Łada 2107 daily matigamer - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
SzokoLada pisze: Żartujesz? Weź wyciągaj zegary, a wejdź pod auto i masz go na wierzchu.


żeby ściągnąć impulsator na skrzyni trzeba mieć palce jak pająk bo między ścianką jest wybitnie mało miejsca i opuszczając skrzynię łatwiej by go było wymienić, to nie to samo co odkręcić linkę napędu prędkościomierza, wiem bo mam
co do licznika to owszem, dostęp utrudniony, pod warunkiem że się go ma bo nie wiem jaką deskę z zegarami zastosuje Mateusz jeśli będzie miał tylko linkę z napędem to na jej końcu może zamontować impulsator i tyle, domyślam się że impulsator ma zasilać prędkościomierz z dawcy silnika

a co do mostów to jakie 3 rodzaje ich są ??
  
 
Cytat:
a co do mostów to jakie 3 rodzaje ich są ??



Chodzi o szerokości.
  
 
o to pytam
  
 
Jak teraz byłem w Rosji, kolega chciał obudowę tylnego mostu od nivy. Okazało się, że jest ich kilka rodzajów, tak samo jak i półosi.
  
 
morphio z tym impulsatorem to pytałem ogólnie. u mnie nie będzie "domyślnie" skąd wziąć sygnału na licznik. W skrzyni od bmw nie ma ani impulsatora ani miejsca na linkę.
  
 
a most jaki będzie ? bmw czy ori ?

bo jak bmw to podobno tam masz napęd licznika i temat z głowy

a jak ori to istnieje jeszcze jedna możliwość, drut bo drut ale prędkość będzie wskazywał
mianowicie na wale napędowym zamontować magnesik z licznika rowerowego i dorobić mocowanie inpulsatora z tego samego zestawu rowerowego, nie jest to legalizowane ale wskazywać pomiar będzie, co lepsze to to, że przy wymianie kół z mniejszych na większe i na odwrót, będziesz mógł kalibrować obwód koła, w zależności od możliwości licznika

ewentualnie jeśli się znasz na elektronice to przy elektronicznym wyświetlaczu można by zastosować jakikolwiecz czujnik impuslów takie jak na kole pasowym do zapłonu, wyciąć z właściwej plachy koło zębate montowane na wale napędowym z połączeniem z mostem i tam impulsator zamocować, albo na wyjściu ze skrzyni w zależności od możliwości

możliwości jest dużo, wszystko kwestia umiejętności tego zrobienia tudzież zapłacenia za wykonanie tego
  
 
Most właśnie zostaje od 2107.
Miałem nadzieje że most od nivy ma czujnik z racji elektronicznego prędkościomierza.
Pokombinuje coś
  
 
W nivie prędkościomierz jest mechaniczny. Impulsator potrzebny ECU.


[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2016-02-20 18:39:58 ]
  
 
Do listy potrzebnych rzeczy dopisuje wydech. Zrobiły się dziury i przedmuchy więc jeździ się dość głośno
Pogoda coraz lepsza więc kompletuje brakujące elementy i w końcu wstawiam auto do garażu. Mam nadzieje ruszyć z tematem pod koniec miesiąca.
  
 
W końcu była chwila i możliwość żeby trochę ogarnąć silnik. Miałem dzisiaj rozbierać zawieszenie ale chyba będzie to musiało jeszcze poczekać
off topic. zmieniam hosting zdjęć na imgur.com bo z facebooka nie mogłem ostatnio wstawić mniejszego rozmiaru. Coś się zmieniło.
  
 
O poznaje. To słynny silnik od Żuka. Tz S21. Brawo ty.
  
 
Pracowite popołudnie zaowocowało wyjęciem starego silnika. Jeśli ktoś byłby zainteresowany silnikiem i skrzynią 5 z łady to proszę o PW.

porównanie wielkości skrzyń łady i bmw. Będę musiał skrócić mechanizm wybieraka ale raczej i tak nie uda mi się upchnąć dźwigni zmiany biegów w oryginalnym miejscu. Zobaczymy.

Obrazki w większej rozdzielczości pojawią się po usunięciu "m" przed .jpg z adresu
W międzyczasie od ostatniego wpisu odebrałem amortyzatory do kompletu więc jutro prawdopodobnie postawię całe auto na kobyłkach i rozbiorę zawieszenie celem piaskowania i malowania.
  
 
UPDATE. Wszyscy lubią obrazki więc łapcie.









  
 
swietnie to wyglada ale to jak tak daleko to byl takie cos zamontowal

Tytuł strony

[ wiadomość edytowana przez: Lasia dnia 2016-10-10 23:40:41 ]
  
 
nieprzyzwoicie czysto

wszystkie duperele w ocynku a duże graty w białym proszku i sam to malowałeś na czarno ?


[ wiadomość edytowana przez: morphio dnia 2016-10-11 08:43:41 ]
  
 
Duże graty typu wahacze, drążki w czarnym proszku z jakimś podkładem podobno. Ogólnie grubo tego wylali bo na wąsach zwrotnic jakieś numery były to je ledwo widać. Większe graty typu most i belka po piachu zalane epoksydem i później półmat novol industrial.
  
 
Kolejna porcja zdjęć z pola walki
Przerobione końcówki od golfa 2. Wg sugestii zakupiłem najpierw komplet sharan+astra jednak magiel z golfa 2 ma inny gwint na drązki i nie pasowały.


Poprawione na razie jeszcze nie przymocowane ostatecznie mocowanie magla.

Mam gumową osłonę tego wałka więc będzie jak w oryginale w golfie

udało się przesunąć silnik tak blisko grodzi by zaadaptować ładowską podporę skrzyni. Na razie wersja beta ale docelowo będzie to ładny przykręcany adapter


muszę się rozejrzeć za mniejszym wiatrakiem

Silnik niżej już nie może być bo

jednak dalej w stosunku do tunelu wygląda tak

Miejsce po króćcach od nagrzewnicy posłuży pewnie za wlot kabli do sterownika


Konriii podpowiedział mi jak przerobić wał więc już wiem czego się spodziewać
  
 
Piękna robota. Tak trzymać.
  
 
Mati, dawaj jak najwięcej zdjęć i informacji co i jak i jak nalepiej, żeby inni nie błądzili i mieli z wejścia 140 kucy z gwarancją i bez kombinacji za 1/10 ceny
  
 
a gdzie kupiłeś to regulowane zawiesie do silnika ?
fajny bajer, nie trzeba się siłować