[maly10001] MkVI - Project Yeti

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W końcu niedługo rozpoczynam swapowanie essa
co wie zresztą już kilka osób
dawcą silnika jest Rumcajs kolegi Trance ( za co serdecznie dziękuję )
dawcą budy essior Maćka
silnik powoli staje na nogi
trafiły nowe uszczelniacze
kabelki zapłonowe NGK czekają na nowe świece Beru i cewke również Beru
pokrywa zaworów odmalowana na biało
niedługo oczywiście foty
do środka wpadły kubełki również od Rumcajsa
teraz czekam na pełny grill od ra's
i przelewik za który kupie nowy felunek, sprzęgło oraz cewke, świece, rozmaite płyny, lampy i zderzak
dolot też praktycznie uzbierany
stożek odmy przerzucam od swojego
strożkowy filtr powietrza na dolocie AOMA również od mojego
heble ( na które również czekam ) 260 mm od rs'a
lodówa też od rs'a
przy starcie projektu proszę was o podrzucenie schematów wiązki
jeżeli by ktoś miał i mógł by mi przesłać to prosił bym na malyblackice@gmail.com
zastanawiam się co by tu więcej napisać lecz nic na akualną chwilę nie przychodzi mi do głowy
temat postaram się uzupełniać na bierząco nie tylko opisem ale również fotami z pola boju





[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2014-03-07 08:40:27 ]
  
 
Pokrywa zaworów nie była za piękna

została troche zmodzona


pierwszy patent na dekiel cewek nie przypadł mi specjalnie do gustu

dlatego również został zmieniony
powoli do celu





Oraz cała okazałość silnika



llista zakupów częściowo zrealizowana



[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2012-05-13 16:04:22 ]
  
 
Ładnie
  
 
chociaż jeden cokolwiek napisał
dziękuje za opinie

[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2012-05-13 16:22:29 ]
  
 
Ładnie



Przy zakładaniu silnika zwróć uwagę na stan wiązki silnika tą co podpinasz czujniki, cewki...
  
 
z tego co widziałem jest w bardzo dobrym stanie
o ile dobrze zrozumiałem czytając temat Karola to była regenerowana
ale może to była tylko moja zła interpretacja
przy odrobinie wolnego czasu wezmę tester i posprawdzam przejścia
  
 
Pokrywa fajnie wyszła, ale będziesz ją musiał regularnie myć.

A co do wiązki to jak ci się gdzieś izolacja wykruszyła to sprawdzenie połączeń Ci tego nie wykryje, a na mokro może być problem. Jeśli masz ku temu akurat okazję to dobrze ją obejrzyj. Przewody najszybciej niszczą się bezpośrednio przy samych wtyczkach, bo często są tam mocno zginane.
  
 
przy wtyczkach są oki
w tej wiązce którą teraz mam pod maska jest pare kostek takich jak mówisz :/
jeszcze pytanie do Was
Macie jakiś pomysł na kolektor dolotowy ??
kurcze weny mi zabrakło

[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2012-05-14 12:19:40 ]
  
 
zapowiada sie ciekawie. te 2.3 skladasz tak jak przykazano, w sensie na RSowiej misce? bo pamietam ze trance poskladal to z walkami wywazajacymi...
  
 
Wiesz Zenq miche zostawiam bo chyba jest rsowa lecz nie przyglądałem sie jej specjalnie
moc będzie miał odpowiednią
wiem że bez wałków będzie się dużo lepiej wkręcał i silnik odpręże
ale kultura pracy też się dla mnie liczy
jeżeli mam uzyskać większą moc kosztem kultury to niestety ale dziękuję postoję
głównym celem teraz dla mnie jest uślicznienie kolektora
i tak jak fabryka nakazała dobre uszczelnienie michy olejowej
narazie ostro się tam leje z tego co widziałem
a tak być nie będzie
musi być szczelnie i wgl
przy odrobinie wolnej kaski mam zamiar jeszcze wrzucić płytę pod silnik
bo z tego co z Ojcem wyliczyliśmy silnik jest kilka cm wyższy
a że lubie jeździć nisko nie chcę nic uszkodzić
bo wiem że już raz micha oberwała po studzience mimo nie wielkiego obniżenia
w świetle olsztyńskich dróg było by duże ryzyko że sytuacja się powtórzy a tego bardzo bym nie chciał

[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2012-05-14 12:28:21 ]
  
 
Mogę wiedzieć jakim sposobem wyciąłeś w tej taśmie malarskiej napis? Z tego co widzę wyszedł równiutko
  
 
sam wzór namalowany na laptopie
taśma na matryce i ogień
później nakleiłem na dekiel i wyrównałem sobie linie przy ekierce
nastęnie linie proste cięte żyletką również przy ekierce
łuki wycinane odręcznie

[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2012-05-14 14:00:57 ]
  
 
No motorek będzie zacny Pokrywa bardzo mocno mi się podoba. Chyba swoją jeszcze raz zdejmę i prysnę na biało. Ale...



Więc czekam na więcej fotek
  
 
pokrywa bardzo pięknie wyszła
jest super !!
Czekamy na więcej zdjęć.
  
 
nie chodzi mi ani o kulture pracy, ani o moc, bo tej nie odczujesz po wywaleniu walkow, a raczej o wysokosci michy... przynajmniej 3cm nizej najnizszy punkt silnika to jednak sporo.
co do roznicy to widac golym okiem, albo jest jedna micha, albo dwuczesciowa...
  
 
a widzisz i żeby nie Ty to bym nie zgadł
na stopro jest dwu częściowa
heh bardzo się cieszę że Wam się podoba Panowie
mam jeszcze drobny plan na EFI
myśle żeby też go dać na biało
ale tylko tą częścdto wzdłużnej linii
napis na czarno
reszta kolektora też na czarny mat
narazie prace staneły gdyż zdycham sobie w łóżku na grypsko paskudne
jak narazie w drodze świece Beru i cewka jednak bosh
chciałem Beru ale finansowo troche nie wyrobiłem
czekam jeszcze na kaske za którą poleci nówka sprzęgło
płyny oraz wszelkie inne brakujące elementy
być może w tym tygodniu przyjedzie lodówa od rs'a i heble 260 mm


[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2012-05-15 10:33:25 ]
  
 
no heble proponuję miedzy czasie założyć zanim odpalisz silnik bo nie sztuką jest się później rozpędzić.
  
 
Gitara podoba mi się rób więcej zdjęć jak dasz rady powodzenia w składaniu
  
 
śruby od dekla cewek pomalowane
na czarno oczywiście
dzisiaj dotarły świece Beru i cewka Bosh
jako że mam już praktycznie cały nowy układ zapłonowy przy okazji można to poskładać
  
 
skladaj, skladaj i wiecej fotek

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-