Im głębiej tym wiecej problemów :( (problemy po swapie) - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No powiem tak...auto zamruczało na dotyk ...idę się ogarnąć i zobaczyć co pokaże w drodze...mam nadzieję że już nie zgaśnie i normalnie zacznie się wkręcać w obroty
  
 
Pamiętaj o wydechu z 2.0. Czyli średnica bodajze 55cm wew. To tez jest ważne. A najlepiej jakiś kolektor wydechowy 4-2-1 wrzuć do tego i bedzie tylko lepiej .

Wszystkie manele masz juz z 2.0 ?
  
 
Ładny dolocik
  
 
jak wydech zostawi to żadnych problemów mieć nie będzie
  
 
Ja tylko napisałem ze bedzie tylko lepiej przeciez .
  
 
Cytat:
2015-05-14 20:35:59, kiciek pisze:
Pamiętaj o wydechu z 2.0. Czyli średnica bodajze 55cm wew. To tez jest ważne. A najlepiej jakiś kolektor wydechowy 4-2-1 wrzuć do tego i bedzie tylko lepiej . Wszystkie manele masz juz z 2.0 ?

55mm średnicy zewnętrznej. tłumik środkowy i końcowy od RS2000 lub 1.8 RQB bo to są dokładnie te same numery części. do kupienia np tutaj:
http://webautoservice.pl/uklad-wydechowy-tlumik-ford-escort-2248.html#.VVT4uUbwAqQ

jaki w tej chwili masz kolektor wydechowy?
  
 
Z tego co pamietam to kolega ma z 1.6. Ale niech sam odpowie.
Secior. A moze by tak wydech z diesla 90 kucy ? On ma jeszcze większa średnice niz rs/RQB. Musze w drugim cabrio taki wydech stestowac.
  
 
Cytat:
2015-05-14 20:08:56, kiciek pisze:
WhiteGarbi. Jaki masz dolot tak z ciekawości ?



kolektor plastik 1,8/2,0 czyli pewnie z RKC - mam ochotę wrzucić z MDO 2,0 - ale to dopiero na końcu roboty - jak wszystko zagra

przepustnica z 2,0, rura z RKC, przepływka RKC, bo to to samo co 2,0 i pucha z RKC

teraz mnie czeka tylko adaptacja kolektora wydechowego 4-2-1 z RS-a (flansza) i w końcu komp z 2,0 - poza tym wszystko ma już być OK

piszecie o wydechach - RQB idealnie nadaje się do 2 litrów - ma 55 mm wewnątrz

mój RKC po założeniu tego wydechu zaczął "oddychać" - mimo, że kolektor zwykły z RKC

[ wiadomość edytowana przez: WhiteGarbi dnia 2015-05-14 23:06:32 ]
  
 
Cytat:
2015-05-14 20:10:04, Dawido1205 pisze:
No powiem tak...auto zamruczało na dotyk



czekamy na więcej
  
 
Cytat:
2015-05-14 23:04:22, WhiteGarbi pisze:
kolektor plastik 1,8/2,0 czyli pewnie z RKC - mam ochotę wrzucić z MDO 2,0 - ale to dopiero na końcu roboty - jak wszystko zagra przepustnica z 2,0, rura z RKC, przepływka RKC, bo to to samo co 2,0 i pucha z RKC teraz mnie czeka tylko adaptacja kolektora wydechowego 4-2-1 z RS-a (flansza) i w końcu komp z 2,0 - poza tym wszystko ma już być OK piszecie o wydechach - RQB idealnie nadaje się do 2 litrów - ma 55 mm wewnątrz mój RKC po założeniu tego wydechu zaczął "oddychać" - mimo, że kolektor zwykły z RKC [ wiadomość edytowana przez: WhiteGarbi dnia 2015-05-14 23:06:32 ]



Jak miales fabrycznie ? O to mi chodziło.

1.8/2.0 to dolot z mdo
Z rkc jest mniejszy i ma tylko 1.8 wygrawerowane.

Plastikowe kolektory daja lepszy dol dzieki swojej budowie i materiałowi z jakiego sa zrobione. Alu kolektor daje lepsza gore i sie grzeje. Ale do niego z kolei mozna dac większa przepływke biz do plastiku z mdo.


[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2015-05-14 23:29:54 ]

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2015-05-14 23:32:34 ]
  
 
Cytat:
2015-05-14 23:28:59, kiciek pisze:
Jak miales fabrycznie ? O to mi chodziło.



fabrycznie to był 1,6 Zetec 90 km na plastikowym kolektorze

niestety umarł śmiercią naturalną po poprzednich gazownikach - bez względu na jazdę spalał 10 litrów na 100k

dmuchnął uszczelkę i poszedł na złom - kupiłem RKC "w samochodzie" z MDO z całym osprzętem (dosłownie + komp) w cenie wymiany uszczelki pod głowicą - i tak się zaczęło
  
 
Cytat:
2015-05-14 23:39:41, WhiteGarbi pisze:
fabrycznie to był 1,6 Zetec 90 km na plastikowym kolektorze



Dziękuje. Dobranoc.
  
 
No jestem po jeździe...auto zaczęło utrzymywać obroty...chodź zgasł mi 2 razy (stojąc na światłach pracował dobrze przez jakieś 15 sec. nastepnie 1-2 razy zafalował i momentalnie zgasł)podjechałem i posiedziałem ze znajomymi w karczmie, żeby ostygł. wracając i będąc już w garażu nie zauważyłem falowania obrotów. rano zobaczę czy nadal będzie gasł po dłuższym postoju na ciepłym silniku.
2. Widzę że przesunęło mu sie odciecie do ok.6,8tyś...ale troszkę mułowato się wkręca na obroty, czy możliwe jest przez to że jeszcze nie ma dostępu do zimnego powietrza?
3. Czyli od czego mam teraz szukać kolektora wydechowego?
4. bardzo blokuje moc ten wydech?...bo szkoda mi wyrzucać całego ulterka końcowego (niby dedykowany pod 1.6), którego dostałem na urodziny od siostry?
5 może wyrzucić kata?
6. W nawiązaniu do postu kolegi kiciek...można powiedzieć,że chyba wszytkie graty są już od mondeo...z 1,6 został tylko kolektor wydechowy

[ wiadomość edytowana przez: Dawido1205 dnia 2015-05-15 00:00:38 ]
  
 
Cytat:
2015-05-14 23:04:22, WhiteGarbi pisze:
piszecie o wydechach - RQB idealnie nadaje się do 2 litrów - ma 55 mm wewnątrz

po raz kolejny powtarzam że 55mm jest na zewnętrznej średnicy!!!!!!!!!!!!!
  
 
kolektor musisz zmienić bo przepustnica jest mniejsza w 1,6 to też pewnie ma znaczenie.
  
 
Cytat:
2015-05-15 02:24:34, S3ci0r pisze:
po raz kolejny powtarzam że 55mm jest na zewnętrznej średnicy!!!!!!!!!!!!!



przepraszam, mój błąd pisarski
  
 
Cytat:
2015-05-15 02:24:34, S3ci0r pisze:
po raz kolejny powtarzam że 55mm jest na zewnętrznej średnicy!!!!!!!!!!!!!



Spokojnie Seba . Ja napisałem ze bodajze 55mm wew. Nie pamiętałem dokładnie czy wew. czy zew. jest ta średnica.
  
 
panowie....na co może wskazywać sączenie się oleju po skrzyni biegów (spod rurki od odmy)?... ogólnie mam problem z odpalaniem rozgrzanego auta odpali i zgaśnie. dopiero załapie jak odpale z lekko naciśniętym gazem??
ktoś coś, jakieś propozycje?
  
 
Hmmm. Tps ?
Ja miałem kiedys ze nie chciał odpalać na ciepłym wogole.
1. Dorobiłem brakujące masy pod maska.
2. Wymieniłem tps
3. Wymieniłem sondę lambda
4. Wymieniłem czujnik temp. do kompa (ten od gory, bo ten od dołu co jest w obudowie termostatu jest na licznik ).

Wszędzie wpadły nowe oryginały forda. Od 2-3 lat jakos spokoj.

5. Moze tez to byc odpowietrznik skrzyni korbowej. Jest pod cewka.
Jest w kształcie litery L odpowietrzenie skrzyni korbowej pod cewka

FORD Indeks: 6599916
Nr fabryczny: 928F-6N664-JB / 928F-6N664-JC

6. Moze tez to byc rozrusznik wbrew pozorom. W moim przypadku te dwie ww. rzeczy u mnie sa perfect ciagle.
  
 
Co do odmy. Mając dolot taki masz na twoim miejscu założyłbym oil catch tank albo taki stozek w miniaturowej wersji normalnego stożka.
Jak nie leje sie litrami to ja bym sie az tak nie przejmował. U mnie jest sucho tak przy okazji.

Poczytaj o odmie to zrozumiesz jej działanie. W skrócie napisze ze jest to tez odpowietrzenie skrzyni korbowej.