[yezXR3i] Audi A3 - wykres i spalanie - czyli diesel power - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2014-06-14 02:46:19, yezXR3i pisze:
GTech leci w kulki niemiłosiernie, przerabiałem ten temat.. Co do szybek owszem z domykaniem są w prądzie, lusterka też w prądzie ale nie składane. Tu nie ma mega wypasu, jest to co niezbędne


Prędkość najlepiej sprawdzaj na klimatroniku bo tam jest super dokładna
  
 
Cytat:
2014-06-14 23:13:50, danek7902 pisze:
Miał 8.7 do setki. A poprawić można w każdym osiągi szczególnie w silniku z suszarką



8.0 a i tak 7.5 spokojnie zdrowy robi.
  
 
Cytat:
2014-06-14 23:08:53, Kakiel pisze:
Myślę, że dokładniejszy niż gps w komórce



znaczyłoby wtedy że gps w komórce notorycznie zawyża wyniki.. Nigdy nie udało mi się na gps zbliżyć do wyników z gtecha - zawsze ok 0,5 - 1s na gtechu było szybciej.
  
 
Gps w komórce nie jest dokładnym, i miarodajny. Zobacz sobie, że czasami stojąc potrafi pokazać, że się poruszasz. Nawet urządzenia dedykowane nie są tak dokładne jak by się chciało. Wpływają na to warunki atmosferyczne itp.
Wiadomo, że najdokładniej to tylko fotokomórki na torze.

  
 
Ano wiadomo, jednak akcelerometr w gtechu to tez wrozenie z fusow..
  
 
Mylisz się. Akcelerometry są dokładniejsze z zasady działania bo nie zależą np od czynników atmosferycznych.
  
 
Nie wiem jak komórka mierzy według GPSu przyśpieszenie, ale jak miałem BMW 328 i teraz mam Peugeota, to mam/miałem problem osiągnąć wynik podawany przez producenta.
Chyba kwestią tutaj jest niejaka "bezwładność" GPS podczas ruszania. W programie na Symbiana można było sobie ustawić ile ona wynosi (ale nie wiem jak ta aplikacja się nazywała).
  
 
Kakiel nie bronie tu gpsu, a neguje akcelerometr w gtechu. Bawilem sie nim przez dlugi czas roznymi autami i uwierz mi nijak sie to ma do rzeczywistosci. 5,7 do 96 w 328i zmodzonym na 217ps? I to byl powtarzalny wynik wg gtecha..
  
 
Cytat:
2014-06-17 00:09:46, yezXR3i pisze:
Kakiel nie bronie tu gpsu, a neguje akcelerometr w gtechu. Bawilem sie nim przez dlugi czas roznymi autami i uwierz mi nijak sie to ma do rzeczywistosci. 5,7 do 96 w 328i zmodzonym na 217ps? I to byl powtarzalny wynik wg gtecha..



Kwestia jeszcze jakie przełożenie było standardowe 2.93, czy 3.15.
G-tech mierzy właśnie do 96 i niektórzy podając czasy o tym zapominają (te 4km/h potrafią robić zauważalną różnicę).
  
 
Standardowe przełożenie miała i fabryczną szperę 25% z tego co pamiętam. No ale podobnie Escort schodził na 7,2 gtechem, Mazda 323F 1,8 128ps po wywaleniu wnętrza schodziła na 6,9.. Nie no w gtecha nie uwierzę

A co do Audi to dostała zegar ciśnienia doładowania, było troszkę utrudnień bo to TDI (brak ciśnienia gdziekolwiek poza dolotem) ale udało się własnymi siłami ogarnąć temat
Boost w Audi
  
 
Cytat:
2014-06-17 00:20:23, deathrider_85 pisze:
Kwestia jeszcze jakie przełożenie było standardowe 2.93, czy 3.15. G-tech mierzy właśnie do 96 i niektórzy podając czasy o tym zapominają (te 4km/h potrafią robić zauważalną różnicę).


jako fanatyk e36 dodam tylko że tylne mosty dla e36 w benzynie 0d 1,6 do M3 z manualnymi i automatycznymi przełożeniami mogly mieć takie przełożenia


oraz dodatkowo dla diesla
325td: 2,56 manualna skrzynia
3,23 automat 4b.
325tds: 2,56 manualna skrzynia
2,56 automat 5b.
318tds Compact: 2,65

tak więc możliwości multum

PS Yeż jak nie widziałeś na własne oczy tabliczki bitej a moście to nawet nie zakładaj że to seria bo wszystko w obrębie małej czy dużej głowy jest p&p no chyba że ktoś przechodzi z małej głowy na dużą, ale wtedy też wystarczy tylna połowa wału , półosie i jazda.

PS 2 w tym tygodniu kończę przekładkę 323i z tylnym mostem z małą głowa o przełożeniu 3,45 i to naprawdę na przyspieszeniu do 100 km/h jedzie lepiej niż fabryka

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2014-06-17 14:32:48 ]
  
 
Auto należało do kolegi maciek701 (niektórzy starsi wyjadacze pewnie pamiętają z forum) - myślę że w tematyce BMW nie jest gorszym specjalistą od Ciebie (ostatnio dokonał swapa M5 do e46 np) i wiedział chyba jakie ma tajle w samochodzie
  
 
Audi onboard


[ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2014-06-28 12:47:20 ]

[ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2014-06-28 12:47:46 ]
  
 
yeżu lubię Cię osobiście ale zadam Ci pytanie co ma przedstawiać ten film bo nie wiem.Jak dla mnie to jazdę po lesie dieslem czy co,a zajebiste rękawiczki masz to do sportowej jazdy
  
 
co masz do rękawiczek? transportera oglądałeś?

jak mało przedstawiało to proszę, wedle życzenia
AUDI Highlight
  
 
no przecież napisałem że fajne tylko nie ten model audi tam była osemka
  
 
Jeżu powiedz chociaż na co mam na tym filmiku paczeć bo katowanie dizla to średnia przyjemność.
  
 
Katowanie? To nazywasz katowaniem
  
 
sorki jeżu ale ja jeśli chodzi o diesle to mam swoje zdanie i mówię stanowcze nie ale jako auto dla Ciebie na co dzień i pracy tak.Niestety sportowe to ono nie jest i nigdy nie będzie 1,8turbo było by lepsze.
  
 
Chciałem kupić 1,8T, do tego LPG - ale to NIE JEDZIE.. Dzisiaj przyciągłem się z rolki z 1,8T BAM w S3 (225ps) i do 180km/h szliśmy porównywalnie.. Więc czego chcieć więcej? 1,8T też nie jest sportowe, a po prawdzie to i RS2000 nie jest sportowy.. Sportowe samochody wiszą nad łóżkami coponiektórych z nas, a pozwolić sobie na nie nie możemy.

wiadomo że RS wjedzie na KJS i zrobi robotę, Audi już nie. Ale jak wpadniemy na zakręty na asfalcie to już inaczej rozmowa może wyglądać.