[Maly10001] Nissan S12 Diamond Bitch

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój drugi ( i trzeci ) nabytek
pomarańczowy kupiny głównie dla silnika
składam go od podstaw, silnik totalna rozbiórka i składanie na nowych gratach.
zawias cały pójdzie w proszek
oto co narazie wydumałem w wolnej chwili :




[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2016-04-13 13:45:21 ]
  
 
Będzie bokiem do przodu. Kibicuje takim projektom
  
 
dzisiaj może jeszcze zarzucę photo turbo
bo cąłkiem ciekawy model
  
 
nie chwalac sie o projekcie nysa wiem juz dawno Ariel trzeba pomyslec nad lakierem dla niej bo zero pomyslow masz
  
 
widze, ze 2.3 to dla ciebie za malo wrazen

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Jemu zawsze Jest MALO
  
 
Przemciu powiedzmy że coś mniej ekonomicznego od essa też jest mi potrzebne
bynajmniej takie mam widzimisie wewnętrzne
  
 
I jak tam projekt?

Generalnie podziwiam każdego kto grzebie ca18det, fajny silnik, ale wiek robi swoje

-----------------
Marzenia są po to żeby je realizować, nie po to żeby je mieć !!

Kiedyś wrócę do Forda ;)
  
 
narazie przestój
amortyzatory przód poskładane do kupy w wolnej chwili
tył polakierowany
pokrywy zaworów w lakierni
osłony rozrządy w piaskowaniu
maska i błotnik zmatowane
przymierzam się na zmiatę drzwi kierowcy
ale tak jak wspomniałem
brak czasu na co kolwiek
  
 
Sam poważnie rozważam zakup 200sx S14, ewentualnie S13, przy czym koniecznie 2 litry. Zwłaszcza, że ostatnio odwiedziłem największy japfest w Holandii, co jeszcze bardziej mnie nakręciło. Obawiam się jednak, że będę musiał te plany odłożyć co by Escorta nie zaniedbać. Po za tym krząta się jeszcze kilka pojechanych pomysłów typu Grand Cherokee ZJ z pięknym Magnum V8. Z przyjemnością będę obserwował ten wątek, powodzenia.
  
 
Cytat:
2013-06-20 02:08:27, darek4488 pisze:
Sam poważnie rozważam zakup 200sx S14, ewentualnie S13, przy czym koniecznie 2 litry. Zwłaszcza, że ostatnio odwiedziłem największy japfest w Holandii, co jeszcze bardziej mnie nakręciło.



Powiem Ci tak.... Wszystko zależy od planów zwiazanych z sx'em. Jeśli nie masz zamiaru robić 400km to to auto jest jak każde inne. Jeśli chcesz minta, auto wypieszczone wychuchane to przygotuj sie na grubą kasę. Chcesz dużą moc i latanie bokiem... Szykuj worek pieniędzy.

Ogólnie to ta granatowa buda była moją własnością jak i pozostałe graty tj. turbo, dolot, miałem jeszcze wydech i kupe innych bajerów. Jedyna różnica to silnik, ja miałem ca18 ale w wersji jdm
  
 
ja niestety mam zwykłe CA
a co do wydechu to może Sege i pozbyłeś się go i to wcale nie ja go od Ciebie odkupiłem.
Nie zmienia to faktu że i tak jest w moim posiadaniu
Żeby odzyskać silnik JDM wystarczy jeden telefon
zastanawiam się nad tym na poważnie



[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2013-06-20 10:09:29 ]
  
 
Dawno się nie odzywałem, auto dawno sprzedane, jeździ i cieszy teraz załogę STW. Bynajmniej dalej mam wielkiego hopla na punkcie starych japońców auto kupione jako gruz, powoli zaczynam działać przy Niej. Na tą chwilę wlatuje zestaw 293Hp i około 360 Nm

Auto zostało kupione przeze mnie na początku tamtego roku, niestety była w tak opłakanym stanie że wykorbiła w drodze do domu, wiadomo laweta itp, później swap silnika, skrzynia biegów złom, dyfer martwy, hamulce to tylko wspomnienie, połamane tarcze, zaciski stały kołkiem, obecności klocków nie stwierdzono. Układ kierowniczy w tym aucie również na w.w poziomie, nie istniał, z zewnątrz zapuszczona. Takim sposobem od roku reanimuję , tylko w wolnym czasie. Tymczasowo zrobiona komora silnika, zewnętrzna część auta robiona będzie na jesień, ważne że zawias, napęd, heble, układ kierowniczy zreanimowany
























  
 
tablica rejestracyjna to młotkiem prostowana?
  
 
Świetna jest, choć jeszcze sporo do dopracowania
Masz fotki wnętrza?
  
 
Fotki wnętrza zrobię jak je skończę Dwa czerwone kubły Sparco, szelki zielone Takata, wpadnie jeszcze roll bar i kilka wskaźników, wnętrze będzie polakierowane tak jak komora silnika, tymczasem działam nad swapem na 293 Hp ma być szybsza niż była Kleszczu szczerze to po dzwonie z prawej strony taka pogięta, a nie chcę za bardzo przerejestrowywać z tego względu że mam z 20 umów na nią i wszystkie nie zgłoszone chociaż mandaty nie przychodzą


[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2016-04-14 11:00:10 ]
  
 
Dawno się nie odzywałem więc kolejna porcja zdjęć (pamiętam o fotkach wnętrza ) Wleciał drugi kubeł, drugie takaty, poszerzyłem przód auta wizualnie, poleciała w dół, poprawiony układ paliwowy ( według produkcji i receptury własnej ) i wpadło auto dla mojej Kobity żeby nie musiała się dieslem do pracy telepać























  
 
Nie zmieściłem się w jednym to wrzucam drugi przy lakierowaniu auta wlecą też tylne poszerzenia







  
 
Nie wiem jak to się stało, ale umknął mi ten wątek i pierwszy raz go widzę, a niezłe rzeczy się tu dzieją.
  
 
Dawno nic nie wrzucałem bo i czasu na auto mało bardzo, dojechało bardzo dużo nowych gratów, na dniach postaram się powrzucać trochę fotek nowych
Do kompletu dojechały/zbudowałem :
-Prawie nówka sztuka gwint Tein SS
-Drążki reakcyjne w stanie idealnym Planet JDM
-Zrobiłem customowe mocowania drążków reakcyjnych oraz mocowania staba
-Zegary Defi ( wszystkie nowe ) EGT, Boost, ciśnienie i temp oleju oraz obrotek
-Nowa cywilizowana naba do S12
-Kiera momo
-nówka sztuka prosto z wyprzedaży Ori alternator Nissana
-graty do dolotu
-spoiler RSX Turbo
-zbudowany od podstaw kolektor wydechowy topmount z wyjściem na sonde EGT oraz zewnętrzny WasteGate wraz ze screamer pipe
-GT2576 na kulce a do niej nowy restryktor Garrett
Chyba to większość tego co wpadło w przeciągu ostatnich 2 miechów

No i od czasu ostatniej wstawki wpadły ACT LS 16" i kapeć na przód 195/40 nówka falken, na tył 225/40 15" na szerokiej , sporo tego jest, nowa skrzynka akumulatora prosto z aucha'na i inne dziwne cuda które postaram się nie długo opisać , aa no i oczywiście treningówka dla młodszego brata E36 M50B20 NV w sekwie kupiona za 1030 zł

Na poczieszenie fota z ostatniego upalania dłuższy czas temu ( skręt po większości robiłem sam, sporo też pomógł kolega który przespawał mi zwrotnice