[Rider 49] Smerfik ! Cabrio mk7 - Strona 6.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dobry pomysł z tymi lampkami, w przyszłości u siebie też takie rzeczy zrobię.
Jaki masz patent na te znaczki? Mam takie same ale nie wiem czy dawać je na auto.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Koncepcja na znaczki była taka że felgi miały jeszcze iść na czerwono no ale plany się zmieniły i teraz do końca nie wiem czy dawać czerwone znaczki... Ale z drugiej strony zawsze to coś innego będzie

Więc chyba je dam na auto


Nareszcie po długich poszukiwaniach udało mi się dorwać licznik z chrom-ramkami





Wie ktoś z jakiego auta wskazówki podświetlane pasują do licznika z Escorta bez zbędnych przeróbek?
  
 
Ja mam u siebie biały licznik z pumy z chrumkowymi ramkami. Polecam zmienić bojest dużo ładniejszy. Przed nim miałem taki jak Ty zakupiłeś.
  
 
Mi akurat escortowski się podoba Dodam do niego jedynie podświetlane wskazówki i ten plasticzek na dole przed kontrolkami


Ponieważ cały czas z tyłu nadkola podjadają mi opony postanowiłem zrobić lekki negatyw






Na zdjęciach aż tak tego nie widać ale od tyłu essi wygląda teraz jak taka pokraka Negatyw zrobiony za pomocą podkładek. Użyłem po jednej ponieważ nie chciałem mieć tak dużego negatywa bo wiadomo że wiąże się to ze zjadaniem opon od środka. A za dużo kilometrów robię tym autem i musiałbym co chwilę opony wymieniać...



Niestety mimo negatywu nadkola nadal śmiało sobie wcinają opony...

Więc postanowiłem sprawdzić ile brakuje...

















Więc teraz szukam opon 195/45/16 lub 195/40/16 i myślę że to w końcu powinno pomóc a jak nie to będę wypychał nadkola...

Pozdrawiam!
  
 
Próbowałem obić eko-skóra podłokietnik kamei... ale efekt wyszedł gorszy niż myślałem... Jak widać chyba się nie nadaję do prac związanych z obszywaniem





Więc pozostaje mi tylko zawieść to specowi zajmującemu się takimi sprawami



No i zakupiłem kompresor do Air-a


  
 
widzę budżetowy kompresor do zestawu

nie wiem jak to się ma do viair-a 444 ale bedzie ci mało.
Mam już jednego 444 i kupuje drugiego bo długo pompuje.
  
 
Budżetowy bo na viair-a mnie aktualnie nie stać... A po drugie dużo osób chwali ten budżetowy kompresor za wytrzymałość. No ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu Na jednym kompresorze u mnie się nie skończy ale ze względów finansowych na razie musi być jeden...
  
 
Małe przymiarki i wyszło że butla będzie stała mniej więcej tak







Przymiarka manometrów:





Jednak za bardzo mi się nie spodobało to miejsce i uważam ze z miejsca kierowcy jest mało czytelnie...

Więc postanowiłem wpakować wszystkie manometry w popielniczkę



Ciąg dalszy niebawem
  
 
Szkoda, że kompresor zabiera miejsce dla el. pompy dachu .
  
 
Cytat:
2015-04-22 23:22:52, rider49 pisze:
Nareszcie po długich poszukiwaniach udało mi się dorwać licznik z chrom-ramkami



takie alu ramki dostaniesz od ręki na alegro
  
 
Te maty grzewcze są dostępne normalnie w ASO jako maty do Escorta?
  
 
No przeciez. Sam kiedys targalem na zapas sobie pare pełnych zestawów takich mat z escorta.
  
 
Cytat:
2015-05-20 19:29:48, kiciek pisze:
Szkoda, że kompresor zabiera miejsce dla el. pompy dachu .




el. Pompę dachu jakoś się wpakuje po prawej stronie

A no taka opcja była najsłuszniejsza bo jak by butla miała stać po prawej stronie to by stała na butli od gazu

  
 
Butla wyczyszczona podstawka pod kompresor zrobiona, kompresor lekko psiknięty czarnym połyskiem, poskręcane i przetestowane




W między czasie bawię się z manometrami I postanowione 5 manometrów będzie w popielniczce




Robiąc mocowanie do manometrów musiałem pierwszy raz w życiu pospawać tak małe elementy jak nakrętka od śruby 3 i cieniuteńką blaszkę... Ale się udało Normalnie aż jestem sam z siebie dumny




Znalazłem nowe ergonomiczne miejsce dla włącznika kompresora:




I butla już przykręcona na stałe, więc już tak pozostanie

  
 
A więc małymi kroczkami ale do przodu... Cały czas kompletuje graty do Air-a




W końcu pierwszy raz miałem okazję spotkać escorta cabrio w moich okolicach niestety dość mocno zniszczonego...




Autem w takiej wersji miałem poruszać się do czasu aż nie zrobię lamp soczewkowych...





Lecz stwierdziłem że tak szybko może to nie nastąpić więc postanowiłem coś z tym zrobić... Wziąłem papamobile (opla sintrę mojego taty) i wytargałem złomka z pod ściany... troszkę stawiał opór ale w końcu się poddał




Następnie wytargałem z niego ciemne lampy home-made w celu zamontowania ich w cabrio.




A do złomka wpadły na razie morettki w celu małej przymiarki jak by to wyglądało





No i montaż w cabrio:




I powstało coś takiego:





A o to dlaczego cabrio jest lepsze od kombi








Pozdrawiam
  
 
Jednak escort ma coś w sobie - dobra felga, jakieś obniżenie i zadbany egzemplarz jest po prostu ładny !
  
 
Panowie potrzebuję pomocy!!

Pytanie jak zdjąć/ odczepić ten czarny plastik z otworkami pod skrzynką bezpieczników bym mógł złączki z przewodami po odczepiać... A niechce nic urwać/ wyrwać...
  
 
Tylne i przednie trzeba pociągnąć mocniej w dol. Wyskocza i nawet jakoś się potem trzymają jak się je na miejsce wsadzi. Ten plastik jest dość elastyczny i nigdy jeszcze tego nie uszkodzilem


[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2016-11-21 20:10:21 ]
  
 
Ok. dzięki za szybką pomoc czyli po prostu trzeba siłą bo trochę za to ciągnąłem ale odpuściłem bo nie chciałem po urywać Dzięki jeszcze raz. Będę musiał niedługo zrobić aktualizację bo widzę że dawno mnie tu nie było No ale praca, brak czasu itp...
  
 
Ja u siebie niedawno też to demontowałem tak jak koledzy piszą poprostu to wyrwałem siłą , z założeniem tego też nie było problemu poprostu to wcisnąłem i po problemie.