[mk7] NIE ODPALA NA CIEPLYM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Juz nie mam sily do mojego escorta wiec szuka porady u Was. Generalnie silnik po lekkim juz nawet zagrzaniu nie odpala. Kreci kreci ale nie zapala. Dodam że mierzylem cisnienie paliwa na listwie na zimnym snilniku wynosi ono oko 2,3 bara natomiast na cieplym przy kreceniu spada do 0.8 bara. Myślaem ze to wina pompy paliwa, wiec ja zmienilem. Nic to nie dalo. Czujniki temperatury wymienione, skrzynka bezpiecznikow byla lutowana, kable i swiece maja ok 2000km. Na prawde nie mam juz pomyslu co to moze byc albo jak to sprawdzic.

[ wiadomość edytowana przez: hazz dnia 2014-10-02 20:06:02 ]
  
 
jaki silnik ? a jak kręći mocno sprawdź połączenie do cewki jak jest ciepły tak samo kręci jak na zimnym czy gorzej
Pompa jak daje niskie cisnienie to itak powinien odpalić tyle że będzie kulał
Może kuleje jak zapali co się dzieje naświetl nam bardziej
  
 
w profilu widać, że silnik to RDA

napisz czy jak odpalisz na zimno to czy coś się dzieje gdy już się nagrzeje czy dopiero jak go zgasisz to nie możesz znowu zapalić
  
 
Silnik 1.8 16v. Na zimno odpala tak za 2 obrotem walu. Nie pamietak kiedy ladnie odpalil mi na strzal. Na cieplo kreci kreci i nic nie lapie. Czasami jak kilka razy dam zaplon to pokreci i ledwo ledwo zlapie i odpali

Jak odpale na zimno to czasami mam wrazenie jakby na 3 cylindry chodzil. Nierowno pracuje i jak dodaje gazu to sie dlawi. Jak sie zagrzeje to jest ok i przyspiesza normalnie, aczkolwiek jak go zgasze to juz nie odpale

[ wiadomość edytowana przez: hazz dnia 2014-10-02 20:18:23 ]
  
 
cewka, przewód od cewki, wtryski?
  
 
Cewki nie zmienialem. Sprobuje podmienic ale szczerze watpie zeby cos to dalo. Jak mozna sprawdzic wtryski? Jakas proba przelewowa?
  
 
Skoro tak sprawa wygląda ja bym nie obstawiał na cewki ale zawsze warto sprawdzić, celowałbym w rozrusznik paliwo ewentualnie powietrze zastanawiałbym się nad zacieraniem czy puchnięciem silnika
jednak skoro do momentu zgaszenia normalnie chodzi to odpada więc radziłbym szukać w pozostałych
  
 
jak cieply nie bedzie chciał zapalić to weź na popych, miałem tak u siebie kiedyś skrzynka bezp. do lutowania, potem rozrusznik
  
 
Sprawdź masy pod maska ...
Nie jeden raz juz ci to mówiłem.

Edit: dla tych, którzy mogą myślec ze głupoty pisze. Zmienialem silnik jakiś czas temu i miałem taki problem. Dlatego cos tam powiedzieć moge w tym temacie ...



[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-10-03 08:14:25 ]

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-10-03 10:12:24 ]
  
 
Cytat:
2014-10-03 08:13:40, kiciek pisze:
Sprawdź masy pod maska ... Nie jeden raz juz ci to mówiłem. Edit: dla tych, którzy mogą myślec ze głupoty pisze. Zmienialem silnik jakiś czas temu i miałem taki problem. Dlatego cos tam powiedzieć moge w tym temacie ... [ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-10-03 08:14:25 ] [ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-10-03 10:12:24 ]


U siebie po zmianie skrzyni nie przykręciłem jednej masy - gruby czarny kabel, w okolicach cewki, dokładniej między cewką a skrzynią i miałem tak że czasem odpalił a czasem nie.
  
 
No dokładnie masa też może być przyczyną ... Ja bym obstawił rozrusznik czasami wystarczy rozebrać wyczyścić i przez jakiś czas będzie hulać... sprawdz też połączenie kabli do rozrusznkia
  
 
Cytat:
2014-10-03 18:02:58, Johnyone pisze:
No dokładnie masa też może być przyczyną ... Ja bym obstawił rozrusznik czasami wystarczy rozebrać wyczyścić i przez jakiś czas będzie hulać... sprawdz też połączenie kabli do rozrusznkia


No, ale jak rozrusznik, jak kolega pisze, że kręci, tylko nie pali.
  
 
A sprawdzałeś chociaż czy jest iskra na ciepłym?
  
 
A może czujnik położenia wału? Kumpel miał podobnie w cienkim

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
a ja bym sprawdził moduł zapłonowy czyli EDIS miałem kilka przypadków w fordach że na ciepłym rzucał palenie.Po wymianie po problemie
  
 
Dobra. Dzieki panowie. Postaram sie wszystko posprawdzac.
  
 
Panowie w ktorym miejscu znajde tego EDISa? Dzisiaj szukalismy ze znajomym i ni cholery go nie moglismy znalezc. Nie sprawdzilem iskry na cieplym. Rozrusznik raczej odpada, znajomy jeszcze sugerowal jakis czujniczek na listwie paliwowej. Kojarzy ktos o co moze chodzic?
  
 
jak otworzysz maskę to na ścianie bocznej po lewej stronie auta nie twojej duży czarny prostokąt z dużą wtyczką to jest właśnie edis
  
 
Na listwie paliwowej nie masz żadnego czujnika.
Edisa z tego co kojarzę przy ecu eecIV nie ma bo jest zintegrowany ze sterownikiem
  
 
Jak edis wyglada to wiem bo kolega ma dobrego na podmianke ale wlasnie pod maska nie moglismy znalezc. Jak jest listwa paliwowa to po prawej stronie wpina sie kostke od bodajze 4 wtrysku i obok kostki z lewej strony idzie waz metalowy na dwa torxy bodajze. Co to jest?

[ wiadomość edytowana przez: hazz dnia 2014-10-08 21:30:42 ]