[adagor28] escort mk7 1.6 swap 2.0 mondeo mk2 - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ok. więc załoze ta z focusa, dziaisj silnik zostal wyrwany z auta powiem tak na samym początku miałem problem z odkreceniem półosiek później już jakos poszło tutaj klucz do odkrecania srub z półoski który musialem dorobić bo pękały przedłużki używałem kluczy BETA , , , , a tutaj zrobiony kolektor ,

[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-10-08 18:26:49 ]
  
 
Panowie mierzyłem odległość miedzy kolektorem ssący a blokiem silnika i w 1.6 kolektor jest odsunięty 20 cm do silnika , a ten od 2.0 jest odsuniety 23.5 cm to jest 3.5 cm różnicy zmiesci się ten kolektor w komorze silnika nie bedzie mocno docisniety do grodzi ? jak to u was wyglada zdejmowaliscie ta mate wygłuszajaca czy ja zastawialiscie ?
  
 
Wchodzi na styk i delikatnie dotyka węży od nagrzewnicy.

Obudowę czujnika wału korbowego masz na pewno dobrą? Żeby ją przełożyć trzeba potem zdjąć skrzynię, sprzęgło i zamach, więc lepiej to sprawdź. Obudowa i czujnik musi być taka sama jaką miałeś w Escorcie. Jeśli silnik brałeś z Mondeo z automatem to nie będzie pasował.


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2016-10-09 19:12:55 ]
  
 
co do kolektora to wlasnie tam zwrócilem uwage przy tych wężach od nagrzewnicy , ale mówisz ze wejdą na styk no to oki. co do obudowy czujnika to kupiłem razem z kołem zamachowym od escorta i czujnikiem wału całosc zamontowałem żeby nie bylo z tym problemu, dzisiaj mylem i malowalem skrzynie biegow póxniej wszystko spasowałem, silnik nabiera teraz jakiegoś wdzieku , ,
  
 
Widzę, że klima będzie. To z tym kolektorem możliwe, że będziesz musiał delikatnie podgiąć przewody, żeby nie dotykały kolektora.
  
 
No przygotowuje pod klimę bo później to znowu rozbierać to porażka, dzisiaj wymieniłem kable od akumulatora do rozrusznika i alternatora bo już były w opłakanym stanie założyłem grubsze i bardziej miękkie, komore silnika wymyłem i chyba jej nie bede malował bo po umyciu jest w idealnym stanie, zostanie w oryginalnym kolorze.

Powiedzcie jak wyczyscic w srodku zbiorniczek wyrównawczy normalnie jest masakra , rdzawy nalot wszędzie .

[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-10-10 18:31:40 ]
  
 
nie wyczyścisz tak żeby wyglądał jak nówka. a tak to możesz spróbować kretem z gorącą woda, ale ostrożnie przy tym!
  
 
W pracy znalazłem taki środek http://hydrosolar.pl/kamix-do-odkamieniania-urzadzen-i-instalacji/ dzisiaj bede próbował zobaczymy co jest wart.
  
 
jak kret i potrząsanie pojemnikiem to najlepiej od razu też okulary ochronne
  
 
pojemnik wymyty bardzo ładnie rozpuścil ten KAMIX syf w srodku, przyszły dzisiaj do mnie uszczelniacze skrzyni begów i powiem tak u mnie byly załozone 40x55x8 i takie kupilem nowe z tego co zauwazyłem jak sie go dobije do końca to on praktycznie nic nie uszczelnia bo ta gumka jest na samym koncu podejrzewam ze powinien tam byc 40x55x10 żeby ta gumka uszelniajaca byla troche wyżej nie dobiłem go do końca zrobiłem go na równo na razie podejrzewam ze sie sam ustawi. jakie u siebiae zakladaliscie te uszczelniacze i czy do końca je dobijaliscie ?
  
 
Panowie silnik dzisiaj sam wrzuciłem, juz jest zamontowany na poduchach reszta na jutro nie wyrabiam z czasem, powiedzcie mi tylko jak wyglada sprawa z tymi uszczelniaczami na skrzyni wymienial ktoś ?
  
 
Dzisiaj silnik odpaliłem, załapał od pierwszego strzalu aż bylem w szoku, narazie chodzi bez tlumikow bo nie zdążyłem podłączyć jutro wszystko już do końca zepne i dam znać o efektach. A co do tych półosiek bede kombinował, naprawdę nikt z Was nie wymienial tych uszczelniaczy.
  
 
ja nawet nie wiem o jakie uszczelniacze chodzi, możesz przybliżyć? w ogóle to po co je ruszałeś?
  
 
Chodzi o te uszczelniacze gdzie jest osadzona półoś w skrzyni biegów z jednej i z drugiej strony bo są dwie półosie , wyminialem je dlatego że w skrzyni nie było prawie wcale oleju a skrzynia była cala zachlapana w oleju. Jak się wyciagvnie pólosie ze skrzyni to w miejscu ich osadzenia siedza te uszzelniacze tzw. simeringi.
  
 
.....

[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2016-10-14 07:04:40 ]
  
 
Panowie mam poważny problem, a mianowice auto odpalalo pięknie obroty troche kołysały wiec postanowiłem założyć krokowy z escorta 1.6 on ma inaczej ustawioną wtyczkę ale na wydre wszedł, co sie okazało po tej zmianie auto zamilkło, po przekreceniu kluczyka nie słycać pompy paliwa nie ma iskry, nie kreci rozrusznik, zmienilem skrzynke bezpieczników nic nie pomoglo gdzie moze być przyczyna ? po przekreceniu kluczyka kontrolka imo sie zapala i po paru sekundach gasnie wiec imo normalnie dziala bezpieczniki sprawdzone.
  
 
Odlacz krokowy , i komputer od aku. Na jakis czas potem sprobuj jeszcze raz.
  
 
Byłem teraz jeszcze raz sprawdzić ,poruszałem kablami przy bezpiecznikach tych na akumulatorze akumulator nie byl odłączony, przekrecilem kluczyk pompa normalnie sie załaczyła a z nią wentylator chlodnicy, ale po chwili wszystko sie rozłaczyło, i nadal ten sam objaw, probowalem poruszać tymi przewodami znowu ale to nic nie dało teraz, dlaczego wentylator chłodnicy sie załączyl? do cewki wysokiego napiecia dochodzi normalnie prąd, przekażnik od pompy jak scisne to pompa pracuje , ten zółty przekaźnik znowu jak scisne to rozrusznik również kręci,

byłem odlaczyłem aku na 1,5 godziny, krokowy rowniez odłączony nic cały czas to samo.

A jeszcze co zauważyłem jak przekrecam kluczyk na start to przygasa podświetlenie licznika i licznik się zeruje licznik ma elektroniczny, wygląda na to jakby za słabe napiecie dostawał meczą mnie te bezpieczniki przy akumulatorze niby wszystko tam jest czyste i ładnie wygląda. Jak ten krokowy zakladalem to zdejmowalem wlaśnie tą kleme z bezpiecznikami po założeniu już auto nie działało moze tutaj lezy problem.




[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-10-14 23:48:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-10-14 23:51:22 ]

[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-10-15 10:25:33 ]
  
 
Panowie żyjecie , znalazłem winowajce brak zasilania komputera bezpiecznik nr 13 nr 14 nie maja napiecia jak zapodam plus obojetnie na który auto odpala podpowiedzcie mi skąd jest to zasilanie brane na te bezpieczniki moze ktos ma schemat i umie go czytać z elektryki jestem słaby.

No i sam nie wiem co było grane , zapodałem tam pare razy ten plus i wszystko wrócilo do normy, auto pali już normalnie, krokowy założylem oryginalny od mondeo jakie powinny być obroty na postoju u mnie spadaja tylko 1100 , a jak odpalam auto idą prawie na 2000 tyś i spadaja do 1100 co mógłbym jeszcze sprawdzić?, a jak przycisne palcem ten talerzy w przepustnicy obroty spadaja do normalnych, linka niby ok, nie ciagnie tego talerzyka .

[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-10-15 18:33:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-10-15 18:45:24 ]
  
 
No to gratulacje