[adagor28] escort mk7 1.6 swap 2.0 mondeo mk2 - Strona 11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pojedź sobie na szrot z miarką i pogrzeb w koszach z macphersonami.
  
 
Tutaj koło mnie nie ma takich szrotów, są w dalszej odległości powiem szczerze ze z czasem u mnie krucho dlatego chciałem zasiegnąć porady od was, nikt nie próbował z innego auta wrzucać gwintu ?
  
 
niestety nie słyszałem aby ktoś takie rzeczy robił. Gdybyś się podjął to daj znać jak to poszło.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Kiedyś zawiasów do Escorta naprawdę nie brakowało. Nie było sensu kombinować, bo były dedykowane i jak ktoś nie miał na nowy to kupował używany. Teraz wiele Escortów już się po drogach nie porusza więc i z częściami gorzej. Jedyny problem to był tylny zawias w kombi. Do htb bym szukał gotowca.

Ja Ci powiem, że wcale nie potrzebujesz gwintu, żeby mieć trakcję, stabilność i zwrotność. Dobry gazowy amor jak Bilstein B6 + średniotwarda sprężyna pokroju Eibacha i masz zawias, który świetnie się prowadzi, a jednocześnie wcale nie wybija Ci plomb z zębów.

No chyba, że chcesz żeby auto było niskie. Ale to wtedy w sumie mogłeś zostawić sobie 1.6, bo gleba i szybka jazda po polskich nawierzchniach to naprawdę w wybranych miejscach.
  
 
Powiem tak nie chce go uglebiać chce go delikatnie opóścic i utwardzić miedzy kołem a blotnikiem japa jest około 5cm jak nie wiecej mimo że mam zalożoną felgę R16 wiadomo oponą redukuje wielkość kola , ale nie zalożoe opony o wysokości 60 czy 65 bo to bedzie wygladalo jak w traktorze, moze faktycznie poszukam tych sprezynek a od escorta mk6 podejdą głównie chodzi o przod, czy zamortyzatorem wtedy musze zakladać od mk6 , bo tył normalnie pasuje , kiedyś już nawet taki temat zakladałem , ale nie którzy mówia ze pasuje drudzy ze nie chciałbym żeby ktoś kto ma zalożoy taki zestaw u siebie lub u kolegi mi powiedzial jak sprawa wyglada zebym na darmo nie kupowal tych sprężyn.

[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-12-04 18:11:11 ]
  
 
Chyba jedyny problem to gorne lozyska ,bodajze na trzy lub dwie sruby , zwykle amory mam okmk 5 wiec nastepnym razem mozemy przymierzyv , zobacz na niemieckie portale sa czasami okazje na gwint.
http://www.ebay.de/itm/Ford-Escort-Cabrio-1998-Federbein-KW-Sportfahrwerk-/282256869617?hash=item41b7d208f1:g:7pcAAOSwcUBYKxKf

[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2016-12-06 21:11:26 ]
  
 
Widzisz u nas na alledrogo tez cos namierzyłem http://allegro.pl/zawieszenie-sprezyny-eibach-ford-escort-mk6-92-95-i6541729413.html tylko nie wiem czy podejdzie do mojego? Amortyzatory swoje bym założył mam nowe bilstein . Kurde na tych niemieckich faktycznie nieraz sie cos trafi ale z zakupem juz jest troce trudniej


[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-12-06 21:42:59 ]
  
 
Amory przednie byś potrzebował z mk5-6 i przełożyć górne mocowanie ze swojego mk7. Wtedy te sprężyny z ogłoszenia pasują. Tył to montujesz amory z mk7 i też pasuje


[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2016-12-07 13:19:50 ]
  
 
ok. to amortyzator przedni z mk5-6 normalnie podejdzie pod zwrotnice nie bedzie za luzny czy za ciasny do tego gniazda w zwrotnicy, góre przełoze jak cos od siebie wtedy...
  
 
Trochę dzisiaj powalczyłem z dolotem, od kolegi igłaxr3i dostałęm aluminiową rurę w kolorze czarnym do tego dorzuciłem kolanka w kolorze czerwonym i dolocik już siedzi,muszę jeszcze zrobić porządek pod maską z kablami i tym wygłuszeniem sciany grodziowej , jeszcze wrzuciłem nową maskę , auto trochę brudne więc efektu nie ma, ale na wiosne jak już kółka beda ładne i zawieszenie delikatnie zostanie obnizone,pogoda dopisze to wrzuce nowe fotki całego auta...





[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-12-09 13:14:25 ]
  
 
Nic mi nie wiadomo żeby amorek z mk5 miał nie pasować do zwrotnicy mk7. U mnie to wszystko pasuje. Ale w moim aucie ciężko stwierdzić czy mam zwrotnice z mk7 czy że starszych,bo już sam się pogubiłem po swapach.
  
 
ok. zaryzykuje i wezmę ten zestaw, zobaczymy co wyjdzie i tak w tym roku nie zdążę tego zrobić , a co do sztywniejszych amorów na tył to jakie konkretnie polecacie, bo kiedyś w innym aucie jak miałem sprezyny -40 z tyłu to przy komplecie pasażerów kolo dobijało do końca a amorki były seryjne.
  
 
A co ma amortyzator do dobijania koła do końca? Widocznie albo odboje amora miałeś zużyte albo sprężyny były słabe.
  
 
sprężyny eibach -40 , ale wydaje mi się ze jak amor jest sportowy to jest twardszy i działa całkiem inaczej niż seryny dlatego nie ma prawa wtedy dobić ....
  
 
Jakiś czas temu sam zmieniłem moje używane gazowe Bilsteiny B6 na nówki sztuki olejowe Sachs. Auto zdecydowanie głębiej schodzi na skoku, nurkuje przy hamowaniach i podnosi się przy przyspieszaniu. Sprężyny w obu zestawach użyłem dokładnie te same, a zmieniłem jedynie amory.
  
 
Panowie, mam pytanie czy spreżyny z fiesty mk7 podejdą do escorta mk7 , ktoś może ma mozliwosć porownania albo zakladał cos takiego do siebie?
  
 
Witam mam szybkie pytanie , sprężyny eibach używki czy nowe mts ?
  
 
jaka różnica w cenie?
Używki leją?
Jaki ich stan?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Tak sprężyny eibach nie pordzewiałe są razem z amortyzatorami, ale stan amortyzatorów nie znany cena 230 zł. Znowu MTS są nowe , bez amortyzatorów cena 320 zł. to są ceny już przesyłką .
  
 
Wolałbym mieć sprężyny flexem ciachnięte i nowy amortyzator sportowy , niż nowe sprężyny ze starym amorem i jeszcze seryjnym ...