Czy istnieje konkurencja dla łady?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Powoli idzie mi do góry parcie na kupno samochodu, wyposażenie jak w Vesta, skrzynia półautomatyczna, podgrzewanie siedzeń, czujniki deszczu i zmierzchu, komputer z nawigacją, kierownica z multum przycisków ogranicznik i tempomat i takie tam sprawy w co ma Vesta SW.
Jest jakiś konkurent na polskim rynku? Oczywiście mowa o samochodach produkowanych obecnie, nie używanych.


[ wiadomość edytowana przez: Hardcore dnia 2018-11-06 21:30:51 ]
  
 
Jedyna konkurencja cenowa, to Dacia Logan.
  
 
Logan ma manualną skrzynię biegów, tego nie mogę kupić, musi być półautomatyczna ew. automatyczna.
  
 
W ładach nie ma automatów tradycyjnych. Są tz roboty. Zwykła manualna skrzynia z elektrosprzęgłem. Bardzo powolna praca. Za bardzo jej nie chwalą.
  
 
Ten robot to nie czasem półautomat? W niemieckich Loganach chyba ten sam sprzęt pakują.
  
 
TAk jak szoko pisze w Vestach jest tylko skrzynia ROBOT. Średnio lubiany nawet w Rosji. Ale ludzie kupują i jeżdżą

[ wiadomość edytowana przez: Astro2107 dnia 2018-11-07 21:53:21 ]
  
 
Nie. Są dwa rodzaje. Zwykły manual i robot (automat)
  
 
rozchodzilo mi sie o to ze tylko robot nie robot i automat taki jak europejskie. Z tego co sie orientuje w Rosji za manual trzeba doplacic
  
 
W C4 Picasso taki ROBOT się sprawdza ale to typowy rodzinny dupowoz

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Nie trzeba dopłacać do manualnej.

Andrzeju, uważasz, że ten robót jest świetny? Bo dla mnie on jest beznadziejny.
  
 
W zwykłym aucie byłaby lipa ale do takiego auta jak C4 Picasso pasuje. W takiej dużej landarze jest OK . Biegi przerzuca minimalnie za wolno ale zawsze można mu pomóc łopatkami przy kierownicy. Wtedy jest OK.

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2018-11-08 20:57:21 ]
  
 
Minimalnie za wolno? To trwa wieczność. I te obroty i te szarpania. Ja nigdy takiej nie kupię. Wolę tradycyjny automat. A wymiana sprzęgła tylko za pomocą interfejsa, bo trzeba wprowadzić w tryb serwisowy. Inaczej po wymianie nie działa już sprzęgło.
  
 
Cytat:
2018-11-08 21:44:57, SzokoLada pisze:
Minimalnie za wolno? To trwa wieczność. I te obroty i te szarpania. Ja nigdy takiej nie kupię. Wolę tradycyjny automat. A wymiana sprzęgła tylko za pomocą interfejsa, bo trzeba wprowadzić w tryb serwisowy. Inaczej po wymianie nie działa już sprzęgło.


Szarpania, nieeee, trzeba się nauczyć tym jeździć. Da się jeździć w miarę płynnie. A co do szybkości zmian biegów? No cóż to jest auto na trasę, jeszcze w miarę mocnym silnikiem. Lecisz sobie autostradą, ponad 150 koni już daje radę. Na krótkie dystanse z częstym hamowaniem i przyspieszaniem już gorzej, ale w korkach warszawskich jest naprawdę OK.
Co do wymiany sprzęgła itp - tutaj akurat nic nie robię sam ( w odróżnieniu od Łady) więc to już na głowie mechanika. Niech tez ktoś sobie zarobi.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986