Mk7 1.6 spadek obrotów i gaśnie. - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
http://allegro.pl/przeplywomierz-powietrza-ford-escort-1-3-1-6-16v-i3937909307.html na pewno to nie jest oryginał, nie wiem, brak mi już pomysłów co to może być, jutro zadzwonie do serwisu ile u nich kosztuje wymiana przeplywki na ich czesciach jesli jakos przyzwoicie to zostawie i bede mial spokoj. Znajac moje szczescie wyjdzie i tak taniej niz jak samemu bede eliminowal po kolei kazda mozliwa czesc. Na czym polega ta adaptacja? Jak się ją robi?

[ wiadomość edytowana przez: Seba_89 dnia 2014-02-23 20:39:56 ]
  
 
A ja na Twoim miejscu wymieniłbym wąż od odpowietrzenia skrzyni,ten co łączy kolektor ssący z metalową rurką pod termostatem.
  
 
adaptację robisz tak.
Odpinasz aku na jakieś dwie fajki.
Podpinasz, odpalasz auto, chwilę go pogrzejesz i ogień do odcinki na każdym biegu i mała trasa przez kilkanascie km. To wszystko.


danek7902, chodzi Ci o tą fajkę w kształcie litery L ?? Ona z mojego doświadczenia jak jest felerna to auto ma problemy z odpalaniem.


[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-02-24 19:03:01 ]
  
 
Cytat:
2014-02-23 23:01:44, kiciek pisze:
i ogień do odcinki na każdym biegu przez kilkanascie km.



Nigdy tak nie robiłem i nie słyszałem, żeby ktoś tak robił...

Zawsze robiłem według instrukcji z "żółtej" książki, jednak z małą poprawką. Reset zawsze robię na ciepłym (nie gorącym silniku).

Cytat z książki:
"Po odłączeniu akumulatora od instalacji elektrycznej następuje skasowanie danych zawartych w
pamięci elektronicznego urządzenia sterującego. Po ponownym podłączeniu akumulatora, uruchomieniu
silnika i bezpośrednim ruszeniu samochodem wystąpią objawy nieprawidłowej pracy: mniejsza moc silnika,
przerywanie podczas przyspieszania oraz nierównomierna praca silnika na biegu jałowym. W celu
przywrócenia zapisu w pamięci właściwych parametrów pracy silnika przez obwód samoadap-tacji
elektronicznego urządzenia sterującego należy uruchomić silnik, pozostawić silnik pracujący na biegu
jałowym przez 3 minuty, zaś po nagrzaniu do normalnej temperatury pracy utrzymać pracę silnika z
prędkością 1200 obr/min przez 2 minuty (albo przejechać nie mniej niż 8 kilometrów)."
  
 
no to w takim razie nie powiem kto, ale wprowadził mnie w błąd nie dawno.



[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-02-24 19:03:18 ]
  
 
Łuchajcie mam problem, obdzwoniłem kilka warztatów w trójmieście i wszędzie chcą za przepustnicę od 250 do 600zł, czy jest możliwość jej regeneracji? Zakupu regenerowanej? Kupiłem używaną na allegro i już obroty nie spadaja do 500 nie gaśnie auto, ale jest zamulone strasznie skacza czasami obroty od 900 do 1500 ale rzadko w każdym bądz razie na pewno jest do wymiany :/
  
 
pyt. 1: dlaczego uważasz, że to wina przepustnicy?
pyt. 2: dlaczego dzwonisz do warsztatów w sprawie nowych części?

Sonda sprawdzałeś, odpowietrzenie skrzyni i inne?
  
 
w poprzednim escorcie tak miałem wymieniłem wtedy na nową i pomogło. W sumie nad resztą się nie zastanawiałem, zresztą nie mam takiej wiedzy żeby wykluczyć pozostałe części. A dzwoniłem w sprawie nowych części bo kupiłem już jedną używaną i wygląda na niezupełnie sprawną. No nic pomyśle nad pozostałymi elementami może to akurat faktycznie nie przepływka
  
 
pirva przeczytaj
  
 
To nie wina przepustnicy ani przepływki.
  
 
Właśnie wróciłem z gdańska, jechałem z Sopotu i w tamtą strone obroty falowały praktycznie na każdym postoju (dwa razy pofalowały i w miare spokój) pozniej wyłączyłem na chwile auto i powrot już spokojnie
  
 
To zmień tps. To ten czarny plastikowy czujnik skręcony na dwie śrubki torx do przepustnicy.
  
 
no, a to nie jest jako cały przepływomierz? Razem ta puszka + ten plastik czarny przykrecony do niej?
  
 
Inaczyj, czym różni się przepływomierz, a przepustnica? Bo ja chyba myliłem te dwa pojęcia, cały czas próbuję naprawić przepływomierz, a to może wina przepustnicy? Gdzie ona się znajduje? (1.6 16v kombi 1997rok)
  
 
Przeplywomierz jest przy filtrze powietrza a przepustnica przy kolektorze ssacym.
Sa chłopaki na Pomorzu. Jak Andre ma czas to moze Ci pomoże.


[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-02-25 21:45:29 ]
  
 
Moze druciki sobie przeczysc w przeplywce?
  
 
Druciki czyściłem mam dwie przepływki,dwie rozebrałem dwie oczyściłem i dwie podłączałem, nawet mam taki spray do wtyków, oczyszcza wszelkie styki. Wd-40 bylo w użyciu i nawet benzyna ekstrakcyjna. Myśle teraz nad tą przepustnicą, czy moje objawy mogą sugerować jej awarie. I tak zapewne oddam do mechanika, ale wolalbym miec sprecyzowane bardziej, jak mechanik zacznie szukać to skonczy sie tak, że zacznie od wycieraczek i za wszystko skasuje;p
  
 
nie doktoryzuj się tylko podjedź na warsztat - nie wszyscy mechanicy bezrefleksyjnie wymieniają co popadnie bo klient płaci
  
 
Byłem dziś w serwisie i chyba zneleźliśmy mniej wiecej przyczynę. W silniku tam gdzie kończy się linka gazu jest taki mechanizm, że jak się go popchnie to dodaje się gazu (tłumaczenie cepa wiem) i jak się go doda to strasznie syczy powietrze właśnie tam w tej okolicy gdzieś. W poniedziałek dam go na warsztat i zlokalizują dokładnie gdzie dostaje się lewe powietrze, dam znać co i jak
  
 
Czyli nie bedzie to przypadkiem walnięty tps ?