Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2018-04-07 18:41:34 Wklej foty
[ wiadomość edytowana przez: jar128 dnia 2018-04-07 18:44:31 ] |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2018-04-09 06:27:36 A ja już myślałem że na forum 2 osoby zaglądają
Dawaj foty wtedy będzie można komentować. |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2018-04-09 13:55:41 Ok, wkleję foty jak teraz wygląda Dajcie mi chwilę czasu Do środy powinienem się ogarnąć
Z jakiego serwisu do uploadu zdjęć korzystacie? |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2018-04-09 15:29:54 |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2018-04-09 22:54:13 fuso jeszcze trochę i na jednej ręce nie policzysz |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2018-04-10 12:03:16 i super dziś porobię zdjęcia i wrzucę wieczorem |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2018-04-10 21:58:09 |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2018-04-11 17:13:37 Całkiem dobrze to wygląda
Poprawił bym kierownicę ponieważ ma swoje lata- obszył skórą ? W komorze "dwa wałki dodają mocy" , jednak zawsze zastanawiam się czy FIAT-owskie heble dają sobie z tym radę. (płyn, tarcza, klocek) Więcej wad nie szukam bo kiedyś próbowałem wypunktować wszystkie mankamenty autka którym chwile pojeździłem , a jak po godzinie wsiadłem do swojego dupowozu "słabiej wypadłem" |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2018-04-11 19:49:37
no mam nadzieję |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2018-04-12 12:16:24
Kierownica będzie obszyta, a oprócz tego zrywam całą farbę szpachluję, wyrównuję i dopiero wtedy podkład i raz jeszcze czarna farba. Hamulce to temat rzeka. W chwili obecnej przewodzi koncepcja dobra tarcza, dobry klocek i dobry płyn hamulcowy. |
szymon1977 Blackpool UK | 2018-04-12 22:11:47
Jestem i ja - liczta chłopy jeśli Wam paluchów wystarczy. A Poldek Git! [ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2018-04-12 22:14:23 ] |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2018-04-13 12:08:10 Thank You very much
Wczoraj doszedł do mnie wichajster Bitron Fiat 12V. Takie czarne pudełko, którego szukałem po całym internecie. Nie wiem czy on coś robi, ale motor nie chodzi gorzej Wiązka i elektryka silnika jest wreszcie kompletna |
bing17 FSO 125p Łódź | 2018-04-13 13:43:14 Też śledzę wątek na bieżąco |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2018-04-13 14:48:14
A ja myślałem, że tego nikt nie czyta |
sp200 PN 2000 wwa | 2018-04-13 17:37:34 Bardzo zacna ta fajera. Sam takiej szukałem. Znaczek abartha dorabiałeś czy można gdzieś kupić gotowca? |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2018-04-13 21:42:08 Z tej kierownicy to i ja jestem bardzo dumny. To jest jakaś replika oryginalnego Abartha, ale ma chyba za 20 lat. Brakuje jej tylko odpowiedniego sznytu, ale ten nadejdzie w odpowiednim czasie. Znaczek to moja własna inwencja, zrobiła to dla mnie firma poligraficzna. Mam jeszcze takich 6 albo 5 sztuk. |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2018-04-19 12:31:33 Długo się mordowałem z oświetleniem wewnętrznym, które rozbudowałem o układ EWZ-10 i dołożyłem dwie dodatkowe lampki z tyłu w dachu. Oświetlenie oparłem o odpowiedniki LED i tu pojawił się problem. Układ był bardzo czuły na zakłócenia pochodzące z pracy silnika. Zakupiłem specjalnie filtr przeciwzakłóceniowy, który w zasadzie niczego nie zmienił. Stwierdziłem, że trudno wrócę do tradycyjnych żarówek i to się okazało był strzał w dziesiątkę. Koniec migania, stroboskopów itp.
Druga rzecz, męczył mnie problem niezwijających się pasów z tyłu. Remedium okazał się silikon do uszczelek w sprayu. Opryskałem solidnie cały pas od zewnętrznej strony, potem zwinąłem i rozwinąłem od końca do końca kilka razy i pasy zaczęły swobodnie pracować. |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2018-06-04 14:52:57 W czwartek rozpoczynamy w AJS-Service prace przywracające sprawność w aspekcie mechanicznym. Szarak otrzyma nowe amortyzatory krosno (oryginalne z metkami), hamulce przejdą kompletną renowację (zmieniamy tarcze oraz klocki, lejemy nowy płyn, zakładamy nowe przewody elastyczne, regulujemy ręczny), silnik zostanie nareszcie właściwie osadzony (nowa belka wraz z poduszkami już czeka). Przy okazji sprawdzimy, czy układ kierowniczy nigdzie już nie wadzi, poprawimy mocowanie elektrycznej pompy paliwa i ją zabezpieczymy przed kamieniami, i może uda się wyeliminować efekt dzwonienia tylnego zawieszenia podczas przejeżdżania na wybojach. Te prace zapewnią bezpieczną eksploatację szaraka, nareszcie będzie można podróżować bez obaw, że coś wysiądzie. Duży krok na drodze ku pozytywnemu przejściu badania technicznego, który już za 5 miesięcy. Drugi ważny punkt to rewizja skrzyni plus wymiana wkładu tylnego mostu na przełożenie 3,7. To zrobimy po wakacjach W między czasie bieżące poprawki, które zamierzam zrobić we własnym zakresie:
- montaż dodatkowego wentylatora plus podłączenie go do instalacji - wymiana naby na inną, lepiej i dokładniej wykonaną - ogarnięcie elektryki oświetlenia wnętrza (od nowa poprowadzę zasilanie lampek z tyłu dachu oraz tej w schowku; od nowa poprowadzę przewody od krańcówek w drzwiach: przednie krańcówki będą sterować lampką w dachu, tylne krańcówki lampkami z tyłu dachu. - zakupiłem włącznik tylnej wycieraczki Caro Plus, który ma taką samo ikonę jak włącznik programatora wycieraczki w Borewiczu. tutaj też zrobię porządek w kablami. pozbędę się chyba ostatecznie modułu EWZ-10, ponieważ nie spełnia od moich oczekiwań, mimo korekt nie pracuje tak jak powinien. Na sam koniec z mechaniki ogarniemy komorę silnika, zamontujemy oryginalną obudowę filtra powietrza, przeniesiemy akumulator i poprawimy przebieg przewodów elastycznych od wspomagania. Wisienką na torcie będzie nowa podsufitka i boczki z tyłu na tylnych błotnikach. |