Uszczelka pod głowicą - metal ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć!

Pacjent silnik 1.6
Zakładając, że:
- głowica jest świeżo splanowana
- powierzchnia bloku jest świeżo splanowana
- śruby oczywiście nowe itp

są jakieś sprawdzone rozwiązania zamiast zwykłej standardowej uszczelki pod głowicą?
W TuningSport widzę metalową do Nivy 21214 , ale to chyba pod tłok 82mm, a w 1.6 jest 79mm. Szukać i dorabiać coś na zamówienie?

Bartixr, SzokoLada co radzicie

[ wiadomość edytowana przez: Rzoooq dnia 2018-02-05 09:51:47 ]
  
 
A tak się zapytam, po co?
  
 
Cytat:
2018-02-05 12:28:40, SzokoLada pisze:
A tak się zapytam, po co?



Bo tego błędu popełnić jeszcze nie spróbowałem
  
 
oryginał autovaza
  
 
Uważam tak samo jak Bartek. Ale myślę, że uszczelka metalowa by się przydała w przypadku mocno zwiększonego stopnia sprężania. Chociaż w przypadku turbo zalecają dać tradycyjną uszczelke. Lepiej żeby wypchało uszczelke, niż coś innego.
  
 
Dzięki, będzie standardowa
  
 
ja mam metalowa ale jeszcze nie odpalałem
  
 
Cytat:
2018-02-06 18:40:51, morphio pisze:
ja mam metalowa ale jeszcze nie odpalałem



Tą od Nivy 21214 czy dorabiałeś? Jeżeli dorabiałeś to gdzie?
Podrzuć jakieś fotki jeżeli masz, może się komuś jeszcze info przyda kiedyś.
  
 
Adam ma chyba tłoki 81 mm
  
 
Cytat:
2018-02-07 09:52:17, SzokoLada pisze:
Adam ma chyba tłoki 81 mm


I dodatkowo na bloku 2105

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986