MK7 by Mateo :) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po wymianie escorcik siedzi niżej o 3 cm. Powinien jeszcze trochę opaść po kilkanastu kilometrach. Sprężyny były pęknięte na ostatnim zwoju w górnym mocowaniu amortyzatora, także różnicy raczej nie było. Co do malowania, narazie nie mam dużych zamiarów, na późną wiosnę spróbuję to jakoś upiększyć na ile mogę. Auto staram się doposażać i naprawiać z kasy za praktyki, także prosiłbym o zrozumienie i jeszcze zrobienie prawka w tym roku doszło, ale dzisiaj zdałem teorię państwową więc jestem na dobrej drodze, aby wpaść na jakiś zlot
  
 
To Ty prawa jazdy nie masz, a już Escorta dłubiesz? Nieźle XD
  
 
No
Ale jak wszystko dobrze pójdzie to za miesiąc będę miał
  
 
Wczoraj dotarły lampy od kolegi zsmarti'ego





Dzisiaj już wypróbowane na zestawie HID





  
 
Samopoziom i spryski są?
  
 
Cytat:
2016-02-06 19:40:54, Mati10202 pisze:
Dzisiaj już wypróbowane na zestawie HID



  
 
No to przy pierwszej lepszej kontroli lub jeśli jakiś policjant bardziej kumaty Cię przyuważy to dowód leci.Nie pomogą spryskiwacze i samopoziomy ponieważ te lampy nie mają homologacji na Europę.
  
 
Spryski wpadną jak zderzak kupię. U mnie na warsztacie przerabiamy gładkie lampy na soczewkę bi-xenon i żaden klient jeszcze nie przyszedł z reklamacją, że go policja zatrzymała.
Wiem, że te lampy nie posiadają homologacji, dlatego szef mi powiedział, że jeśli mnie policja zatrzyma to najlepiej powiedzieć, że w warsztacię to było robione i mogę spróbować założyć zwykłe żarówki. Co najwyżej mandat dostanę.
  
 
Mnie we Wrocławiu na obwodnicy tylko zobaczyli od razu zatrzymali.Była to drogówka alfą.Nie dopiepszyli się że jechałem bez pasów ale pierwsze co to podeszli do auta i spytali o homologację.Spojrzeli na oznaczenia na kloszu i nie pomogły tłumaczenia typu że są spryski że nie wiedziałem że sprzedawca mnie w błąd wprowadził.Po prostu zatrzymali dowód i koniec.Mówiłem że zmienię żarówki ale i to nie pomogło.Myślę że zależy na jakiego miśka trafisz
  
 
klosze zaniesc do grawera i niech od srodka wygraweruje E4 na przykład i po sprawie
  
 
Homologację „E4” musi mieć każdy reflektor. Chodzi o wybite symbole do jakiej żarówki czy też palnika dana lampa jest przystosowana. Na angel eyes jest wybite HR HC1, czyli jest pod żarówkę halogenową mijania i drogowe. Pod xenon musi być wybite DC. A po drugie do dokładanych lamp w używanym aucie nie potrzeba autopoziomowania, tak wynika z tego postu:

http://mb201-124.eu/topic/26566-wszystko-o-swiatlach-homologacje-przepisy-wiedza-w-pigulce/
  
 
Cytat:
2016-02-07 12:11:16, Mati10202 pisze:
U mnie na warsztacie przerabiamy gładkie lampy na soczewkę bi-xenon


A chociaż robicie je tak, żeby lepiej oświetlały, czy po prostu żeby mieć bixenon i robić szał pał pod remizą, a to gdzie i jak to świeci macie w dupie?
  
 
Mnie to najgorzej wk.... jak jade i jedzie jakiś bydlak co mu lampy walą we wszystkie strony,czasem mam ochote zajechać mu droge i łomem je rozbić


[ wiadomość edytowana przez: kris2629 dnia 2016-02-07 18:51:50 ]
  
 
Moim zdaniem każdy warsztat który się w to bawi powinien wystawiać jakiś papier który przedstawia że usługa jest wykonana zgodnie ze sztuką i zgodnie z przepisami.Jestem przekonany że warsztat w którym kolega pracuje bądż ma praktykę nic nie wystawia.
  
 
Wszystko robimy tak, żeby się zgadzało na maszynie do ustawiania świateł. Co do wystawiania papierów to nie jestem wstanie odpowiedzieć czy są czy też nie.
  
 
Wszystko robimy tak, żeby się zgadzało na maszynie do ustawiania świateł. Co do wystawiania papierów to nie jestem wstanie odpowiedzieć czy są czy też nie.
  
 
Od świeże kotleta

W zeszłym tygodniu przyszedł przedni zderzak oryginalny. Wadą są tylko brak mocowań, ale to ze starego zderzaka będę miał.



Tylni zderzak dorwałem z pobliskiego szrotu, tylko jest z wersji 1.6 i muszę trochę końcówkę przespawać i dziurę w zderzaku zaspawać z gazu.





Ale największą radość sprawił mi dzisiejszy dzień



W tym tygodniu postaram się dodać brakujące zdjęcia
  
 
Gratulacje
  
 
Gratulacje i uważaj,przez 2 lata jesteś na widelcu
  
 
gratuluje, korek doprowadź sobie do wlewu paliwa.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach