[olimak2] Mk7 by oli

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.
Jest to mój pierwszy Escort który w rodzinie jest od dość długiego czasu. Najpierw było to nasz główny środek transportu z czasem wpadł drugi samochód a escort przeszedł już tylko na mnie.

Dane samochodu:
Ford Escort mk7 kombi 1998r.
1.8TD 90km

Wyposażenie:
- 2x el. szyby
- szyberdach
- 2x airbag
- wspomaganie kierownicy
- halogeny

A teraz opis wszystkich modyfikacji i zmian jakie powstał wciągu 3 miesięcy.

Moja "siódemka" toczyła się na oryginalnych ford'owskich 14 calowych kołach i seryjnym zawiasie więc trzeba było coś z tym zrobić i trochę go obniżyć, wleciał set sprężyn od forumowego kolegi jethro któremu serdecznie dziękuje, katalogowe obniżenie sprężyn wynosiło 60/45 i tyle też +/- siadł z czego sie bardzo ciesze. Po kilku tygodniach zakupiłem trochę folii, żółtej na halogeny i czarnej na lampy. po półtorej miesiąca przyszedł czas na zmianę koła, wybór padł na ukochane felgi Borbet T 16/7,5J i na nich oponki Pirelli pzero nero 195/45/16r dodatkowo aby wypchnąć na boki tylne koła kupiłem Dystanse 15mm wraz z dłuższymi szpilkami, wydaje mi się że z modów to na razie wszystko. prace nad furką będą na bieżąco dokumentowane na forum.

Pozdro!







  
 
Ładnie wyglada. Powodzenia i bezawaryjności .
  
 
Powitać ziomka z okolic
  
 
Cytat:
2014-11-11 00:13:17, olimak2 pisze:
wydaje mi się że z modów to na razie wszystko



tiaaaa....

fajnie, że tył już nie pieje na wysokości
  
 
Możesz mi kolego napisać ile cm ci siadł przód i tył? Halogeny tylko obkleiłeś żółtą folią czy jeszcze coś modziłeś?
  
 
siemka, fajne autko, dużo tu kombic. Kiedyś też miałem jedną.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
jethro Tył pójdzie jeszcze niżej po zimie na -60mm priv...

Gonix nie zmierzyłem przed zmianą sprężyn bo byłem zbyt napalony na glebe ale z przodu w nadkola wchodziła pięść w pionie a teraz na ciasne dwa palce. ogromną role w tym wszystkim odgrywa masa silnika a jak wiadomo 1,8TD do lekkich nie należy tył natomiast siadł równe 45mm. A co do halogenów to oklejałem tylko folią nic innego nie robiłem.

Fotka poglądowa seryjna sprężyna i -60mm Jamex'a


  
 
I jak widać niby wielu rzeczy nie potrzeba a auta prezentuje się 100 razy lepiej Jak na razie wszystko na plus Szerokości i bezawaryjności
  
 
Postojówki niebieściutkie Auto bardzo mi się podoba
Gdzie kupiłeś Żarówki w niebieskim kolorze? Bo u mnie to graniczy z cudem żeby to kupić

[ wiadomość edytowana przez: GoniX dnia 2014-11-12 13:53:44 ]
  
 
Niebieskie ledy za 5.- dają taki efekt w postojowkach.
  
 
Halogen w niebieskim kolorze? Wydawało mi się że ma żółte
  
 
Fajna gleba, fajne koło, rdzy nie widzę, bardzo korzystnie to wygląda.
  
 
Wszystko prócz sprężyn kupowane na allegro, a co do rdzy to jest ale się nią nie chwale
  
 
Generalnie ładnie wszystko,ale wywal te niebieskie ledy,remizą zalatuje a i gazete można za to stracić
  
 
sklave Zobaczymy co da sie zrobić
  
 
W sobotę w escorcie zawitał set up zimowy i wygląda tak




Pozdro!
  
 
Dziwne mam wrażenie ze przód tak nisko siedzi
Mój to stoi do twojego dosyć wysoko Ale bryczka niesamowicie fajna.
  
 
Teraz w najniższym miejscu mam 9cm (mocowanie tłumnika) w co do przodu to siedzi nisko kolego
  
 
Nie bede zakładał nowego tematu, jak obniżyć essiego o więcej niz 60 mm z tyłu ?
  
 
Cytat:
2015-01-24 17:37:58, olimak2 pisze:
Nie bede zakładał nowego tematu, jak obniżyć essiego o więcej niz 60 mm z tyłu ?


np sprężynami -80 ?