Avensis T25 2.0 PB Wypadanie zapłonu. Zbyt uboga mieszanka. - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2019-04-10 15:39:21, Dudi_1991 pisze:
No i wymienili przeplywke razem z obudową. Rzeczywiście było odkształcone. Sprawdzili kompresje i luzy zaworowe. Wszystko jest ok. Jedyne co mnie martwi to wysokie obroty nawet po zagrzaniu. Rzędu 1200-1600... Nie chcę spaść poniżej 1000...


Bez jaj i odebrales go w tym stanie?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-10 16:15:16, Bigelektron pisze:
Bez jaj i odebrales go w tym stanie?



No odebralem, myślałem, że spadną zaraz. Przejechałem jakieś 50 kilometrów no i obroty na jałowym utrzymują się na poziomie 800. Może musiało się ustawić?
  
 
Cytat:
2019-04-10 16:27:29, Dudi_1991 pisze:
No odebralem, myślałem, że spadną zaraz. Przejechałem jakieś 50 kilometrów no i obroty na jałowym utrzymują się na poziomie 800. Może musiało się ustawić?


Jak wyczyscisz przepustnice i zdejmiesz kleme na piec minut to pozniej trzeba go zagrzac i postawic na jalowym az powoli zejdzie na wlasciwe obroty. Dziwi mnie ze tego nie zrobili w serwisie chociazby po to aby sie upewnic ze wszystko jest ok.Masz faktore za czesci i robote to ile czesci kosztowaly i co wymieniono bo to mi cos ni cholery nie pasuje.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-10 22:30:27, Bigelektron pisze:
Jak wyczyscisz przepustnice i zdejmiesz kleme na piec minut to pozniej trzeba go zagrzac i postawic na jalowym az powoli zejdzie na wlasciwe obroty. Dziwi mnie ze tego nie zrobili w serwisie chociazby po to aby sie upewnic ze wszystko jest ok.Masz faktore za czesci i robote to ile czesci kosztowaly i co wymieniono bo to mi cos ni cholery nie pasuje.



No nie zrobili... Ale dzisiaj przyszły im części i dzisiaj wymieniali to, pojeździłem jeszcze no i wygląda na to, że z obrotami jest wszystko ok. Chyba jakoś musiało się zaadaptować. Oczywiście mam fakturę. Wymieniono uszczelkę z tego co mówił gość od kolektora ssącego, albo od jakiegoś elementu który trzeba było ściągnąć podczas wymiany uszczelki pokrywy zaworowej (głównie dlatego oddałem bo był wyciek) Całą obudowę filtra powietrza i przepływomierz na denso oryginał. Sprawdzono kompresje, na każdym z cylindrów było ok. 15 czyli ponoć książkowo. To samo luzy zaworowe, wszystkie wartości w normie. W ogóle Pan mówił, że silnik jest w dobrej kondycji. Trochę jakby lepiej się zachowywał, mniej szarpie i te obroty trochę stabilniejsze. Prawdziwy test bedzie jutro rano bo problemy miałem największe na całkowicie wystudzonym silniku. Przepływomierz rzeczywiście nówka z napisem denso.
  
 
Cytat:
2019-04-10 22:30:27, Bigelektron pisze:
Jak wyczyscisz przepustnice i zdejmiesz kleme na piec minut to pozniej trzeba go zagrzac i postawic na jalowym az powoli zejdzie na wlasciwe obroty. Dziwi mnie ze tego nie zrobili w serwisie chociazby po to aby sie upewnic ze wszystko jest ok.Masz faktore za czesci i robote to ile czesci kosztowaly i co wymieniono bo to mi cos ni cholery nie pasuje.



No i dupa. Rano to samo, ręce już mi opadają. Dalej świrują obroty. Mruga kontrolka check. Jak się zagrzeje to wsTstko przechodzi. Wywaliło 4 błędy. P0171 P0174 w dodatku pojawiły się nowe tj P0133 P0153. Te dwa pierwsze błędy wcześniej się pojawiały. Te dwa ostatnie raczej nie występowały. Już nie wiem co robić. Jak ASO nie potrafi problemu rozwiązać, to nie wiem czy ktoś w ogóle jest w stanie.
  
 
Cytat:
2019-04-11 07:47:44, Dudi_1991 pisze:
No i dupa. Rano to samo, ręce już mi opadają. Dalej świrują obroty. Mruga kontrolka check. Jak się zagrzeje to wsTstko przechodzi. Wywaliło 4 błędy. P0171 P0174 w dodatku pojawiły się nowe tj P0133 P0153. Te dwa pierwsze błędy wcześniej się pojawiały. Te dwa ostatnie raczej nie występowały. Już nie wiem co robić. Jak ASO nie potrafi problemu rozwiązać, to nie wiem czy ktoś w ogóle jest w stanie.

A gdzie tankujesz?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-11 16:51:00, Bigelektron pisze:
A gdzie tankujesz?




Zawsze tylko lotos 95. A to dlatego, że sprawdziłem różne stacje i wydaje mi się, że na tym paliwie jeździ najlepiej. Staram się nie dopuszczać do zapalania się kontrolki rezerwy. No, ale nie wiem co tankował poprzedni właściciel....
  
 
Cytat:
2019-04-11 16:57:55, Dudi_1991 pisze:
Zawsze tylko lotos 95. A to dlatego, że sprawdziłem różne stacje i wydaje mi się, że na tym paliwie jeździ najlepiej. Staram się nie dopuszczać do zapalania się kontrolki rezerwy. No, ale nie wiem co tankował poprzedni właściciel....


Zmien paliwo dla swietego spokoju

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-11 19:10:50, Bigelektron pisze:
Zmien paliwo dla swietego spokoju




No dobra. Spróbuję zatankować gdzie indziej. Tylko nie wiem czym mam się sugerować przy wyborze stacji...
  
 
Cytat:
2019-04-11 20:00:44, Dudi_1991 pisze:
No dobra. Spróbuję zatankować gdzie indziej. Tylko nie wiem czym mam się sugerować przy wyborze stacji...


Duza stacja w ruchliwym miejscu bierze duzo pakiwa z wysokim rabatem. Mala stacyjka w zadupiu bierze malo rabatow niema i kombinuje zeby przezyc. A na koncu to zawsze zalezy od wlasciciela.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-11 20:45:35, Bigelektron pisze:
Duza stacja w ruchliwym miejscu bierze duzo pakiwa z wysokim rabatem. Mala stacyjka w zadupiu bierze malo rabatow niema i kombinuje zeby przezyc. A na koncu to zawsze zalezy od wlasciciela.



Ja zazwyczaj wybieram te stacje w centrum Krakowa. Nie szukam oszczędności na paliwie. Lotos nie należy do najtańszych stacji. Tankowałem też na Shellu, BP. Nigdy nie patrzę na cenę między stacjami. Czasami zdarzy mi się zalać 98.
  
 
Cytat:
2019-04-11 21:45:33, Dudi_1991 pisze:
Ja zazwyczaj wybieram te stacje w centrum Krakowa. Nie szukam oszczędności na paliwie. Lotos nie należy do najtańszych stacji. Tankowałem też na Shellu, BP. Nigdy nie patrzę na cenę między stacjami. Czasami zdarzy mi się zalać 98.


To zacznij patrzec na cene bo jak jest podejrzanie tanio to nie dlatego ze ci chca zrobic dobrze...

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-11 23:15:10, Bigelektron pisze:
To zacznij patrzec na cene bo jak jest podejrzanie tanio to nie dlatego ze ci chca zrobic dobrze...



Tak jak powiedzialem już, nie szukam oszczędności na paliwie. Nie tankuje na stacjach niewiadomego pochodzenia. Stacja na której tankuje najczęściej (lotos) ceny ma zbliżone do większości stacji tj Shell, BP. Wybieram lotos nie dlatego że jest najtańsze (bo nie jest, wydaje mi się że jest jedną z droższych), ale wybieram dlatego, bo uważam że jeździ moja Toyota najlepiej na tym paliwie.

[ wiadomość edytowana przez: Dudi_1991 dnia 2019-04-11 23:21:42 ]
  
 
Cytat:
2019-04-11 23:20:22, Dudi_1991 pisze:
Tak jak powiedzialem już, nie szukam oszczędności na paliwie. Nie tankuje na stacjach niewiadomego pochodzenia. Stacja na której tankuje najczęściej (lotos) ceny ma zbliżone do większości stacji tj Shell, BP. Wybieram lotos nie dlatego że jest najtańsze (bo nie jest, wydaje mi się że jest jedną z droższych), ale wybieram dlatego, bo uważam że jeździ moja Toyota najlepiej na tym paliwie. [ wiadomość edytowana przez: Dudi_1991 dnia 2019-04-11 23:21:42 ]


Zmien paliwo aby to wykluczyc.
Mysle jednak ze silnik byl naprawiany i za duzo zebrali z glowicy i byc moze i z bloku. Wtedy nic z tym juz nie zrobisz tylko trzeba poszukac silnika.
Nie zdziwilo cie ze silnik po 200tys ma sprezanie nowego. Gdyby mial 13-14 z tym przebiegiem byloby realnie. Wklej zdjecie tego przeplywomierza ktory ci zalozyli i tego starego widok z gory oznaczen. addsig]


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2019-04-12 10:03:24 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2019-04-12 10:04:17 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2019-04-12 10:05:29 ]
  
 
Cytat:
2019-04-12 09:54:00, Bigelektron pisze:
Zmien paliwo aby to wykluczyc. Mysle jednak ze silnik byl naprawiany i za duzo zebrali z glowicy i byc moze i z bloku. Wtedy nic z tym juz nie zrobisz tylko trzeba poszukac silnika. Nie zdziwilo cie ze silnik po 200tys ma sprezanie nowego. Gdyby mial 13-14 z tym przebiegiem byloby realnie. Wklej zdjecie tego przeplywomierza ktory ci zalozyli i tego starego widok z gory oznaczen. addsig] [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2019-04-12 10:03:24 ] [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2019-04-12 10:04:17 ] [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2019-04-12 10:05:29 ]



No troszeczkę mnie to zdziwiło, że są takie dobre wartości nie było to 15, było pod 15. Ale luzy zaworowe też były w normie wszystkie. Bierze mi olej jakieś 500ml na 2-3 tysiące może trochę więcej. Wiec musieliby tylko robić uszczelkę pod głowicą. Mogę jeszcze jakoś to sprawdzić czy była robiona uszczelka pod głowicą? Przejechałem nim już ponad 40k od zakupu i tylko z tymi obrotami walczę.

Zatankowałem dzisiaj na bp zobaczę jak będzie. Najdziwniejsze ze jak dojeżdżałem na stację rano, to lekko świrowal silnik, a jak wróciłem po zapłacie i odpalilem to obroty idealne 800. Zrobię później zdjęcie. Zapomniałem zapytać o stara przeplywke, może gdzieś jest w bagażniku z ale wątpię. Wiem, że ta teraz ma napis Denso. Wkleje zdjęcie.

[ wiadomość edytowana przez: Dudi_1991 dnia 2019-04-12 10:30:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: Dudi_1991 dnia 2019-04-12 10:36:56 ]
  
 
Cytat:
2019-04-12 10:24:57, Dudi_1991 pisze:
No troszeczkę mnie to zdziwiło, że są takie dobre wartości nie było to 15, było pod 15. Ale luzy zaworowe też były w normie wszystkie. Bierze mi olej jakieś 500ml na 2-3 tysiące może trochę więcej. Wiec musieliby tylko robić uszczelkę pod głowicą. Mogę jeszcze jakoś to sprawdzić czy była robiona uszczelka pod głowicą? Przejechałem nim już ponad 40k od zakupu i tylko z tymi obrotami walczę. Zatankowałem dzisiaj na bp zobaczę jak będzie. Najdziwniejsze ze jak dojeżdżałem na stację rano, to lekko świrowal silnik, a jak wróciłem po zapłacie i odpalilem to obroty idealne 800. Zrobię później zdjęcie. Zapomniałem zapytać o stara przeplywke, może gdzieś jest w bagażniku z ale wątpię. Wiem, że ta teraz ma napis Denso. Wkleje zdjęcie. [ wiadomość edytowana przez: Dudi_1991 dnia 2019-04-12 10:30:48 ] [ wiadomość edytowana przez: Dudi_1991 dnia 2019-04-12 10:36:56 ]


No ta zalozyli podrobe bo oryginal kosztuje okolo 700.
Chciej ten stary z powrotem bo jest sprawny na 100proc.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-12 13:14:07, Bigelektron pisze:
No ta zalozyli podrobe bo oryginal kosztuje okolo 700. Chciej ten stary z powrotem bo jest sprawny na 100proc.



Zadzwoniłem o ten stary, mają mi dać zaraz znać.
Poniżej zdjęcie tego co mam teraz.
W ogóle akcja z tym przepływomierzem i obudową filtra i zapewnieniem, że na 99% to pomoże to jakaś kpina...

  
 
Cytat:
2019-04-12 13:43:42, Dudi_1991 pisze:
Zadzwoniłem o ten stary, mają mi dać zaraz znać. Poniżej zdjęcie tego co mam teraz. W ogóle akcja z tym przepływomierzem i obudową filtra i zapewnieniem, że na 99% to pomoże to jakaś kpina...


Wyglada na oryginal bo te podruby maja naklejke zamiast wypukłych liter.Ale ta cena nie pasuje kompletnie jakos dziwnie tanio.Ale jak było rozwalone to dobrze ze wymienili tylko raczej mało prawdopodobne żeby pomoglo.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-12 13:50:39, Bigelektron pisze:
Wyglada na oryginal bo te podruby maja naklejke zamiast wypukłych liter.Ale ta cena nie pasuje kompletnie jakos dziwnie tanio.Ale jak było rozwalone to dobrze ze wymienili tylko raczej mało prawdopodobne żeby pomoglo.




Tak, było rozwalone, pokazywali mi zdjęcie. Powiedzieli, że od tego muszą zacząć, ale przesadzili z tym zapewnieniem, że pomoże na 99%...

Zapłaciłem za przepływkę i obudowę w sumie 520zł brutto.
  
 
Cytat:
2019-04-12 13:50:39, Bigelektron pisze:
Wyglada na oryginal bo te podruby maja naklejke zamiast wypukłych liter.Ale ta cena nie pasuje kompletnie jakos dziwnie tanio.Ale jak było rozwalone to dobrze ze wymienili tylko raczej mało prawdopodobne żeby pomoglo.



Panie Bigelektron, nie chce Pan rzucic okiem na ten problem osobiście? Oczywiście najlepiej to sprawdzac po wyziębieniu silnika. Mógłbym jakoś zaplanować sobie dzień. Oczywiście nie nalegam. Frapuje mnie ten przepis byłem już ponad rok... No chyba, że nie ma sensu?