[mk7] NIE ODPALA NA CIEPLYM - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
to może nie być zasugerowałem się że to silnik RDA ale w tym roczniku może nie być
  
 
obok czwartego wtrysku masz jeszcze jedną wtyczkę od czujnika wałka
  
 
Wiktor. Edisa to ja mam pod maska bo silnik mam z mk6. Każde mk7 od 95 roku ma edisa w kompie. Tak jak pisze Kacper (DjTados). Czyli pod maska nie znajdziesz edisa u siebie .
  
 
Kiciek, piszmy precyzyjnie zeby w przyszłości nie miał nikt wątpliwości : nie kazde mk7, RS ma edisa
  
 
Panowie, jestem bogatszy o jedna informacje. Samochod na cieplym dalej nie odppala ale za to po wypieciu kostki od gornego czujnika temperatury pali na dotyk! Niestety nie jest to kwestisa czujnika bo na nowy dzieje sie to samo. Wiec w czym moze tkwic problem?
  
 
Ktoś pisał kiedyś, że zrobił mu się zimny lut w sterowniku, właśnie odpowiadał za czujnik temp. U Ciebie może być podobnie. Zobacz, czy na podpiętym gdy nie chce odpalić, zalewa świecę. Jeśli tak, to pewnie sterownik myśli, że jest zimny i leje jak głupi. Spróbuj podmienić kompa. Będziesz potrzebował do niego pętelkę immo z kluczykiem.

Inaczej. Zmierz wcześniej jego rezystancję na zimnym i na ciepłym silniku, ale pomierz przy czujniku i przy sterowniku. Autodata mówi, że to 7 i 46 pin.




[ wiadomość edytowana przez: magister47 dnia 2014-10-22 21:46:14 ]
  
 
Z tym ze ja u siebie nie mam immo. Wiec jak to zalatwic? Szukac sterownika tez bez immo?
Jutro jak tylko przyjade do pracy to sprawdze ta rezystancje. Jak sie dobrac do sterownika? On gdzies w nogach pasazera po prawej stronie jest, zgadza sie?

[ wiadomość edytowana przez: hazz dnia 2014-10-23 20:03:06 ]
  
 
W takim wypadku musisz szukać sterownika bez immo. Masz MK7 tak? Myślałem że wszystkie z zetecami mają immo. Sprawdź rezystancję, może się okazać, że wiązka gdzieś jest uszkodzona. Tak, sterownik jest po prawej stronie pod zaślepką, przymocowany do słupka. Numerację pinów masz na kostce.
  
 
Witam

Hazz Ja walczyłem z takim objawem w moim escorci dobre pół roku. Odpalał na Ciepłym tylko po zdjęciu wtyczki od czujnika temp... Czyli to samo. Winna w moim aucie była skrzynka bezpieczników !!! Zmieniałem nawet komp - musialem jechać do Aso żeby Patsa zaprogramować i nic...dalej to samo. Masz zle przelutowana skrzynkę bezpieczników! Mam taką tzn do 1.8 16 V- leży i sie kurzy Jak co to pisz...
  
 
Witaj. No powiem Ci, że pierwsze co na myśli mi przyszło to skrzynka bezpieczników. Poszła do elektryka, niby coś tam polutował ale bez zmian.