Zmiana bloku na 2.3 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Venom_4x4 napisałeś mi że najprostszym rozwiązaniem to cały silnik 2.3 ale na osprzęcie i wałkami z rsa natomiast kolega INTEL napisał tak że mogę zostawić wszystko tylko rozwiercić blok na 2.3l i wstawić tłoki , nie wiem czy dobrze myślę
  
 
Tak to prawda zgadzam się, dla tego poruszyłem ten temat bo opcji na przyrost mocy jest wiele niektóre mniej zawansowane dające małe efekty a nie które bardziej
  
 
Cytat:
2014-03-14 17:24:15, Sylwe pisze:
Venom_4x4 napisałeś mi że najprostszym rozwiązaniem to cały silnik 2.3 ale na osprzęcie i wałkami z rsa natomiast kolega INTEL napisał tak że mogę zostawić wszystko tylko rozwiercić blok na 2.3l i wstawić tłoki , nie wiem czy dobrze myślę


W zasadzie nie widzę rozbieżności. Możesz zrobić i to i to. Podałem ci najprostsze i chyba najtańsze rozwiązanie. Przeróbka na 2,2 w bloku RSa wymaga z zasadzie remontu całego dołu. Jak zrobisz dół to warto by i górę, więc lecisz w koszta.
  
 
Wstawiaj VR ,nie bedziesz miał dylematu.
  
 
Chyba na razie wstawię Y5B na osprzęcie rsa