Solex 21051-1107010 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Dopadłem dyszę powietrzną "150" Jutro testy i wstępna regulacja.
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa. Jak zdjąłem górę gaźnika by dostać się do dysz to zauważyłem, że bąbelki powietrza wydostają sie z otworu z pod membranki ekonomizera. Tak ma być?
Druga rzecz którą zauważyłem to po jeździe jak dobrałem się do dysz zauważyłem, że po zgaszeniu jeszcze przez chwilkę kapią kropelki benzyny ze "słonika"

Dodam, że od samego początku auto ciężko pali na gorącym silniku. Po kilku minutach pali za dotknięciem kluczyka, ale jak postoi z 15 min to juz trzeba pokręcić chwilę.
  
 
Tera_ już nie pamiętam w sumie, ale nie wiem, czy nie powinien być zaworek jednostronny. Dlatego idą bąbelki. A że słonika nie moze kapać paliwo. Ze słonika tylko i wyłącznie po naciśnięciu pompki
  
 
Cytat:
2020-06-01 18:01:49, SzokoLada pisze:
Tera_ już nie pamiętam w sumie, ale nie wiem, czy nie powinien być zaworek jednostronny. Dlatego idą bąbelki. A że słonika nie moze kapać paliwo. Ze słonika tylko i wyłącznie po naciśnięciu pompki



Pod trzpieniem membranki ekonomizera jest zaworek jednostronny i jego wyjmowałem i trzyma paliwo. Zaworek jest włożony na wcisk.
Skoro nie może kapać to dlaczego kapie przez chwilę z niego?
  
 
Trochę odgrzeję temat, by napisać o swoich spostrzeżeniach po wymianie dysz i regulacji.
Samochód nadal utyka podczas dodawania gazu, ale duzo mniej. Jeśli chodzi o spalanie to wzrosło o około litr ( przy średniej prędkości 100 km/h rzeczywistej nie licznikowej ok 8,5 l ) , ale dynamika wg mnie dużo lepsza