[magister47] Mój ess RS2000 MK7 Sauber - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zero elektryki tylko prawo fizyki
Blos to taki prze twor, ze nie potrzebuje zadnego sterowania tylko trzeba mu puscic gaz(przekaznik po prawej stronie na fot) a on daje go tyle ile silnik akurat potrzebuje, to jest poprostu druga przepustnica z umiejetnym podawaniem gazu zaleznym od zasysu, na wolnych jest zamknieta i gaz leci przez trojnik ze sruba(fot po lewej)/ krokowy/ do kolektora. sam blos tez ma dwa pokretła do sterowania ale tam nie ruszam. takze nie ma zadnego kompa od gazu, wczesniej byl autronic al700 tez dzialalo normalnie ale gazownik powiedzial ze blos tego nie potrzebuje, bo jego nie trzeba regulowac tylko filtry zmieniac a on sobie poradzi
  
 
To nie możesz pisać że masz druga generację masz raptem powierza
  
 
Z tego co widze to wilkowy Rs ma dokładnie taka sama instalacje.
  
 
Cytat:
2015-11-18 19:18:03, kiciek pisze:
Ja słyszę te same opinie, ale tylko od "escorciarzy". ... Może tu jest problem ?



może to dotyczy nie tylko tulei? dla wielu (pomijając fanatyków) posiadanie escorta (czy innego budżetowego samochodu) często idzie w parze z oszczędnościami na wszelkiego rodzaju częściach/serwisie/chemii.

weźmy choćby nieszczęsne lpg - zetec i lpg == ble fuj etc bo pali zawory, bo głowica słaba bo zupa za słona

A czy tych zaworów nie pali instalacja starego typu z filtrem gazu niewymienionym od zakupu pojazdu bo szkoda 20zł?

w moim po 400kkm padła uszczelka pod głowicą (połowę przejechał na sekwencji). Bynajmniej nie od gazu głowica/blok się posypała tylko od przegrzania.
  
 
U mnie różnicę czuć, pomiędzy PB a LPG czasami, jak przy 1500-2500 dam but w podłogę. Na LPG lubi go lekko zmulić, chodź dopiero po jakimś czasie to zauważyłem, tak mało wyczuwalne to jest. Spalanie gazu, miasto 13.5-14 L, duże korki i 15 zje. Trasa, poniżej 11 litrów schodzę, ale cały czas butuje, prędkość 130-160. Przy spokojnej jeździe pewnie bym zszedł poniżej 10L/100KM. Benzyny 1-1.5L mniej niż gazu.

Przewód od butli mam fi6, a po wymianie reduktora, ciśnienie na listwie trzyma idealnie. Także nie potrzeba 8mm.
  
 
mi dzisiaj spalanie wyszlo 9.34/100 BP, zrobilem 465km cos tam w baku jeszcze bylo ( chyba okolo 12 l )... styl jazdy spokojny. polowa trasa ( autostrada predkosc okolo 90km/h ) i miasto predkosc max 70

i stwierdzam, ze po miescie oplaca sie jezdzic spokojnie, pali mniej, ale na trasie sie nie oplaca roznica jest bardzo nie wielka.
  
 
Cytat:
2015-11-25 20:53:34, magister47 pisze:
U mnie różnicę czuć, pomiędzy PB a LPG czasami, jak przy 1500-2500 dam but w podłogę. Na LPG lubi go lekko zmulić, chodź dopiero po jakimś czasie to zauważyłem, tak mało wyczuwalne to jest. Spalanie gazu, miasto 13.5-14 L, duże korki i 15 zje. Trasa, poniżej 11 litrów schodzę, ale cały czas butuje, prędkość 130-160. Przy spokojnej jeździe pewnie bym zszedł poniżej 10L/100KM. Benzyny 1-1.5L mniej niż gazu. Przewód od butli mam fi6, a po wymianie reduktora, ciśnienie na listwie trzyma idealnie. Także nie potrzeba 8mm.


To 15l i to po mieście przy normalnej jeżdzie mi mondeo 2,5T pali. Co do średnicy to ja mam fi 6 i na silverze i chodzi pięknie.
  
 
A mi pali tyle ile wleje. A tak na serio. Gazu to 12 litrow przy normalnej jezdzie jak deptam to i 15 wezmie. Roznicy nie widze zadnej. Startuje i przyspiesza super.
  
 
Chwilę nic nie pisałem, za wiele się nie zmieniło. Poza tym, że trochę nowych kwiatków kwitnie na budzie, to jeździ bez zarzutu...
Ale plan 2015 roku wykonany. RS ma w końcu dach nad głową:






W końcu będę mógł u siebie go udoskonalać. Na chwilę obecną szukam felg na wiosnę, potem idzie do blacharza/lakiernika na poprawki, a później zobaczymy.
  
 
Gdybym ja mial chociaz taki garaz to bym w nim przebywal 24/7
  
 
Dokładnie Na garaż by się uzbierało tylko problem w tym że nie ma gdzie go postawić u mnie

auto prezentuje się bardzo ładnie
  
 
Jakoś zupełnie przeoczyłem ten wątek. Bardzo mi się podoba robota zrobiona do tej pory z autem.
  
 
Na razie nie ma czasu i chęci na siedzenie w garażu. Zimno i ciemno. Prąd dopiero podciągnę na wiosnę, przy okazji go ocieplę, będzie można trochę podgrzać zimą. Kanał jest, to wszystko będzie można zrobić
  
 
uszczelnienie drzwi zrób sobie z uszczelek drzwiowych samochodowych.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
a prowizoryczne oświetlenie mozesz z pasków led zrobic i podpiąć do aku. Kumpel tak zrobił bo u niego innej opcji nie da rady i nawet daje rade

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
Szkoda kasy na prowizoryczne oświetlenia, jak kupię 30m kabla i mam prąd w garażu. Tylko na razie mi się nie chcę z tym robić.
  
 
nie żałuj kasy i kup dobry kabel, do tego drut aby ci kabel nie bujał.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
To nie lepiej kabel puścić w glebie?
  
 
Nie pisałem nic, jak będę kabel puszczał, ale chyba rzeczywiście będzie szedł w powietrzu. Mniej kabla wtedy potrzebuje i nie muszę kopać
Jeszcze zobaczymy, to dopiero za 2-3 miesiące. Na razie muszę się na jakieś koła zdecydować na lato, sam już nie wiem co robić.
  
 
Obuwie letnie kupione. Wybór padł na OZ Ultraleggera 7x16 ET25. W połączeniu z oponami Pirelli P Zero Nero 205/45, auto świetnie się trzyma i doskonale hamuje. Przy wymianie kół, wpadły hamulce z MDO v6, tylny zawias -60. Es dostał po zimie nowy olej, filtry i parę innych bzdet.






[ wiadomość edytowana przez: magister47 dnia 2018-05-01 09:21:12 ]