Problem z zapłonem RS2000. Potrzebuję pomocy. - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A na dźwigni na skrzyni regulowałeś?
  
 
Hmmm wydaje mi się ze tam można łapę w jednej pozycji założyć bo inaczej śruba blokujaca nie wejdzie?
  
 
Konus, wyciągnij wiązkę silnika, rozbierz ją i zrób od nowa. Problem teraz miałeś z brakiem masy ale teraz zaczną ci się kłopoty ze wszystkim po kolei. Nie baw się w szukanie tylko od razu rozbieraj.
Taka rada na przyszłość.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2015-04-02 12:11:34, konus19 pisze:
Hmmm wydaje mi się ze tam można łapę w jednej pozycji założyć bo inaczej śruba blokujaca nie wejdzie?



Tam jest wieloklin.
  
 
Dokładnie. Jest wieloklin tak jak napisał lukirs.
  
 
W którym jest wglebienie na śrubę aby dało się łapę założyć tylko w jednej pozycji. Może się mylę, sprawdzę to ale nie dziś bo pogoda nie pozwala. Mam nadzieje ze w tym tkwi problem...
  
 
Ja tego w swoim mtx ani ib5 nie mam. Zmienialem sobie łapy wlasnie i śrubka tylko ściska łapę na wieloklinie.
  
 
zrobię Wam fotki
  
 
Wgłębienie jest dookoła inaczej by nie robili wieloklinu.ale nie mam pewności że akurat linke masz za bardzo napiętą,ale bezgraniczny miał ten sam problem po swapie i mu pomogło.
  
 
spróbuje zrzucić linkę, wrzucę 1 i ruszę z rozrusznika, później bez sprzęgła włożę 2 bieg i gaz w podłogę. Wtedy będzie wszystko jasne
  
 
Sprawdź tylko czy nie jest za bardzo napięta i tyle
  
 
frez na srube jest w jednym miejscu nie jest dookola ;/ ale ja przestawilem o 1zab i dalem mniejsza srubke i dziala
  
 
Zdjęcie linki nic nie dało.. Ale po dłuższym zastanowieniu dochodzę do wniosku ze problem leży gdzieś indziej. Ten rs jeździł na sprzęgłe z diesla który ma mniejszą tarcze. Na kole zamachowym jest malutki rant a obecnie jeżdżę na sprzegle z rqb gdzie ta tarcza jest większa. Może po prostu nie dolega do koła tak jak powinna? Co myślicie?
  
 
O przepraszam ja miałem dookoła bo miałem krótsza linkę i przerabiałem


Czyli przy kole zamachowym pod tarczę 240mm miałeś tarczę 220?


[ wiadomość edytowana przez: lukirs dnia 2015-04-03 17:40:08 ]
  
 
Powiem tak. Nie mam pewności ze to była tarcza diesla ale napewbo docisk i sama tarcza miała mniejsza powierzchnię styku nic ta z rqb. Ta mniejsza mam w bagażniku wiec mogę zmierzyć co i jak :p
  
 
No to jak masz rant na docisku i kole to to nie będzie hulać,zawieź do przetoczenia koszt z 20 zł
  
 
rant jest tylko na kole zamachowym!
  
 
To nic, jest nie równe i będzie się ślizgać.jeszcze sobie tarczę spierdzielisz jak będziesz tak jeździł.
  
 
do tego samego wniosku doszlismy wczoraj jak byl sie pochwalic swapem

jezdzi lepiej po zmianie wtyczek? czy tak samo? czy gorzej?

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Jak wyjechałem od ciebie to mi zgasł na światłach. Później jeszcze zrobiłem przejażdżkę i wydaje mi się ze jest lepiej. Sprzęgło chyba tez mniej Ślizga :p