Z serii...jak to możliwe?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, szybkie pytanie do znawców tematu. ..możliwe jest rozerwanie skrzyni biegów (ib5)silnikiem 2.0? czekam na hol ale prócz plamy oleju na drodze i resztek obudowy z dziwna tuleja nic więcej nie zostało ...zdjęcia wstawię jak wadę na kanał i wyciągnę skrzynię
  
 
mogła ci wypaść półośka z skrzyni ale to możliwe. Ktoś już tak miał.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
rozerwało kawałek obudowy przy mechanizmie różnicowym...powiedzcie tylko jak lepiej i szybciej wyjąć
silnik ze skrzynią ?
samą skrzynie ?
pytam bo musze wymienić rozrząd i pytam które zło lepsze ?
  
 
Jak masz coś do zrobienia i przy silniku i przy skrzyni to targałbym to wszystko razem. Przynajmniej sobie zobaczysz czy się coś jeszcze nieupierdololo
  
 
do rozrządu bym nie wyjmował całego silnika ze skrzynią. Z drugiej strony jak wyjmujesz skrzynię to silnik będzie trzymał się na jednej poduszce. Więc to już nie problem go wyjąć. Pytanie jak masz z warunkami bo trza go do dołu spuścić. Tak czy siak masz dowolność. Co do Twojej skrzyni to miałem przypadek, że klientowi sprzęgło rozwaliło skrzynię. Łożysko oporowe przetarło obudowę wyleciał olej i rozwaliło skrzynię.
  
 
płyn spuszczony, targam silnik na górę( może dorobie jeszcze flanszę pod kolektor 4-2-1 bo cały czas jeżdżę na seryjnym 4-1 oraz reszcie układu wydechowym
orientuje się ktoś ile kosztuje układ wydechowy z 2.0 i czy trzeba dużo modzić z uchwytami aby go zamocować...mówię o tym tłumiku środkowym i tą rurą, która idzie nad belką?
aaa...jakiej firmy proponujecie rozrząd?




[ wiadomość edytowana przez: Dawido1205 dnia 2016-08-17 12:20:32 ]
  
 
Ja to zawsze daję komplet rozrządu INA dla świętego spokoju.

A układ wydechowy to jest raczej temat już na po wsadzeniu silnika. Nie wiem tylko co Ty kombinujesz z tym wydechem. Dobrze rozumiem, że chcesz sam dorobić kolektor 4-2-1, a resztę wydechu wsadzić z RS2000?
  
 
jednostka NGA 2.0 jak robiłem swap z 1.6 początkowo złożyłem na kolektorze ze starego silnika...niedawno trafił mi się kolektor 4-2-1 ale tam jest inny rozstaw szpilek dlatego trzeba przespawać flansze, zrobić porządek z dziurami po egr i sondach.( jak bym miał jednostke rs to było by plug&play.
darek4488 napisał:
Cytat:
Dobrze rozumiem, że chcesz sam dorobić kolektor 4-2-1, a resztę wydechu wsadzić z RS2000?


tak, zgadza się i pytam czy tak da radę ...chodzi mi o większą średnice całego wydechu...chyba że to nie ma żadnego sensu dlatego pytam?
A wracając do tematu zostało tylko zdjąć maskę i odkręcić przewód od rozrusznika, i powoli wyciągać śruby z łap ...popatrzyłem, poprzyglądałem się i tym razem chyba silnik ze skrzynią będę opuszczać do kanału (problem w tym że jest wąski i będę musiał jakoś obrócić jednostkę o 90 stopni
  
 
https://web.facebook.com/groups/541673765960171/permalink/927830874011123/?comment_id=928138660647011&ref=notif¬if_t=group_comment¬if_id=1471353407507009

W wątku na fb macie zdjęcie co się stanęło w skrzynce ...ciekawe jaki powód tego zerwania?
  
 
Oczywiście nie był bym sobą gdybym nie zajrzał do sprzęgła...na pierwszy rzut oka wszystko pięknie ale coś luźno lata...pękła jedna z sprężyn sprzęgła i teraz pytanie,kupić nową czy można przełożyć ze starej tarczy ?
  
 
Cytat:
2016-08-17 21:26:23, Dawido1205 pisze:
Oczywiście nie był bym sobą gdybym nie zajrzał do sprzęgła...na pierwszy rzut oka wszystko pięknie ale coś luźno lata...pękła jedna z sprężyn sprzęgła i teraz pytanie,kupić nową czy można przełożyć ze starej tarczy ?



Nie lepiej Ci ją dać do regeneracji? Obiją na nowo, sprężyny chyba też wymienią, lizną docisk i koło zamachowe i masz za 150-200zł prawie nowe sprzęgło (chyba coś koło tego).
Jak chcesz przekładać sprężyny, to raczej wszystkie.