[5000] 5k 5tyś i ciągle work in progress ;) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2018-01-02 13:25:56, pytlar pisze:
mnie z escortowej choroby wyleczyła rdza ale i tak tu zaglądam czasem z sentymentu a jak na drodze zobacze MKV to aż gęba się cieszy mimu tylu lat


Miałeś jednego z fajniejszych zmodyfikowanych, filmik gdzieś dalej siedzi na kompie...
Tak, Mk5 wygląda najlepiej, zwłaszcza garby na masce.
Ja obecnie mam dwie audice, B6 i B8.
Co z tego że B8 nowa i elegancka, jeśli B6 jest chyba najładniejsze i w jej modyfikację i remont włożyłem już tyle, że spokojnie kolejne B8 bym kupił... To też choroba, ale ja już tak mam, podoba się I tyle!
Ostatnio coraz częściej myślę o powrocie do RSA, widziałem już nawet 4x4 ale gość wywalił cenę zaporową I muszę z nim trochę ponegocjowac lub odpuścić, bo za znacznie niższą kwotę kupię S4 B5/B6.

Aaa, pozdrowienia dla wszystkich
  
 
kurde, jak popatrze na niektore nicki w tym watku, to czuje sie jakbym sie cofna w czasie

pytlar, czym to teraz jezdzisz?
  
 
Racja Jarek, czas leci. Ale mi zakręciła się łezka w oku ostatnio jak widziałem na ebay w UK MkIV RST.
BTW auto już mało spotykane w LHD i dość drogie.
RST Series I za 30tys funtów
  
 
Elita z elity hehe cos pieknego! jeszcze jak czytam, ze ktos dalej escortem jezdzi to geba sie sama cieszy ja wczoraj wymienialem maglownice w rsie z pompa wspomagania i sanki w dol ale z czysta przyjemnoscia sie to robi jak widac, ze mkV nie ma nigdzie rudej. Jedenasty rok ze mna, ciekawe ile jeszcze, dobra ide zalac atf spuszczam na kola i ogien w gory, bo wkoncu sniegu troche spadlo
  
 
Cytat:
jeszcze jak czytam, ze ktos dalej escortem jezdzi to geba sie sama cieszy



ja cabsem zadko, ale jezdze. w tym roku zrobilem ze 100km
ale trzymam, nie oddam, niech u mnie rdzewieje ;p

za to mam roboczowoza expressa mk7 niestety klekot, ale silnik zdrowy, blacharki tylko zaczyna brakowac. reperaturki juz kupilem, bede lepil, bo jego paka jest niezastapiona
  
 
w zimie nim jeździsz?
  
 
oj ty to sie czepiasz w tamtym roku

ale apropo zimy, to mam komplet alusów z zimówkami, ale jezdzić nie zamierzam
  
 
WiTam

I mnie ostatnio chodzi po głowie zakup Escorta
Najlepiej jakiegoś RS F1 albo Saubera
Ale to takie rzadko teraz spotykane ...

Pozdrawiam wszystkich
  
 
Ja tez cabsem wiele km nie nabilem, ale jakis tam lokalny zlot zaliczony. A potworth dalej w rodzinie ale podupadl na blacharce.

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
  
 
A w którym cynowałeś nadkola?
  
 
W cabrio

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
  
 
i jak to się sprawuje?
  
 
Tak jak sie nalezy. Zero rdzewienia no ale tak jak pisalem prawie caly rok w garazu wiec nawet bez cyny pewnie by nie bylo rdzy

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
  
 
Cytat:
2018-01-16 14:53:53, zenq pisze:
kurde, jak popatrze na niektore nicki w tym watku, to czuje sie jakbym sie cofna w czasie pytlar, czym to teraz jezdzisz?



akutalnie Audi S8 D2 98r manual, ostatni przedliftowy

  
 
ooo fajny
ja na dupowoz wybralem c5 z 2.7bt z quattro i automatem, ale chetnie byl na porzedliftowe d3 wymienil
  
 
Cytat:
2018-01-24 14:40:07, zenq pisze:
ooo fajny ja na dupowoz wybralem c5 z 2.7bt z quattro i automatem, ale chetnie byl na porzedliftowe d3 wymienil



a ja sie zastanawiam czy nie iśc na C5 allroad 2,7bit, brakuje mi bagażnika i komfortu w tej S8...
na D3 nie miał bym chyba odwagi... za bardzo po kieszeni potrafi szarpnąć...
mam hamulce przód z D3 360mm, nowe tarcze i klocki kosztują tyle, że spokojnie escorta za to kupisz gdzie tu sens i logika...
  
 
miałem przez pol roku allroada 2.7 z automatem, swietne auto, mozna opuscic od fabryki jakies 2 cm i jest gites

Paulinka teraz też śmiga biturbo allroadem ale z manulem, aktualnie po programie na 306km, silnik zbiera sie z samego dołu jak diesel ale manual do takiego auta mi nie podchodzi, 6 biegów tylko wkurza (6 jest na poziomie 5 w automacie, poprostu sa krotsze biegi zamiast nadbiegu na trase) za to zbiera sie bardzo przyjemnie.

ja prywatnie mam tipa ale wersje usa, przelozenia dluzsze, moze slabiej to sie napedza, ale na trasie piekna sprawa, przy 3tys jest 140km/h zamiast 120 jak w europejczykach przy predkosciach przelotowych rzedu 160-180km/h robi to kolosalna roznice jak silnik nie przekracza 4tys obrotow...

a co do tarcz... 360 z D3 - 277,90/szt brembo, klocki lucasa(trw) w okolicach 300 zeta/komplet.. nie ma tragedii jak za firmowe graty, 321mm w poliftowej c5 jakoś szczególnie tansze nie sa


[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2018-03-12 13:09:21 ]
  
 
Dzień dobry
  
 
O witaj Sławku

Lata minęły
  
 
Siema.