(126) Happy End brak koncepcji

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nabyłem drogą kupna malucha , trochę z rozpędu ratując go przed hutą . Generalnie zdrowy egzemplarz z ostatniej serii Happy End , z przebiegiem 58 tkm . I tutaj pojawił się problem - zostawić totalną serię , zrobić cywila z fajnym napędem , czy przygotować typowo do sportu ??? W sumie kompletnie brak mi pomysłu w którą stronę pójść . Za wszelkie rady z góry serdecznie dziękuję . Może ktoś ma pomysł który mnie natchnie ?
  
 
Budowa rajdówki na budzie z eleganta to syzyfowa praca-niestety blachy w tych egzemplarzach to porażka.

Seria-krótko mówiąc dup.. nie urywa

Także moim zdaniem najlepszym wyjściem/kompromisem delikatna gleba dodatki z epoki i lekki mod silnika?

  
 
Taa , tylko że to nie jest zwykły el , tylko numerowana seria z ostatniego dnia produkcji .
Normalnym elegantem nawet nie zawracałbym d..y , stąd ten dylemacik . A blacharsko to tylko w komorze silnika były dwa małe ogniska korozji , które już zostały ogarnięte , reszta nadzwyczaj zdrowa .
  
 
Ja bym zostawił w serii , skitrał do stodoły i poczekał na potrzeby rynku . Może , ze względu na to, że to Happy End to dzięki temu coś kiedyś osiągnie.
  
 
Jak HE to tylko w serii. Zdrowego eleganta za marne pieniądze łatwo znaleźć ale zdrowego HE za nieduże pieniądze to prawie jak wygrać w chybił trafił.
  
 
sprzedaj mi
  
 
Moge przygarnac za papiery nbp jak brak ci pomyslu
  
 
Cytat:
2014-09-16 21:35:24, Besslein pisze:
Nabyłem drogą kupna malucha , trochę z rozpędu ratując go przed hutą . Generalnie zdrowy egzemplarz z ostatniej serii Happy End , z przebiegiem 58 tkm . I tutaj pojawił się problem - zostawić totalną serię , zrobić cywila z fajnym napędem , czy przygotować typowo do sportu ??? W sumie kompletnie brak mi pomysłu w którą stronę pójść . Za wszelkie rady z góry serdecznie dziękuję . Może ktoś ma pomysł który mnie natchnie ?



Ja bym zdecydowanie zostawił totalną serię, zrobił jej full detailing, trzymał i raz za jakiś czas, brał na weekendowe przejażdżki !
  
 
można zrobić kurnik lub plac zabaw dla dzieci ...
można tez pokryć złotem lub diamentami
można ewentualnie przerobić na hummera ...
Twoje auto Twój pomysł...

Brak pomysłu -> giełda

  
 
Dzięki wszystkim za podpowiedzi
Pierwszy pomysł był właśnie taki by zrobić totalną serię , i postawić na półkę . Fajnie że utwierdziliście mnie w tym przekonaniu . Tematu o renowacji chyba nie warto zakładać bo pojazd mało furious ?
  
 
Zakładać, jak będzie bez druta to zakładać
  
 
zakladac!
  
 
jak najbardziej tak
  
 
To poproszę moderatora o przeniesienie dyskusji do właściwego działu . Wieczorem postaram się uzupełnić zdjęcia .
  
 
Zaniedbałem troszkę temat z powodu nadmiaru pracy przy innych samochodach , ale trochę go podniosę .
Fiacik w momencie zakupu prezentował się tak :









Po ogarnięciu korozji został zagarażowany i czekał na chwilę wolnego czasu . W ostatni długi weekend postanowiłem pobawić się małym i są pierwsze efekty .



Lekko zmatowiały lakier odzyskał trochę połysku . Ręczne polerowanie zajęło około ośmiu godzin .
Cały czas zbierają się fanty i mam nadzieję że niebawem będę mógł przedstawić autko po pierwszych jazdach .

Trzy rzeczy będą nieoryginalne , ale z epoki : felgi CCs ( wymiennie z szeroką stalą ) , wydech Michael , i jeżeli uda mi się zdobyć to kierownica skórzana z CCSs . Generalnie zawsze uważałem że gdyby fabryce zależało na sprzedaży to powinna w ówczesnym czasie tak doposażać Maluchy w opcji . Powrót do pełnego oryginału zajmie około pół godziny .

[ wiadomość edytowana przez: Besslein dnia 2015-06-14 22:29:18 ]

[ wiadomość edytowana przez: Besslein dnia 2015-06-14 22:30:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: Besslein dnia 2015-06-14 22:32:18 ]

[ wiadomość edytowana przez: Besslein dnia 2015-06-14 22:36:46 ]
  
 
Moim zdaniem to powinna byc total seria bez jakichkolwiek dodatkow w stylu wydechochow i felg. Unikalnosc takiego enda spada.
  
 
Komplet fantów na 100% oryginała leży sobie w skrzyneczce . Drobna personifikacja pod właściciela .
Jak wcześniej napisałem powrót do serii zajmie 20 -30 minut . Z tego też powodu nie wymieniałem prawego błotnika . Ma świadczyć o prawdziwej historii autka .

[ wiadomość edytowana przez: Besslein dnia 2015-07-01 00:06:37 ]
  
 
Żeby nie było że się opierdalam...
Chwilę przed startem





  
 
1.1??
  
 
Tak. Jeszcze seryjne 1.1.