[rs2000] ecu det3 - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2014-02-05 20:33:16, iglaxr3i pisze:
Pijesz do czegos czy jak ,koles nie napisał ze jest doładowany wiec co zgrywasz maga.



nie wiesz to się nie odzywaj i tyle...
  
 
mikatt, poszukaj na racingforum lub fiestaklub polska kolegi o nicku bober albo przypal możesz go jeszcze znaleźć na youtubie i jakoś przez to się z nim skontaktować. Nasze strony bo Kraków, a gość uturbił rs2000 we fieście.
  
 
Cytat:
2014-02-05 20:49:29, Mikatt pisze:
czy to istotne czy doładowany?? dałem konkretne zapytanie a wy się kłócicie . ktoś coś wie ??



Jest istotne ,bo na NA gra nie warta jest swieczki ,w doładowanym juz jest inaczej ,i samemu bedzie ci ciezko ,kolega juz ci podesłał ,wejdz na racing tam jest faq.


[quote]

Cytat:


2014-02-05 20:33:16, iglaxr3i pisze:
Pijesz do czegos czy jak ,koles nie napisał ze jest doładowany wiec co zgrywasz maga.



nie wiesz to się nie odzywaj i tyle...[guote]

Ciebie to juz całkiem ponosi ,grasz mondrale a lustra nie masz,temat jest prosty --rs2000 i ecu ---- napisałem co mysle ,w twoim toku myslenia mam wiedziec co koles nie dopisuje i mam klijentowi wymyslic rezultat. Zastanów sie .

Jak napisze Kocham cie -- to tez mam wiedziec kogo.
  
 
iglaxr3i, ogranicz się może do wypowiedzi na temat, a nie zaczynasz jakieś rozjebundy...
  
 
[quote]
2014-02-06 19:04:37, iglaxr3i pisze:

Ciebie to juz całkiem ponosi
[quote]

zluzuj bo ci żyłka pęknie,walisz spamem wyliczasz ile koni przybędzie a nawet nie wiesz o jaki motor chodzi i nie wyjeżdżaj mi tu z mądralami tylko się uspokój
  
 
Fajnie się Was czyta
  
 
Kolega pyta tylko JAK podłączyć, a nie CZY WARTO podłączać ecu mastera. Reszta filozofii jest zbędna.
Pozdro
  
 
dzieci koniec kłótni , proszę już nie oftopować . Wracając do tematu, odezwałem się na ford-tech.pl i czekam na odpowiedź . Jak będę coś wiedział to się podzielę informacjami.
  
 
A ja bym był chętny zobaczyć jak takie coś się stroi.
Podłączyć to myślę, że jak ktoś ma jakieś pojęcie o elektronice i umie czytać schematy to da sobie rade.

Jak byś miał już jakieś info to podziel się co i jak
  
 
na stronie ecumastera jest schemat jak podłączyć dot3 do rs2000. a co do samego strojenia. Strojenie seryjnego silnika może dużo nie da ale napewno będzie coś odczuwalne. kiedyś w bmw e39 2.8 193 km wystroiliśmy ecu-masterem i przybyło 15KM i ponad 20nm. Więc już można było odczuć.

schemat
  
 
będę miał czas teraz po niedzieli( urlop tydzień ) to będę kabelki ogarniał, mbc , wtryski z sr20det i regulacje ciśnienia paliwa. ALe pierw det3 żeby było jak zacząć
  
 
jak nie ogarniesz to blizej gór znalazlby sie ktos kto ci to ogarnie. tylko nie wiem ilke policzy i na ile trzeba bedzie fure zostawic ale zrobi tak ze bedziesz zadowolony. maja hamownie na kola i mozna od razu na trasie pod obciazeniem sprawdzac.
  
 
I jak tam postępy ??
Det z map-em, pozbył byś się od razu przepływki ??
  
 
RS nie ma przepływki.
  
 
wow :O
To nieźle moje rda miało to uważałem że i rs ma.
Czekam na jakieś info od autora.
  
 
RS nie ma przepływki tylko mapsensor.
  
 
To dobrze .
Dla mnie zbędny element.
Już 2 razy świnką się jej pozbyłem.
A za rok chyba ogarnę sobie SA.
  
 
det3 w proszku, posypała się wiązka przy kompie od rsa i mam ją do naprawy, w wolnej chwili ogarnę temat
  
 
wiązka gotowa, musiałem wypruć całą wiązkę razem z kompem bo kabelki mówiły papa. Ogarnięte kabelki i schemat wywalenie seryjnego mapa też ogarnąłem dzięki ludziom z ford-tech i manualowi ze strony ecumastera. Jutro wiązkę położę i zrobię odpał
  
 
odpalone obrotów nie widzi ale to pewnie problem ustawie(późno było i mogłem coś pomylić), i gaśnie po kilku sekundach. kwestia czasu i powinno być ok