Kultowe Auta PRL-u i Złota Kolekcja - 2016 - Strona 25

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
De Agostini - pasja kolekcjonowania

Kochani, chcielibyśmy Was poinformować, iż numer 55. „Złotej Kolekcji Aut PRL-u” ukaże się z opóźnieniem. Wydanie to będzie dostępne w kioskach od 15.09. Za opóźnienie przepraszamy!
Więcej informacji na naszej stronie: www.ZlotaKolekcjaAut.pl
  
 
Dziś otrzymałem kolejne 4 numery złotej aż do Syrenki. Syrenka ładna, ale kolor trochę nierealny.
  
 
Cytat:
2016-09-20 20:54:39, kadrowiec pisze:
Dziś otrzymałem kolejne 4 numery złotej aż do Syrenki. Syrenka ładna, ale kolor trochę nierealny.



Nie pleć głupot.
Dokładnie w takim kolorze Syrenki startowały w Monte Carlo Rally.
Temat był już poruszany na motoshowminiatura.
  
 
Citek - Racja, zgadzam sie z Toba. Moj ojciec w '83 roku mial 105L w takim wlasnie kolorze.
 
 
Cytat:
2016-09-21 21:21:55, Citek pisze:
Nie pleć głupot.



A trochę inaczej się nie dało kolegi wyprowadzić z błędu?
Oczywiście nie oczekuję odpowiedzi, a zwracam uwagę.

[ wiadomość edytowana przez: Tomek125 dnia 2016-09-22 15:07:08 ]
  
 
Co tu tak ostatnio cichutko ?
Może ktoś wrzuci foty ostatnich modeli, jak ktoś dostał.
Pozdrawiam.
  
 
Numer 59 - Škoda 120 L - w sprzedaży od 12.10.2016



Numer 60 - Polonez Truck - w sprzedaży od 19.10.2016

 
 
Ta Skoda to tragedia, przebija wszystko w tej kolekcji. Szkoda, że to już koniec tej serii, za dużo modeli jeszcze jest do wydania. Na stronie internetowej wciąż informacja, że wydawca może zmienić ilość numerów, gdzie pisano że 60 numer będzie ostatnim?
  
 
Witam. kupiłem dzisiaj śkodę 120 l. mam pytanko. czym się różni ten model od wydanej wcześniej śkody 120 LS ?
  
 
Listwą boczną na drzwiach w kolorze nadwozia.
  
 
Tutaj zdjecie Skody z Kultowych Aut PRL-u.


(internet)
 
 
Cytat:
2016-10-12 13:23:56, Hardcore pisze:
Listwą boczną na drzwiach w kolorze nadwozia.



No i ma białe tablice....
  
 
Wg mnie ta kolekcja jeszcze się nie skończy, nie teraz. Po pierwsze już by o tym poinformowali a po drugie był zapowiadany vw garbus. Swoją drogą szkoda , że słynna list kolegi Sroczki chyba nieaktualna , tam jeszcze były fajne samochody m. in. amerykańskie.
  
 
W Rosji jakaś kolekcja też była zapowiadana na 60 numerów i przedłużyli bo się sprzedawało, ZKAP też ma za dużo modeli do ukazania zanim mogłaby się skończyć, jednakże póki nie otrzymamy ostatniego numeru to nie wiadomo jak będzie. Przy KWP napisano że jest koniec kolekcji, ZKAP poza garbusem ma przygotowanego jeszcze Mercedesa i czerwoną Ładę (górny pasek na okładce czasopisma).
  
 
A co z wydaniami specjalnymi ? A swoją drogą mogłaby ruszyć kolekcja kultowe ciężarówki PRL. To dopiero byłaby gratka !!! stary wywrotki, ziły i można tak wymieniać do nieskończoności.
  
 
Z numerami specjalnymi tyle co widać, czyli nic. Miały się ukazywać co jakiś czas, informacji o zakończeniu nie było. Czyli jakby ktoś wiedział i chciał napisać, to by napisał...
Można by wymieniać w nieskończoność, ale nie róbmy tego. Na Mercedesa wielu liczyło, ale ja bym się tym co jest na okładce tak bardzo nie sugerował. Wszystko możliwe, jak w całej serii... Równie dobrze może się zakończyć na Garbusie w 61 numerze itd, itd, itd..
  
 
Cytat:
2016-10-12 16:06:32, Skuderia pisze:
Tutaj zdjecie Skody z Kultowych Aut PRL-u. (internet)



Mój sąsiad miał taką 'maszynę'. Głęboko zakonpsirowane lata 90. Ehh...
  
 
Otrzymałem informację z wydawnictwa, że nr 60 Zkap jest już ostatnim.
  
 
Cytat:
2016-10-12 17:40:06, Hardcore pisze:
W Rosji jakaś kolekcja też była zapowiadana na 60 numerów i przedłużyli bo się sprzedawało,



KAP był na początku zapowiadany na 48 numerów, zrobili go 4 razy dłuższego, więc nie trzeba szukać tutaj przykładów zza granicy
Ale jest tutaj słowo (a raczej sformułowanie) klucz - "bo się sprzedawało". A ZK się nie sprzedaje.

Cytat:
2016-10-12 17:40:06, Hardcore pisze:
ZKAP też ma za dużo modeli do ukazania zanim mogłaby się skończyć



Ma, to prawda, ale w obecnej formie to nie ma sensu. Rynek już się przesycił, teraz lud czeka na coś innego. DeAgostini wie, że strzeliło niezłą gafę ze Złotą Kolekcją, dlatego chcą to jak najszybciej ukrócić i wyjadą z autobusami... Lud na nie czeka, ale są one zdecydowanie nie w takiej formie, w jakiej możnaby ich oczekiwać. Wnioskuję, że więcej jak 40-50 numerów nie wydadzą. A ile z nich będzie ciekawe czy tam "kultowe"? Podejrzewam, że nie więcej jak 1/4 kolekcji...
Weźmy pod uwagę choćby Bussinga z drugiego czy tam trzeciego numeru. Od biedy można go podciągnąć pod kultowy i dla tych, którzy znają jego historię, bez wątpienia nim jest, lecz na jego miejsce możnaby znaleźć tonę innych, ciekawszych autobusów.
DeAgostini zaczęło źle stąpać już w okolicach setnego numeru KAPu i kolejne kroki były tylko gorsze jak dla mnie (z drobnymi przebłyskami, w postaci np Jelcza 315).
Zobaczymy co nam teraz zaserwują, ale kontynuacji, zarówno KWP jak i ZK, raczej bym się nie spodziewał...
  
 
Wydawanie Złotej Kolekcji ma taki sam sens jak wydawanie filmów na VHS > DVD > BR albo gier komputerowych co rok-dwa w innych edycjach.
W Rosji po pięciu latach zaczęto wydawać tę samą serię zmieniając w niektórych modelach jedynie kolor nadwozia. W Polsce podobnie lecz dodając podstawkę, kolekcja jest kierowana do tych odbiorców, którzy wcześniej tych modeli nie zbierali.
DeA by mogło jeszcze zarobić gdyby nie usuwali KAP ze sklepu z numerami archiwalnymi, ale to nie moja firma, nie mój problem.