Zmiana 1.4 wielopunkta na 1.4 monowtrysk 1995 kombi mk7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siemanko mam pytanie do was jak to zrobić żeby to miało ręce i nogi - koleś który dawał mi części od swojego wielopunkta dostał wczoraj dzwona i zadzwonił że ma cały silnik ze skrzynią i w gazie wszystko gotowe... auto na złom skasowane więc za gorsze dostane całość napędową z instalacją lpg.

Nie znam się do końca na tym jak i co się zmieni przy zmianie wtrysku. bo przecież w wielopunkcie są czujnii itp i wszystko za coś odpowiada co trzeba by było jeszcze zabrac z rozbitego auta aby naopewno wszystko było ok a czego nie robic badź co może byc naprawde duzym problemem.
Z góry dzięki za pomoc.
  
 
to w końcu na wielo czy mono zmieniasz ?
proste cały silnik z czujnikami i dotego cała wiązka silnikowa i komp.
jak jest imo to jeszcze pentle z stacyjki i dobrze by było pompe paliwa bo są różne
  
 
na mono zmieniam, ok bede brał całość dowiem się czy w całości tego rozbitka nie odda za niewiele wieksze pieniadze
  
 
Jaki sens zmiany na mono?
  
 
nie chodzi o zmiene na wieksza moc ani pojemnosc chodzi o dobry sprawny silnik nie wymagajacy kompletnego remontu który pochłenie lmnóstwo kasy i czasu a wolał bym zstac przy swojej pojemności
  
 
Dobra - kilka pytań bo nie rozumiem:
1. Swój silnik masz w kiepskim stanie i dlatego chcesz zmieniać?
2. Skrzynię też masz w kiepskim stanie?
3. Wielopunkt na mono zmieniasz żeby mieć jego instalację gazową?
  
 
jeżeli mowa jest o silniku 1,4 cvh to słupki są z tego co pamiętam takie same przekładasz tylko kolektory ssące.A zmiana wtrysku wielopunktowego na mono to totalne nieporozumienie.Co do instalacji gazowej jest identyczna różnica jest tylko w mikserze i w wysterowaniu wtrysków można zrobić na emulatorze lub również na przekażniku.Nie zmienia się lepszego rozwiązania na gorsze.