[Rider 49] Smerfik ! Cabrio mk7 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2014-08-04 19:12:42, rider49 pisze:
Tylko własnie o to chodzi że nie chciałbym sobie robić wycieczki bo do Białego mam 600km w jedną stronę... I liczył bym na wyrozumiałość i pomoc poprzedniego właściciela oczywiście zaś bym mu się ładnie odwdzięczył Więc naprawdę jak ktoś posiada numer tel albo jakiś kontakt np. fejs. to prosił bym o info na pw. Wiem że na tym forum są jacyś jego koledzy zarejestrowani.


Jeżeli chodzi o Białystok, to kojarzę dwie osoby tj. - czapa_74 i cashy Pewnie chodzi o cashego, bo on sprzedawał jakiś czas temu cabsa a czapa gonił swojego na części jak się nie mylę
  
 
wczoraj byłem na przeglądzie. No i miły Pan podpowiedział mi żebym starał się dodzwonić do białegostoku tam gdzie jest dowód i ich poprosić o wysłanie mówi że w 90% przypadków się zgadzają więc dziś będę dzwonił.
  
 
Panowie wziąłem się znów troszkę za sprawy mechaniczne smerfika

I tu małe pytanko jak przepływomierz u mnie ma na wolnych obrotach napięcie ok. 1,3V czy to na zimnym silniku czy to na ciepłym to znaczy że jest on walnięty?

Bo wiem że napięcie powinno wynosić na biegu jałowym ok 0,7V

a ogólnie podczas pracy silnika od 0V do 5V i to by się u mnie zgadzało.
  
 
Wyczyść go to się poprawi. Tylko ostrożnie, pędzelkiem.
  
 
Przepływomierz wyczyszczony, było troszkę syfu, ale nadal napięcie wynosi ok. 1,2v

Bo odłączając i podłączając przepływomierz to chyba nie muszę odłączać akumulatora by zresetować komputer albo coś?
  
 
By zresetować kompa trzeba odpiac aku.
  
 
Kiciek, Rider to wie ale pyta czy trzeba po odpiętej przepływce
  
 
Moim zdaniem warto po wymianie przepływki zresetować kompa i zrobić adaptację. Nic nie kosztuje, ale ma się świadomość, że w razie gdyby coś było dalej nie tak, to sprawdziliśmy taką możliwość.


[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-09-05 20:13:08 ]
  
 
Ok to zresetuje i wtedy sprawdzę ile V będzie pokazywać
  
 
Taka tam fotka smerfa




No i mały prezent dla smerfa by mu się troszkę lepiej oddychało Filtr stożkowy Simota:





Nie posiada ktoś czasem tanio na sprzedaż zestawu rur wraz z gumami do stożka?
  
 
seweryn chyba mial
  
 
Takie lampy tył, są drogie?
  
 
Cytat:
2014-09-08 22:46:50, Wymiot pisze:
seweryn chyba mial


ale ja kupiłem
  
 
Cytat:
2014-09-08 22:49:54, stefan1307 pisze:
Takie lampy tył, są drogie?



Do 400.- na allegro znajdziesz nowe.
  
 
tak mi się jeszcze przypomniało

FMIC
masz tu wszystko czego Ci trzeba we wszystkich średnicach, różnych kształtach i z różnymi obejmami
  
 
Ok wielkie dzięki popatrzę przemyślę czy na razie nie zrobić na oryginalnym dolocie ponieważ za 3 dni będę bezrobotny...

Więc muszę podliczyć jak to wyjdzie finansowo
  
 
Zostaw zwykły filtr póki nie masz rury. A jak już Cię będzie stać to zrób to jak trzeba.

Ja Ci powiem, że zmieniłem ostatnio samą rurę i filtr przy moim Zetecu i zatkało mnie jak się zmienił dźwięk silnika. Wymiana seryjnej rury i filtra od RKC na metalową rurę + kolanka silikonowe + stożkowy filtr sprawiła, że powyżej 3 tys. obrotów auto brzmi znacznie głośniej, żywiej i barwniej. Jestem zachwycony jak taka mała zmiana jak rura dolotowa i filtr może ożywić dźwięk silnika. Przy delikatnej jeździe jest jak na serii, nie ma żadnej różnicy.
  
 
Ja gdy miałem u siebie założony dolot z rur i stożek to przy ruszaniu ludzie oglądali się na światłach bo myśleli że lambo rusza.
  
 
Przeciez stozek daje taki dźwięk ...
  
 
Cytat:
2014-09-10 09:52:36, Golin pisze:
Ja gdy miałem u siebie założony dolot z rur i stożek to przy ruszaniu ludzie oglądali się na światłach bo myśleli że lambo rusza.



Nic dodać nic ująć, na przystankach albo na światłach ludzie az za bardzo sie oglądają ale to spoko jest