Pytanie o SWAP"a z 1.8TD na 2.0 ST z Forda Focusa - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
.Na bank jest padaka -widziałes ,sprawdziłes ze piszesz głupoty.Nastepny -tam jest dwumasa ,wymieniam skrzynie + spiek dziekuje dowidzenia mam zestaw.

A koszty wy nie płacicie za ta operacje to poco o takich rzeczach wspominacie.



[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2014-02-01 14:47:47 ]
  
 
Cytat:
2014-01-30 21:01:07, Wymiot pisze:
ale czemu by temu motorowi odejmowac jego uroku przez puszczanie go na ecu zeteca ?



Za dużo sentymentów Co ma takiego w sobie to ECU, że jest tak urokliwe? Z punktu widzenia przeszczepu to tylko problem, który łatwo można obejść. Kasowanie tej zmiennej fazy jest powszechnie stosowane i nie jest to nic dziwnego. Tym bardziej, że ta wielka zmienna faza to w zasadzie tylko przyspieszanie/opóźnianie wałka = żaden szał. Jakby to działało jak dajmy na to vtec - trzecia krzywka, większy wznios zaworu i dłuższy czas jego otwarcia to by było o co walczyć.
  
 
Cytat:
2014-01-29 08:50:39, Pre100n pisze:
Będziesz miał 6 biegów wstecznych i 1 do przodu - ale za to bardzo zrywny



  
 
Cytat:
2014-02-01 15:16:40, emtees pisze:
Za dużo sentymentów Co ma takiego w sobie to ECU, że jest tak urokliwe? Z punktu widzenia przeszczepu to tylko problem, który łatwo można obejść. Kasowanie tej zmiennej fazy jest powszechnie stosowane i nie jest to nic dziwnego. Tym bardziej, że ta wielka zmienna faza to w zasadzie tylko przyspieszanie/opóźnianie wałka = żaden szał. Jakby to działało jak dajmy na to vtec - trzecia krzywka, większy wznios zaworu i dłuższy czas jego otwarcia to by było o co walczyć.



idąc tym tokiem rozumowania po co wsadzać ST lepiej wsadzić 2.0 do tego wałki i kolektory i po problemie
  
 
Cytat:
Wysłany: 2014-02-02 16:51:24

Cytat:

2014-02-01 15:16:40, emtees pisze:
Za dużo sentymentów Co ma takiego w sobie to ECU, że jest tak urokliwe? Z punktu widzenia przeszczepu to tylko problem, który łatwo można obejść. Kasowanie tej zmiennej fazy jest powszechnie stosowane i nie jest to nic dziwnego. Tym bardziej, że ta wielka zmienna faza to w zasadzie tylko przyspieszanie/opóźnianie wałka = żaden szał. Jakby to działało jak dajmy na to vtec - trzecia krzywka, większy wznios zaworu i dłuższy czas jego otwarcia to by było o co walczyć.


idąc tym tokiem rozumowania po co wsadzać ST lepiej wsadzić 2.0 do tego wałki i kolektory i po problemie


albo jeszcze tloki doprezajace, wieksze wtryski i jazda...
  
 
Niestety, ale mój tok rozumowania rozmija się z tym co napisaliście Skupcie się, wypiszcie sobie na kartkach plusy i minusy każdego rozwiązania, weźcie kalkulator i wtedy pogadamy Jak się zagłębicie w temat to wtedy przestaniecie pisać pierdoły.


  
 
Daj na luz Emtes ,co niektórym ciezko zrobic mocniejsze hamulce ,a Ty chcesz ich prosic o taki wysiłek jak przeliczenie efektu danego silnika.
  
 
daj mi suche fakty na temat tego silnika bez zmiennej fazy i dolotu, wykres pokaz i tyle styknie
  
 
Cytat:
2014-02-02 20:36:27, Wymiot pisze:
daj mi suche fakty na temat tego silnika bez zmiennej fazy i dolotu, wykres pokaz i tyle styknie



Pokaz mi jakikolwiek silnik ,który jezdzi bez dolotu .Wiesz o czym mówisz ,2.0 zetec moze ma 125 kucy moze ,st napewno 160 dziekuje dowidzenia.