[K] Wałki rozrządu Zetec-e 2.0 Silvertop (NGA)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

pilnie poszukuję wałków rozrządu od silnika NGA gdyż niedługo planuję remont głowicy więc przy okazji wymienię. Przepustinca i przepływka już "siedzą i czekają"

[ wiadomość edytowana przez: jethro dnia 2015-12-11 01:10:21 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu ]
  
 
z tego co wiem to darek ma wałki od 2.0
  
 
Rowniez mam.
  
 
Jak chcesz to mam cały silnik po uczciwym remoncie....
1.8 wersja RKC 115 KM, a wałki są już od 2.0
Za 700pln cały silnik byś miał... a remont głowicy wyniesie cię niewiele mniej.....
Kolektor też mam plastikowy
  
 
Cytat:
2015-12-11 00:53:36, S3ci0r pisze:
z tego co wiem to darek ma wałki od 2.0


No prawda. Mam parę wałków od Zeteca 2.0 na handel. Nawet razem z kołami.
  
 
Wybaczcie brak odzewu, ale fura już trafiła na remont głowcy, a wałki kupiłem z całą głowicą od NGA w okazyjnej cenie. Dzisiaj odbieram autko więc zobaczymy jak to będzie śmigać.
@Garii, @kiciek - mój silnik po tej naprawie będzie już praktycznie wyremontowany, a jak mam zmieniać silnik to tylko na NGA
@darek4488 - zbaczając z tematu - ten NGA Ci tak śmiga na kompie od RKC?
  
 
Komp z 1.8 RKC kod EXPO i DET3 wersja bez MAPa.

BTW to trochę bez sensu zakładać czapkę z NGA do 1.8, bo o ile się nie mylę to straciłeś w ten sposób odrobinę kompresji.
  
 
Tylko wałki wleciały od 2.0 bo głowica ze względu na średnicę cylindra nie pasuje, zawory prawie takie same, ale da się przełożyć. Najgorsze jest to, że muszę wrócić do przepustnicy od 1.8 bo w tej jak mam gaz za mocno wciśnięty to auto traci moc, komputer pokazuje błąd 157 (za niski odczyt przepływomierza), spadają obroty przy hamowaniu. Jutro będę wiedział czy ten "remont" w ogóle rozwiązał mój problem telepiącego się silnika, ale o tym już rozpiszę się w osobnym wątku.

[ wiadomość edytowana przez: bochacz dnia 2015-12-24 00:27:18 ]
  
 
Wałki 2.0 już sprzedane.