[Clipper_skce] Focus PantherBlack 2.0 16v - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak lubicie płacic za wachę x2 lu x3 to możecie nie lubić.Ja tam wolę płacic mniej.A nowoczesne instalacje nawet poprawiają osiągi.Mam teraz w monde mk4 w 2,5 turbo i nie widzę problemu.Jest gość który nawet wirusa pisze pod lpg
  
 
skoro podtlenek elpidżi jest taki zajebisty to czemu chociażby w wyścigach endurance tej technologii nie używają
Poza tym, jak clipper nie będzie robił określonych przebiegów rocznie to przecież mu się koszt instalacji tak szybko nie zwróci
  
 
Cytat:
2016-03-29 18:01:58, jethro pisze:
skoro podtlenek elpidżi jest taki zajebisty to czemu chociażby w wyścigach endurance tej technologii nie używają Poza tym, jak clipper nie będzie robił określonych przebiegów rocznie to przecież mu się koszt instalacji tak szybko nie zwróci


Ja nie mówię o przypadku clippera jemu może się nie opłacać.Lecz my tu piszemy o lubieniu czy nie lubieniu LPG.Jak wiesz do sportu wyczynowego używa się innych części,paliw itd.Technologie w sporcie są zupełnie inne i Twoje porównania nie mają tu racji bytu.Ja tam lubie jedzić na gazie
  
 
Fajna foka Ale szczerze, to escort był ładniejszy Myślę, że się nie obrazisz Ale jak zapodasz fajną felgę, tylne szyby przyciemnisz, to może zmienię zdanie.
Co do gazu, to też byłem przeciwny. Miałem 1.6 zeteca bez gazu i nie myślałem nawet zakładać. Kupiłem RS-a z gazem sekwencją, nie jechał na gazie, po miesiącu poszła uszczelka pod głowicą, jak oddałem ją do roboty, to do wymiany wszystkie prowadnice i 4 gniazda. Myślę, to na pewno przez gaz. Po remoncie zrobiłem z 5 tyś km na benzynie. Myślałem czy nie wywalić tej instalacji, ale zacząłem więcej jeździć, to pomyślałem, że zrobię z nią, tak jak ma być. Kupiłem porządny reduktor i wtryski, sam zestroiłem i jestem mega zadowolony. Jeździ tak samo jak na PB, a ponad połowę taniej
  
 
Nie namawiajcie nikogo na gaz, im jest mniej tych na gazie tym tańsze będzie gaz na stacji,bo nie będzie aż takiego pobytu. Ja tam sobie korzystam z gazu i tankuje nawet poniżej 1.50 zł :p
  
 
Ale tu się porobiło!
Panowie: dobry żart tynfa wart

Fanem gazu nie jestem, ale liczyć umiem. Nie widzę problemu jeżeli gaz trafia do auta na codzień, którym kilometry się robi konkretne. Jeżeli butla nie zawadza (bo np jest w kole albo nie przewiduje się transportowania niczego poza zakupami z biedry) to czemu by nie założyć? Z drugiej strony jeżeli auto więcej stoi niż jeździ to ten gaz w nim do czego? Do tej pozornej oszczędności? Bo 1 kurs w roku nad morze wyjdzie 200zł a nie 500?
Za to nie ogarniam całkiem zakładania gazu do klasyków, aut rarytasowych itp.To jak zakładanie do rolexa gumowego paska z biedronki - bo guma tańsza niż bransoleta. Oszczędzone 3000. No nic tylko przyklasnąć.

Cała ta spinka o gaz jakoś nie na miejscu mi się wydaje.
  
 
Sorki, to ja się tak rozpisałem. Bardziej chodziło mi o to, że jak jest dobrze zamontowany, to praktycznie same plusy. Choć gdybym kupił RS-a bez LPG, to bym chyba nie zakładał, ale z drugiej strony, zwróciło by mi się, za niecałe pół roku. Nikogo nie namawiam Dłub przy tej foczce, bo trochę kasy i wysiłku i będzie na prawdę robić wrażenie. Lakier jak zadbany i nawoskowany fajnie wygląda.
  
 
Cytat:
2016-03-29 20:51:58, magister47 pisze:
Fajna foka Ale szczerze, to escort był ładniejszy Myślę, że się nie obrazisz



A niby dlaczego miałbym się obrażać?
Też uważam, że Escort jest ładniejszy...


[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2016-04-03 19:36:38 ]
  
 
I wskoczyły letnie koła. Aluski o średnicy 16" z oponami 195/50...





  
 
Małych prac ciąg dalszy...

W bardzo okazyjnych pieniądzach dorwałem oryginalne belki do relingów:

hosting

Oraz nareszcie założyłem w błotniki białe kierunkowskazy:

hosting
  
 
No i tych kierunków brakowało.

Jedyne co mnie zawsze zastanawiało to spryskiwacze lamp. dziwny kształt mają.

Bagażniczek fajny
  
 
Dzisiaj udało się dorwać i od razu zmienić tylną lewą lampę od wersji angielskiej.
Teraz lewa i prawa lampa są takie same. Przeciwmgielny oczywiście został dzięki włożonej czerwonej żarówce.

hosting




[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2016-04-22 03:25:56 ]
  
 
Hehe spoko patent
  
 
W sumie jak się kupuje używany samochód to zawsze znajdą się jakieś rzeczy do naprawy...
Wczoraj wymieniłem pompkę wysokociśnieniową (spryskiwaczy reflektorów)...

YouTube


Oraz czeka na wymianę pompa ABS w celu uaktywnienia TCS'a...

hosting

hosting

Ale z tym to nie ma jakiegoś pośpiechu.




[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2016-04-24 06:35:02 ]
  
 
Co prawda powoli, ale co nie co działam przy następcy Escort'a...

Doszła naklejka na trzecie światło stopu:

hosting


oraz zmieniłem wskazówki z pomarańczowych na czerwone:

hosting

Czekają jeszcze na wymianę ikonki kontrolek.
  
 
I udało się uaktywnić TCS. Zabieg polegał na wymianie pompy ABS oraz dołożeniu guzika dzięki któremu można wyłączyć tą funkcję.


Kontrolka TCS'a jest po prawej stronie na samej górze:

hosting


Guzik dezaktywujący TCS:

hosting
  
 
Działanie tego systemu na śniegu i na mokrym jest tragiczne,wg. mnie szkoda zachodu.
  
 
tcs to tylko po to żeby był mam w mdo i dupy nie urywa
  
 
Cytat:
2016-05-08 23:11:24, Mikatt pisze:
tcs to tylko po to żeby był mam w mdo i dupy nie urywa


W Polsce moze bez sensu. W Norwegii ratuje tyłek dzień w dzień. Na śliskie podjazdy sprawdza sie i na prawde pomaga. Ja zlego słowa na ten system nie powiem.
  
 
to nie jest tcs.. tylko btcs czyli zeby przy starcie koła nie buksowały.