Strumienica aktywna dolotu - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ford mondeo mk1 2.0 136km NGA, najlepiej z automatu
  
 
odnosnie swapu na 2,0 w wyszukiwarce jest cała masa postów. tak ze moszesz sobie poszukać, wszystkie potrzebne informacje były juz na forum kilkakrotnie wałkowane.
  
 
To nie warto nawet bawić sie wymiane wałków z mondeo 2.0 tylko od razu swap, kompa instalacje i wszystko po kolei musze zmieniac oprócz skrzyni, poduchy podchodza te co były ?
  
 
dobrze by było jeszcze komputer z 2,0 wstawic po swapie. kollektor dolotowy z przepustnicą i przepływomierz tez od 2,0. kompa najlepiej bez immo czyli o oznaczeniach deep, desk, dewy tylko te trzy komputery sa bez immo. potrzeba tez zmienic pare kabli w wiązce z komputera.
  
 
No właśnie kompa mam EEC-V do ecorta ciężko bylo mi tego dobrac ponieważ są wszystkie EEC-IV, i tak jest mniej pinów, w EEC-V jest więcej i teraz ciekaw jestem jak jest z tym od mondeo czy tez są EEC-V , u mnie siedzi komp z 1.8 bo własnie takie tam występowały.
  
 
to najlepiej wiazke tez zmianic.chyba że kompa z eec-v w mondeo tez były takie ale w blacktopie i maja immo, teoretycznie jakbys miał pastylke immo od auta z którego był komputer to mogłoby to zadziałać.
  
 
OK. zanim ten cały temat ogarne tzn. skompletuje to trochę potrwa, silnik chcialbym gdzieś kupić koło siebie żebym mial możliwośc go zobaczyć przed zakupem, no i wiadomo musiałbym go kupić z wiązką i kompem żeby juz sobie nie komplikować sprawy, do tego czasu zanim to zrobię wrzuciłbym sobie moze te wałki rozrzadu z 2.0 duzo roboty z tym nie ma, a zawsze cos sie podlubie przy aucie, ktoś moze napisać mi czy jest jakas różnica w pracy silnika po takim zabiegu.
  
 
Nie szukaj silnika od razu z kompem bez immo bo to graniczy z cudem.
Kompa kup osobno - trudniejszy temat do znalezienia niż silnik.
Do swapu możesz też od razu sobie skompletować wydech 55mm bo te słomki z 1.6 zabierają sporo koni z tych 136 jakie ma nga.
  
 
wydech mam zrobiony z nierdzewki 60 mm na zewnetrznej stronie, także tutaj juz mam sprawe zgłowy, ile za taki silniczek mozna zapłacic widziałem pare ogloszeń to ceny wzglednie wachaja sie w granicach 600 -800 zl, to jest normalnie czy duzo lub malo?
  
 
W Warszawie dałem w lipcu 650 zł za silnik z całym osprzętem, kupiony na szrocie. Była to jedna z droższych opcji jakie miałem w okolicy.
  
 
chyba że ktoś ma wszystko razem z zamkami i kluczykami za jedyne 1000 zł

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
ale Ty masz blacktopa, a nawet nie wiesz czy chłopak ma escorta z klimą
  
 
jak dla mnie, normalna cena
  
 
w mondeo mk2 też bywa silvertop i część chyba jest na ecc5.
byleby z kluczykami był...

Z braku laku to pociągnie ci to komp z 1.6. to nie jest jakaś mega zaawansowana jednostka sterująca. nie zauważy że masz inny silnik - dostroi się. ciężko powiedzieć ile koni wtedy ci da, ale na bank powyżej setki



[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2016-01-10 15:27:37 ]
  
 
tak jak pisałem kompa mam od 1.8 EEC-V, to może pójdzie faktycznie na nim, auto nie posiada klimy.
  
 
Cytat:
2016-01-10 14:00:22, jethro pisze:
W Warszawie dałem w lipcu 650 zł za silnik z całym osprzętem, kupiony na szrocie. Była to jedna z droższych opcji jakie miałem w okolicy.


400 ze skrzynia tak jak wyciagniety z auta z całym złomem tyle ze w sosnowcu


A co do swapa, potrzebujesz to co Ci Darek napisał. Silnik siada na twoje łapy bo to taki sam silnik jak 1.6, kompa trzeba troche poszukać bo jest "trudno" dostepny, by dobrze zabanglał musisz zmienic kabelki we wtyczce bo mondeo mialo inaczej. Tak w duzym skrocie.

Co do dolotu sa dwie szkoły Kolektor dolotowy escort 1.8 115 koni albo mondeo 1.8/2.0
  
 
Kolego "Wymiot" Co do kolektora ssącego nie widze róznicy miedzy swoim a tym z 1.8 /2.0, u mnie siedzi plastikowy, chyba że chodziło Ci o ten aluminiowy? tutaj podaje linki ja mam taki http://allegro.pl/kolektor-ssacy-1-6-zetec-ford-escort-mk7-97-00-i5580121878.html , a do mondeo 2.0 jest taki http://allegro.pl/ford-mondeo-mk1-mk2-2-0-16v-kolektor-ssacy-i5273675254.html Chyba ze sie myle i srednica wlotu jest mnimalna i nie zauważalna .

[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-01-10 20:14:38 ]
  
 
to ze nie widzisz to nie znaczy ze nie ma. skoro maja inne numery i na kolektorze do 1,6 jest wybite 1,6 ado 2,0 jest wybite 1,8/ 2,0 to znaczy ze jakas roznica jest.
  
 
W fordzie czasem różne numer określają te same części
  
 
to sobie popatrz na srednice kanałów. zobaczysz ze różne numery nie oznaczają tej samej czesci, popatrz sobie tez na wymiary zewnetrzne kolektora (szerokosc od silnika w strone grodzi)