[jaszczur] Fiesta MK4 - Traktorek vel Poligon Doświadczalny - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No już się dziwią. Bo stosunkowo często się przystawiają. W ogóle zauważyłem że ta fiesta bardzo prowokuje takich ścigaczy, działa jak magnesik.
  
 
Wynik zacny. Fetp już sobie wyobraza, ale rzeczywiście ten silnik z pierwotnym nie ma dużo wspólnego więc nie ma co się dziwić ze jest tak dobrze.

A co z rury wydechowej leci ? Bez dymu czarnego czy z dymem ? Nie pytam o to żeby się czepiać, po prostu mnie interesuje czy po takich zmianach kopci jak lokomotywa, bo większość tuningowanych diesla w polsce niestety wali syfem.
  
 
Mamy tu do czynienia z mechaniczną pompą, w której dawka paliwa ustawiana jest jedną śrubą dla całego zakresu obrotowego. Oczekiwanie bezdymności w takich warunkach jest trochę naiwne.

Dym lub jego brak nie ma nic wspólnego z tym, czy auto jest po tuningu czy nie.

Całkowita bezdymność możliwa jest tylko z elektroniką, i to jest jeden z następnych punktów projektu.


[ wiadomość edytowana przez: jaszczurtd dnia 2019-04-13 21:42:59 ]
  
 
o panie, jak tam poduszki silnika? nie rwie?


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Nie. Jedyne co, to szrot skrzynia wywala czasem olej przez odpowietrznik Prócz tego i pierdół typu zacinający się zamek tylnej klapy, albo pierwsze purchle, nie dzieje się nic złego.
  
 
Mały, noworoczny update.

Jakiś czas temu miałem chwilę weny, i zmodyfikowałem dosyć mocno pompę wtryskową, co zaowocowało pewnym przyrostem i kompletną zmianą charakterystyki pracy silnika. Wynik wyszedł fajny, auto też odpycha się naprawdę fajnie, problem w tym że na takim setupie znacząco zwiększył się poziom dymu, dlatego też trochę zwlekałem z chwaleniem się, bo niby jakiś to sukces jest, ale nie do końca mnie osobiście satysfakcjonujący.
Obecna modyfikacja wyklucza kręcenie silnika powyżej 5tyś obrotów, wyprzedzenie kąta wtrysku kończy się w granicach 4tyś obrotów co widać na wykresie, ale i na to mam pewien pomysł.



Będzie wymagało to dalszej pracy, i niestety(?) zaprzęgnięcia elektroniki. Najprawdopodobniej też wyleci obecna turbina, i wleci vnt.
W każdym razie wiem już co trzeba zmieniać by uzyskiwać całkiem konkretne rezultaty. I przede wszystkim to, co widać na tym wykresie to nie jest koniec możliwości - to było na wtryskach .230, mam już kupione .260:



Na montaż czeka większe fmic:


I jeszcze mnóstwo innych gratów, między innymi skrzynia poskładana przez Bobsona, bo obecna rzyga olejem przez odpowietrznik jak z fontanny, i czuć że się zaczyna poddawać...


Myślę też o tym żeby wzmocnić sam słupek - obecne 365 niuta zaczyna mnie już trochę martwić, wątpię żeby ktokolwiek przede mną uzyskiwał takie rezultaty z tym układem korbowodowym. Mam pewien pomysł na wzmocnienie podpór wału, z tego co czytałem to właśnie podpory często poddają się przy takich modyfikacjach.

Także myślę że te 200KM pęknie w tym roku...

[ wiadomość edytowana przez: jaszczurtd dnia 2020-01-03 11:35:06 ]
  
 
zdjęcie się nie ładuje. wynik 200 KM z 1.8 td to piękny wynik i to jeszcze w fieście.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Wszystkie zdjęcia się ładują, tylko trzeba ręcznie dodać dwukropek po http w urlach na pasku przeglądarki, jak juz się kliknie na miniaturkę. Potem wystarczy odświeżyć zdjęcie.
To forum ma od dawna tego buga ze zdjęciami i przez te wszystkie lata nikt tego nie poprawił.

Też uważam że 200KM to piękny wynik, ale jeszcze do niego nie dotarłem. Ale wiem jak to zrobić, i zrobię to
  
 
Uparciuch z Ciebie. I dobrze. Gratuluje osiagnietych do tej pory sukcesow. Jestes w tym temacie wielki.
  
 
Gratki. Też bym chciał, by moje cabrio 1,8 TD miało choć 150 KM ...
  
 
Zwykłe 1.8TD ma niestety zbyt słabe korbowody na takie moce.