Jest iskra, nie chce zapalić 1.4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj gdy wracalem ze sklepu przycisnalem swojego forda poszedl ladnie ale po chwili zaczelo cos smierdziec i samochod zgasl .po 10 minutach katowania odpalil i myslalem ze bedzie juz dobrze ale sie mylilem gdy skrecalem w ulice pod blokiem przy chamowaniu znowu zgasl nie wiem co jest grane nie odpala do dzis prosze o pomoc

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2014-03-05 15:27:22 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2014-03-05 15:28:00 ]
  
 
Do czego Kolega przycisnął tego Forda, może do barierki i w efekcie tarcia metalu o metal coś tam śmierdziało, a tak poważnie to co to za Ford, jaki silnik?
  
 
moze sprawdz olej czy jest plyn chlodniczy tez,i napisz co i jak
  
 
wszystkie płyny są właśnie tez myślałem ze nie ma oleju badz płynu chłodniczego .jest to ford escort 91r silnik 1.4 benzyna model clx pozdrawiam
  
 
ale co smierdzilao olej czy tak jak by kabel?cos sie kopcilo?a iskra jest?
  
 
tak śmierdziało właśnie takim przepalonym kablem jest iskra normalnie kreci ale nie odpala
  
 
jak wlaczasz zaplon to wsluchaj sie czy pompka paliwowa chodzi moze to to skoro iskra jest to powinien odpalic
  
 
Poprawię ale nast. razem blokada.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
niestety już wiem co to jest dałem go do warsztatu jest to moduł zapłonowy czy ktoś wie gdzie moge kupic? model--- Ed/s4-89fb-12k072-ac
  
 
na priv moge ci dac numer do kolesia co pewnie ma
  
 
jak mozesz to wyślij bede wdzieczny
  
 
Na każdym szrocie znajdziesz taki moduł
na Allegro od 17 złotych KLIK do wyboru do koloru
  
 
Wczoraj to miałem po zmianie skrzynki na full opcje. Pompa przestała pracować. Skrzynka bezpiecznikow do wymiany poszła. Wrzuciłem stara i jest ok.
  
 
ale jest chyba różnica w tych EDISach jak robiłem swapa z 1.4 na 1.6 to piny w wiązce są pozamieniane przez co jak podpiłem obrotek jak w 1.4 to nie chciał palić. najlepiej stary w łape i szukać ta sama pojemność i jaki wtrysk mono czy full