Władimir 2107 Girard - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ta ....
jakaś taka znajoma piosenka ......
  
 
Cytat:
2019-03-13 22:53:52, SzokoLada pisze:
Czasami mam wątpliwości, czy dam radę sam wszystko ogarnąć, tym bardziej, że moja kobitka coraz bardziej na mnie napiera.



Kobity zawsze napierają, aby tylko w swoją stronę...A czasem jeszcze bardziej. Taki gatunek męczący, aby tylko za łatwo człowiekowi nie było .


Wladimir dostał nowy felunek...trzeba coś zrobić teraz z zawieszeniem, bo wygląda jak kozica.












  
 
Zawsze mi sie podobał model BCW jaka szerokość i rozmiar ?
masz zdjęcia z boku samochodu ?
  
 
Cytat:
2019-03-15 14:19:30, rennsport pisze:
Zawsze mi sie podobał model BCW jaka szerokość i rozmiar ? masz zdjęcia z boku samochodu ?



Tyl: 195/45R14 felga 14x8ET15
Przod 165/55R14 felga 14x7ET15

Na wszystkich kołach dystans 10mm na stronę. Po obniżeniu z tylu może uda się tak zostawić tylko z lekką korektą blotników. Z przodu pewnie albo mniejsze dystanse, albo mocniej blotnik przemodelować.

  
 
B6 twardo. B8 beton.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
SzokoLada pisze: B6 twardo. B8 beton.



przecież to nie są amory drogowe !!!
  
 
Cytat:
2019-03-15 17:25:05, morphio pisze:
przecież to nie są amory drogowe !!!



Wiecie co jest fajne w Bilsteinie? Że nieważne jaki to jest amor, to idziesz do serwisu Bila i możesz dostosować to pod siebie. Co więcej, nie tylko charakterystykę, ale sama długość całkowita amortyzatora i skok.
Tak wiec to, że Amorek jest B6, niczego jeszcze nie wskazuje czy też przekreśla
  
 
Z ciekawości, po ile te b6?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
1600 choćby nie wiem jak liczyć

[ wiadomość edytowana przez: morphio dnia 2019-03-15 21:57:50 ]
  
 
No to ja mogę mieć po 350 zł szt, bez żadnej łaski.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Do zrobienia:
-obróbka kanałów
-wymiana zaworów, prowadnic, gniazd
-podniesienie stopnia sprężania
-odciążenie tłoków
-odciążenie korbowodow
-odciążenie koła zamachowego
-wyważenie
-kolektor wydechowy 4-2-1
-korekty gaźnika/dolotu
-regulowane koło rozrządu -
inne korekty, które trafią się po drodze
-wałek rozrządu seria, ale nie wykluczam czegoś ciekawszego, raczej o ulicznej/rajdowej charakterystyce.



  
 
Zapowiada się bardzo ciekawie

Jak już tak odciążasz.... może by zrobić z tego shortroda?
Do zwykłego 1,3 wydechowy kolektor 4-2-1? A jak dalej ? 2cale?
Pamiętaj, że większa średnica wydechu nie zawsze ma pozytywny wpływ na pracę silnika.
  
 
Cytat:
2019-03-17 18:48:47, glod pisze:
Zapowiada się bardzo ciekawie Jak już tak odciążasz.... może by zrobić z tego shortroda? Do zwykłego 1,3 wydechowy kolektor 4-2-1? A jak dalej ? 2cale? Pamiętaj, że większa średnica wydechu nie zawsze ma pozytywny wpływ na pracę silnika.



Myślałem nad shortrodem, ale nauczony jestem, że jeżeli robi się coś z korba, to w kierunku dłuższej, a nie krótszej.
Nie chce kombinować z dużymi srednicami wydechu, bo to ma być silnik z użytecznym zakresem obrotów takim jak seryjny, nie chce kręcić go wyżej jak 6-6,5K. Dlatego Max 2cale/50mm. Jak uda się odpalić i ułożyć to, co opisałem będę chciał iść w 4ry przepustnice moto.
Dół będzie 1500/1600.