[S3ci0r] Escort MK7 3DHB "97 2.0 NGA - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sicior i czego to dowodzi ?
  
 
że będzie zabawa
  
 
Po co je ściemniasz,zepsujesz je tylko,a drugi może śmiało walić w dupe i powiedzieć ,że nie widział stopu i te lampy nie mają homologacji
  
 
to tak nie działa, bo jadący za mną ma obowiązek zachować należyty odstęp aby wyhamować.
  
 
ale nie do końca to obowiązuje jeżeli masz niewidoczne światła STOP.
Kiedyś z Muchą przerabialiśmy ten temat
  
 
Coś tam będzie widoczne ale dobry prawnik i pozamiatane.
Nie przyciemniaj ich,stracą cały urok.
  
 
Czyli według tego co mówicie jeśli posiadam stuletnie auto zabytkowe to ktoś może mi legalnie pełną parą wjechać w dupę i jest kryty? Wynalazek świateł stopu datuje się na 1914. Wprowadzony został jednak trochę później.

W bardziej normalnej sytuacji mogę też po prostu ostro hamować silnikiem.

Ponadto wiele współczesnych aut elektrycznych ma możliwość ustawienia bardzo mocnej regeneracji, która spowalnia pojazd niemal jak hamulce, a światła stopu wcale się wtedy nie świecą.

Zatem idąc jeszcze dalej widzę, że mamy pełne prawo wpieprzyć się w tył autobusu czy cieżarówki zjeżdżającego z górki na włączonych retarderach, bo nie świeciły się światła stopu.

Z pewnością znajdą się jeszcze inne niecodzienne sposoby zmniejszania prędkości pojazdu.



S3ci0r, rób światła, na innych się nie oglądaj. Jakby Cię naszła kiedyś wątpliwość to sobie kupisz lepsze żarówki.
  
 
tak myśląc to światła STOP nie są w ogóle potrzebne


[ wiadomość edytowana przez: markko666 dnia 2016-02-06 10:20:06 ]
  
 
1. ładniejsze są takie jakie są
2. wg przepisów lampy muszą mieć homologację. jeżeli nie mają to winę przylepiają tobie. Jeżeli policjant stwierdzi że są modyfikowane, to może uznać że pozbawiłeś je homologacji, pomimo że mają znaczki.
  
 
jak masz zamiar je sciemniac to wez je folia czarna do lamp i zobaczysz jak wyjdzie zawsze folie mozesz zerwac a lakier ciezko zmyc pozniej

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
Secior zrobi jak uważa , tylko zeby pozniej nie było
  
 
najpierw, zrobię, porównam, zobaczę czy mi się to podoba, jak nie to będą normalne.
  
 
kwestia zalozenia i zabawy w photoshopie i wszystko bd wiadomo

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
symulacje już robiłem dawno, ale to nadal jest symulacja
  
 
wczoraj zrobiłem porting przepustnicy, a dzisiaj wyprowadzałem ją na lustro oto porównanie modowanej vs seryjnej



  
 
No super ale oprocz wygladu ,ktorego i tak nie bedzie mozna dostrzec nic to nie dalo bo motylek zostal tej samej wielkosci.
  
 
jakbyś nie zauważył to na wejściu przepustnicy nie ma już kantu tylko jest lejek dzięki czemu nie będzie zawirowań powietrza i trafi więcej powietrza do silnika

wyczyściłem stożek, MAF i IAT. stożek oczywiście pryśnięty dedykowanym olejem

  
 
A sa tam smoki,kurde Szczypior czy ty wiesz w ogole co piszesz ,skoro tak bardzo napelnienie cylindrow powietrzem zalezy od gladkosci przepustnicy to wysmaruj ja olejem , bedzie lepszy poslizg.
Wielkosc przepustnicy chodzi mi o motylek nie zostala zmieniona to nic to nie zmieni,a skoro sie upierasz ,to powiedz mi ze tez wygladziles nierownosci w plastikowym kolektorze , bo powietrze wygladzone ,pseudo wygladzone w przepustnicy dostaje krecka w kolektorze a dalej w kanalach dolotowych .
  
 
Magnetyzer ładnie ułoży Cząsteczki powietrza
  
 
igła, fizyki nie oszukasz. czy ty w ogóle wiesz co to jest przepływ laminalny?