[RS2000] Diagnostyka silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej, potrzebuje pomocy w diagnostyce RS-a. Właściwie samą diagnostykę wykonałem, ale nie chcę od razu nic wymieniać, dlatego piszę. Kody błędów jakie wyszły podczas testu:
Kod 42 - MAP niewłaściwy sygnał
Kod 43 - TPS niewłaściwy sygnał
Czytałem wątek dotyczący diagnostyki "Elaborat RS2000... Długie... " lecz wygasły w nim obrazki, które są mi potrzebne w rozwiązaniu problemu. Potrzebuje:
"Parametry TPS"
"Charakterystyka MAPa"
Obrazki powinny się znajdować w drugim poście.
Ma ktoś z was dostęp do tych danych?
  
 
Znalazłem parametry sprawnego MAP-a, pomiar częstotliwości wskazuje, że mój jest sprawny. TPS-a również mierzyłem, na kablu sygnałowym 0,5V przy zamkniętej przepustnicy, przy pełnym otwarciu 4,6V. Wraz z otwieraniem płynnie wzrasta napięcie. Mimo to wyrzuca błędy.

Nie napisałem z czym mam problem: RS słabo się wkręca na obroty, co za tym idzie słabo przyspiesza. Na 4 i 5 biegu w miarę dobrze ciągnie, ale 1 i 2 kicha. Co dziwne, czasem coś się odetka i dostanie strzała jak głupi.

Teraz jeszcze pytanie do posiadaczy esiora z takim motorkiem: ile benzyny wam zjada przy normalnej jeździe (miasto), a ile przy deptaniu? U mnie coś jest chyba nie tak, dotarłem silnik, więc trochę go zaczynam pałować, Na przejechane 510 km, z czego ze 100km na ostro, pod korek weszło 49,5L benzyny 95. Trochę to dla mnie dziwne, tyle, albo i więcej mi 1.6 palił. Co myślicie o tym wszystkim?
  
 
8 na trasie przy spokojnej jeździe, w mieście jakoś 10, deptanie nawet 15
  
 
miałem podobnie u siebie, zregenerowałem skrzynkę bezpieczników i malina potem robiłem wiązkę od wtrysków i czujników, po tym wszystkim latał aż miło, zapomniałbym sondę, wymieniłem bo czasem nie chodziła


[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2014-08-19 23:01:25 ]
  
 
chyba od wiazki silnika nalezy zaczac skoro czujniki sa sprawne a wywala blad.
  
 
Cytat:
2014-08-20 10:24:22, wiesiu666 pisze:
chyba od wiazki silnika nalezy zaczac skoro czujniki sa sprawne a wywala blad.




dokladnie.
  
 
Czujników nie podmieniałem, tylko mierzyłem, także nie mam 100% pewności czy są sprawne. Dla jasności, pomiarów dokonywałem przy sterowniku silnika, aby wykluczyć uszkodzenie wiązki.