Wymiana turbo w punto GT

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. mam pare pytan odnosnie turbo. Jesli chodzi o turbosprezarki to jestem zielony. Wymieniam koledze turbine w punto czysto hobbystycznie.
Nie wiem czy dobrze podlaczylem wszystkie podcisnienia i wezyki. Na 99% tak, bo sobie niektóre zaznaczylem i zrobilem foto z góry. Ale mam watpliwosci co od wezyka co idzie od turbiny (zaraz przy wyjsciu na cooler) i wezyk od gruszki. Patrzylem jakis film na YT(jak dziala turbosprezarka) to niby ten wezyk od turbiny idzie do gruszki. Ale według mnie to ten wezyk od turbiny idzie do jakiegos czujnika na podszybiu(ma z jednej strony 2 albo 3 wyjscia na wezyki juz nie pamietam i kostke , a od drugiej strony wychodzi wezyk i z tego co widzialem do idze do dolotu)tam wlasnie podlaczylem ten wezyk od turbiny i z tego samegoo wychodzi wezyk do tej gruszki. tak ja podlaczylem, dobrze? wydaje mi sie ze tak bylo.
teraz wskaznik turbo, czy na biegu jalowym wciskajac gaz wskaznik powinien cos pokazywac??u mnie lezy (nie jezdzilem jeszcze)
Na wskazniku cisnienia oleju po zapaleniu auta pokazuje tak z polowe, jak sie dodaje gazu to dobre 3/4 sie kreci, skale ma do 3, to dobrze?
I szczerze mowiac nie slychac tej turbiny. wiem ze nie mam blow-offa ale chyba cos tam powinno byc slychac?

A tak wogole to kopci...

Nawet sie nie przejechalem tym autem nie wiem jak to chodzilo i jak sie wkrecal. nie mam pojecia czy jest lepiej czy gorzej
troche przydkich slow wypowiedzialem przy wymianie tego turba. bez kanalu na lewarku, tam w punto naprawde malo miejsca ehhh w fordzie jakos to wszystko lzej idzie ;p

Mialem dzisiaj jazde probna zrobic ale sie okazalo ze cieknie waz co idze do turbiny z plynem chlodniczym. no i to kopcenie i ten wskaznik. wyrabalem kolektor ssacy wymienilem waz ale nie skladalem. mowie zapytam Was o rade
pozdrawiam troche to chaotycznie napisalem, przepraszam

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi