forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczow
  

[mk7] wymiana paska wieloklinowego

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor 
 2014-05-08 11:48:33

Witam. Jak w tytule, pora wymienić pasek osprzętu bo obecny już się rudy i popękany robi i zaczyna wydawać z siebie dźwięki. A że na wczasy chce jechać essim to wole mieć to zrobione. Chodzi mi o to, jak się zabrać za wymianę? Bo strasznie tam ciasno. Mam 1.8 16v z klimą. Z góry dzięki za odpowiedźi.
2016-02-24 18:07
  
 
 2014-05-08 11:54:57

Nalozyc klucz na srube rolki napinacza, naciagnac napinacz tak jakby się chciało srube dokrecic, zdjac pasek i zalozyc w to miejsce nowy, puscic napinacz i koniec zabawy. Dla ulatwienia warto sobie zrobic (kupic) dluzszy klucz do napinacza,wtedy się mniej zmeczysz)

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2019-12-09 12:29
  
 
 2014-05-08 11:59:28

Ok wszystko rozumiem, tylko teraz pytanie czy wystarczy miejsca żeby bezproblemowo wszystko zdjąc i założyć? Bo na prawdę tam jest ciasno
2016-02-24 18:07
  
 
 2014-05-08 13:07:54

spokojnie to zrobisz w 5 minut, można nawet bez kanału i bez ściągania koła jak się ma troszkę wprawy pasek osprzętu w essim to czysta przyjemność jedyne co to możesz ściągnąć sobie plastikową osłonę co jest do podłużnicy przykręcona (o ile ją wogóle masz).

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2019-12-12 23:02