[pudzik90] Mk7 by pudzik90 ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
pogoda dopisała więc zrobiłem kilka fotek.
Walcie śmiało co się Wam nie podoba w moim Mk7.
Wiem, że "obnicha" by się przydała, ale na razie brak kasy.

Pzdr
Krzysiek



















[ wiadomość edytowana przez: pudzik90 dnia 2012-03-20 19:26:51 ]
  
 
A co tu ma sie podobać poza tym, ze to escort. Ladna, zadbana seria, cieszy fakt, ze na fotkach nie widac rdzy. Napisz jakie plany itd to moze cos sie doradzi lub ODradzi.
  
 
Jeśli nie masz nic do naprawy w kwestii mechaniki, blacharki czy wnętrza to masz dobrą bazę na start. Możesz teraz sobie dłubać, żeby było bardziej po twojemu. Możesz sobie doposażyć auto w dodatki z wyższych wersji. Gorzej będzie z mocą, bo strzelam, że masz Zeteca 1.6, a przy nich to choćbyś nie wiem jak ogarnął osprzęt to i tak zyskasz tylko kilka koni, no ale zawsze możesz swapnąć coś większego.
  
 
jakaś dziwaczna tylna półka jakby docinana ? a ogólnie śliczne auto zadbać troszkę o lakier i gitara a i ładna felga
  
 
jednak kupiles te fele. zmien polke na escortowa, bo ta rzeczywiscie wyglada jak docinana.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Tak, seria, Zetec 1.6 16v.

Dzięki za podpowiedzi odnośnie półki. Rzeczywiście docinałem ją z płyty MDF, potem obszywanie czarnym materiałem.

Odnośnie grubszych rzeczy, które były robione:

- sprzęgło LUK'a,
- rozrząd SKF'a,
- uszczelka pod głowicą,
- felgi 15'' Aluett wraz z oponami Uniroyal RainSport2.

I jeszcze parę mniej istotnych rzeczy, o których nie ma sensu pisać

Odnośnie zmian, których bym dokonał to:

- lekka obnicha, tzn. tak żeby wypełnić nadkola, ale z drugiej strony żebym godzinę nie jechał do roboty (20km), co polecacie?
- black angel eyes na przód, zakupione od kolegi z forum, obecnie klosze są w polerce.

Na razie tyle, jak to będzie zrobione to będę myślał dalej.
Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: pudzik90 dnia 2012-03-18 13:56:07 ]

[ wiadomość edytowana przez: pudzik90 dnia 2012-03-18 13:57:33 ]
  
 
Mi się podoba ten subwoofer w bagażniku. Własna konstrukcja?
Po za tym cieszyć się z ładnego stanu, i utrzymywać jak najdłużej.
  
 
Tak, własna, dorwałem Magnacika 20cm i postanowiłem dorobić do niego resztę, a taki wygląd najbardziej mi się podoba
Poza tym robiłem dystanse z MDF'u żeby wpakować na tył głośniki Alpine w formacie 6x9. Rzmudna robota, ale takie miałem w posiadaniu i szkoda mi ich było. Miłej niedzieli

[ wiadomość edytowana przez: pudzik90 dnia 2012-03-18 16:25:53 ]
  
 
Witam,
jestem na kupnie sprężyn obniżających i w związku z tym mam pytanie: jaki stopień obniżenia wybralibyście do tego Escorta z fotek? Ja osobiście waham się między 35 a 40mm. Proszę o sugestie gdyż nie jestem orłem w tej dziedzinie. Wątki na forum prześledziłem, ale niczego na 100% nie jestem pewien, pzdr
  
 
-40 wystarczy.

Jeżeli cię interesuje mogę sprzedać swój komplet który mam na samochodzie
springi jamexa -40
amory sportowe przod gt cupline a tył ta technik

Zdjęcia u mnie w wątku.
  
 
Amorki mi nie potrzebne, same sprężynki jak coś. Jaki stan, jaka cena i czy Ess równo siądzie Twoim zdaniem (czy nie będzie efektu motorówki).
  
 
Teoretycznie powinno siąść równo, w praktyce różne cuda się dzieją.

Żebyś nie miał kłopotów z felami przy obniżeniu. Jakie tam masz ET ??
Bo oponki z tego co widzę to 195/50 więc gut
  
 
ET w tych felgach to 38. No właśnie ludziska tutaj pisali, że np. jak wezmę -40/40 to może siąść nierówno. Czyli albo startujące F16 (przód w górze), albo kot nasra na drogę i będę dachował (dupa w górze) . Nie no, pasuje kupić tak żeby było gites bez dodatkowego wkur***nia się
  
 
To kup sobie gwint

ET masz dobre pod essa, ja bym Ci proponował przód -60 tył -40 bo nawet jak przód będzie niżej to nie będzie źle - gorzej jak będziesz miał na odwrót. Poza tym dużo sprężyn -40 (nowych) jest wyższych niż ubita seria
  
 
Często jest tak, że jak zakłada się równe sprężyny na przód i tył to wychodzi motorówka i dlatego są komplety np; 60/40, 80/60 itp. Wydaje mi się, że przy -40 czy -35 nie powinno być tego problemu, chociaż escort escortowi nierówny

Cytat:
Poza tym dużo sprężyn -40 (nowych) jest wyższych niż ubita seria


To akurat jest szczera prawda ::






[ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2012-03-21 18:27:21 ]
  
 
Czyli metoda prób i błędów?
Tylko troszku szkoda kasy na te błędy ...
No, ale jak wezmę choćby nawet zestaw -60/40 jak piszesz, to na seryjnych amorach i tak to nic nie da, tylko dostaną po dupie ...
  
 
Jeśli to ma być normalne auto użytkowe i będziesz nim sporo jeździć to na 60/40 amorki działać będą, ale będę się zużywać znacznie szybciej. Ja zdaję sobie sprawę, że niektórzy tak jeżdżą i twierdzą, że jest spoko, ale osobiście nie polecam.
  
 
Oczywiście, że ma to być auto użytkowe, ale sprawa się ma tak: na -40/40 boję się, że nierówno siądzie, a na -60/40, które wziąłbym dla "pewności" boję się negatywnej ingerencji w sprawy, które się nawet fizjologom nie śniły :p
  
 
Zawsze można zmierzyć długość kupowanej sprężyny. Najważniejsze żeby sprężyna nie była luźna przy maksymalnym wyciągnięciu amora.
  
 
OK, no i dajmy na to, że znam te długości, ale jak to mam wykorzystać w praktyce? Sorki, ale orłem w "obnichach" nie jestem, tak jak pisałem poniżej