2.0 rs2000 czy mondeo mk1 ? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Kurde, nie nakrecaj za bardzo :p jaknieby bylo gdyby ktos sieznalazl co ma silnik mdo i moze powiedziec w ile robi 100bo jak wiecej jak 9 to nie warto swapa robic, meczyc sie i rezygrowac z 1.6 w idealnej kondycji...
Potrzebny kontakt do S3ci0r. Skubaniec ma essa 2.0 mdo i tez z lodzi tylko malo aktywny a na fcp po starciu z modem zablokowal mi konto bo mu napisalem na pw co o nim mysle a potem ban za niesluszne multikonto ktorego nie bylo i to ten sam mod. Kit z nimi przenosze sie na wasze forum :p

[ wiadomość edytowana przez: dawid5995 dnia 2014-02-16 14:44:35 ]
  
 

nie sprawdzalem ile robi do setki, silnik z mdo, klima z esc i po problemie moje mdo kosztowalo 1500 i po sprzedaniu wszystkiego moze swap mnie 400 zl kosztowal
  
 
Buda ci sie nie rozleciala? Xd szacun chyba jednak bez roznicy NGA czy N7A. chyba wpadnie silnik mdo bo nie mam serca RSa cwiartowac.
Daloby rade zrobic test od 0 do 100?
  
 
Cytat:
2014-02-16 14:48:03, dawid5995 pisze:
Buda ci sie nie rozleciala? Xd szacun chyba jednak bez roznicy NGA czy N7A. chyba wpadnie silnik mdo bo nie mam serca RSa cwiartowac. Daloby rade zrobic test od 0 do 100?


A kto Ci zmierzy z dokladnoscia do 1sek stoperem?? Bez sensu masz kryterium, znasz dane techniczne tzn Nm i KM obu silnikow i widac co i jak, oba silniki o setki wyjda "podobnie" jednakze jakby nie bylo sprawny RS bedzie i tak "lepszy"
  
 
Cytat:
2014-02-16 12:22:50, Diviz pisze:
Bierz 2.0 a N7A zostaw w RS szkoda kolejnego niszczyć





Głupie ST170 , a ile radości z jazdy .
Jak policzysz kasę którą zmarnujesz na swapy , remonty , czas -brak czasu na co kol-wiek = ST170

N7A to w RS-ie , i kasa aby rudą wyeliminować !

Spalanie RS 12l Lpg i paliwo , bo kom przełącza - marszowa 140 .
Spalanie ST170 BP 12-14 litrów , marszowa 160 , trasa 4-5 bieg , 6- to autostrada --> w Polsce brak .

RS N7A , ST170 , wyglądają mocno przeciętnie , a w trasie .
  
 
Ludzie, nie przeliczam czasu na kase, teraz zarabiam potem ze 4 miesiace nie pracuje, jestem na 2 koncu swiata bo w polsce za 2000 robil nie bede jak murzyn...
I o zadnym Lpg nie ma mowy. Moze palic do 13l na tyle mnie stac. Naleze do gigantycznych przeciwnikow lpg.
Raczej padnie na mdo. Jak pisalem troche pomocy bede potrzebowal.
A lubie pogrzebac przy aucie, to dla mnie przyjemnosc.
Mam nadzieje ze bryczka na nastepny zlot bedzie gotowa sie pokazac
  
 
Tylko zdrowy rs jak dla mnie. Problem ze ciężko takiego znaleźć.


Nikt tu nie wspomniał o wg mnie dużo lepszej charakterystyce skrzyni biegów w rsie.


A co do porównania mondeo do rs:

film

Myślę że rozwiewa wątpliwości
  
 
Cytat:
2014-02-17 07:43:26, wiesiu666 pisze:
A co do porównania mondeo do rs: film Myślę że rozwiewa wątpliwości


I wszystko w temacie.

  
 
Kolejny aspekt to to że jednak zetec nie trzyma mocy.. A dorwać w dobrym stanie będzie mimo wszystko cieżej niż rs2000. Dlaczego? Mondeo to auto rodzinne, do ciorania - mnóstwo jeździło na LPG (a zetec nie lubi lpg), przebiegi też słuszne. RS2k to auto dla pasjonatów, nie jeżdżą takich przebiegów, owszem może i dostają bardziej w palnik ale się trzymają. Jeśli auto ma być seryjne bez dalszych modyfikacji to idź w RS2000. Ja tak poszedłem i nie żałowałem. Co do osiągów RS2000 w cabrio to zobacz sobie mój kanał na youtube - yezozwierz. Nie podlinkuje Ci bo w pracy mam YT zablokowane i nie mogę Masz tam mnóstwo filmików, z przyspieszeń, prędkości maksymalnej etc. Są też filmiki z silnikiem 1,8 130KM czyli to co miało w serii. I tak na koniec żeby być obiektywnym to moje 1,8 na hamowni miało 113KM, a 2,0 z RS miało 140KM. I zobacz jak to latało. Bierz RS2000, naprawdę.
  
 
Cytat:
2014-02-17 07:43:26, wiesiu666 pisze:
A co do porównania mondeo do rs: film



Tylko, że tutaj te 2.0 z Mondeo w Escorcie było sterowane kompem z 1.8 i miało nie taki wydech jak powinien być (średnica rur za mała).
  
 
Cytat:
2014-02-17 13:58:22, Clipper_skce pisze:
Tylko, że tutaj te 2.0 z Mondeo w Escorcie było sterowane kompem z 1.8 i miało nie taki wydech jak powinien być (średnica rur za mała).



wydech byl ok, tylko nie do konca szczelny kolektor. I co mnie to obchodzi ze sterowany kompem z 1.8 ? liczy sie efekt koncowy..... A ze byl gorszy to nie ma o czym mowic.

Jak juz mamy sie czepiac szczegolow,to moj ma gaz ale jechal na benzynie na pompie ze zwyklego 1.6CVH (ale to raczej nie ma znaczenia) i do tego mial wezsze opony i nie trzymam kompletnie przyczepnosci na 1 biegu (co pieknie widac na nagraniu). Dodam ze mnie ten RS kosztowal mniej niz ten swap na silnik mondeo i to mimo tego ze ja musialem 2 silnik wsadzic,bo pierwszy byl w kiepskim stanie.

Z mila checia zmierze sie jeszcze raz, tyle ze tym razem mam troche wieksze balony na kolach,ale za to szersze, mam nadzieje,ze tym razem te mondeo bedzie sterowane czyms co mnie przegoni i w koncu udowodni ze warto marnowac pieniadze na ten nieescortowy silnik.


[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2014-02-17 14:23:09 ]
  
 
Ja tu nikogo nie chcę przekonywać na co robić swapa...

Wydaje mi się różnica by była mniejsza gdyby swap w Escorcie byłby skończony. Ale było jeszcze parę rzeczy do ogarnięcia.
  
 
Cytat:
2014-02-17 12:55:49, yezXR3i pisze:
Kolejny aspekt to to że jednak zetec nie trzyma mocy.. A dorwać w dobrym stanie będzie mimo wszystko cieżej niż rs2000. Dlaczego? Mondeo to auto rodzinne, do ciorania - mnóstwo jeździło na LPG (a zetec nie lubi lpg), przebiegi też słuszne. RS2k to auto dla pasjonatów, nie jeżdżą takich przebiegów, owszem może i dostają bardziej w palnik ale się trzymają. Jeśli auto ma być seryjne bez dalszych modyfikacji to idź w RS2000. Ja tak poszedłem i nie żałowałem. Co do osiągów RS2000 w cabrio to zobacz sobie mój kanał na youtube - yezozwierz. Nie podlinkuje Ci bo w pracy mam YT zablokowane i nie mogę Masz tam mnóstwo filmików, z przyspieszeń, prędkości maksymalnej etc. Są też filmiki z silnikiem 1,8 130KM czyli to co miało w serii. I tak na koniec żeby być obiektywnym to moje 1,8 na hamowni miało 113KM, a 2,0 z RS miało 140KM. I zobacz jak to latało. Bierz RS2000, naprawdę.



Bercikowi ze 130 zostało 107 wszyscy chyba myślą że mdo 2.0 trzyma te 136 km z przed 15 lat i jeździli nimi tylko dziadki do kościoła.Ja nie namawiam żeby RSa wsadzać,ale nie piszcie że są zajechane albo zakatowane i mało rozwojowe bo to bzdura.kilka RSowych wydruków widziałem i nawet zajechane nie trzymające kompresji,wypluwały ponad 135 km.a zadbane jak choćby mój(nie chwaląc się :p)po 20 latach rzekomego katowania wypluł 147 km i ponad 190 nm przed modyfikacjami.teraz nie wiem ile ma.
  
 
moj co wylewal z kazdej strony olej (ok 0,5 litra/100km) jezdzil jak dla mnie tak samo jak ten co nie pobiera oleju Wiec moze cos w tym jest ze ciezko je zakatowac...
  
 
Mam w ofercie silnik z osprzetem i skrzynia za 500 ale koles mowi ze po odpaleniu przez chwile czuc olej, pierscienie i panewki dodaje do kompletu wiec mam watpliwoaci co do stanu...
  
 
Cytat:
2014-02-17 13:58:22, Clipper_skce pisze:
Tylko, że tutaj te 2.0 z Mondeo w Escorcie było sterowane kompem z 1.8 i miało nie taki wydech jak powinien być (średnica rur za mała).



ale secior nie miał wtedy jeszcze kolka 4-2-1 ;p. Wiem wiem, wiele to nie daje, ale coś tam daje ;p

ja na dniach chcę swojego shamować, ale póki co, pracuję tak, że nie mam kiedy podjechać ;/.
Ciekaw jestem ile mój wypluje ...
  
 
Cytat:
2014-02-17 18:05:22, kiciek pisze:
ale secior nie miał wtedy jeszcze kolka 4-2-1 ;p.



mial... foto
  
 
nie wiem ... myślałem że nie dawno wrzucił.
  
 
A 2.3 Y5A/Y5B od Scorpio? Kilka osób też chyba te silniki pakowała do Essa i była zadowolona.
  
 
dobra wszystko ładnie pięknie ale od kierowcy też dużo zależy.Nie chcę mi się wierzyć że aż taka różnica.Ja bym w dalszym ciągu stawiał na silnik z mondka