Avensis T25 2.0 PB Wypadanie zapłonu. Zbyt uboga mieszanka. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ktoś mi podsunął pomysł, że to może być czujnik położenia wału... Ciekawe.

Jakie jest Pana zdanie na ten temat? Czy przy uszkodzonym tym czujniki jak ciepłym też nie powinno być problemów?

[ wiadomość edytowana przez: Dudi_1991 dnia 2019-04-14 23:12:00 ]
  
 
Cytat:
2019-04-14 23:10:38, Dudi_1991 pisze:
Ktoś mi podsunął pomysł, że to może być czujnik położenia wału... Ciekawe. Jakie jest Pana zdanie na ten temat? Czy przy uszkodzonym tym czujniki jak ciepłym też nie powinno być problemów? [ wiadomość edytowana przez: Dudi_1991 dnia 2019-04-14 23:12:00 ]

nie spotkalem takich objawow czuj walu

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-15 09:52:08, Bigelektron pisze:
nie spotkalem takich objawow czuj walu



Noo to już nie wiem co począć...
  
 
Cytat:
2019-04-15 17:13:57, Dudi_1991 pisze:
Noo to już nie wiem co począć...


Masz whatsupa to przesle ci zdjecie na co spojrzec.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-15 22:33:37, Bigelektron pisze:
Masz whatsupa to przesle ci zdjecie na co spojrzec.



Mam whatsappa wysłałem wiadomość prywatną na forum

[ wiadomość edytowana przez: Dudi_1991 dnia 2019-04-15 23:58:07 ]
  
 
Cytat:
2019-04-15 23:12:40, Dudi_1991 pisze:
Mam whatsappa wysłałem wiadomość prywatną na forum [ wiadomość edytowana przez: Dudi_1991 dnia 2019-04-15 23:58:07 ]

ok przeslalem pomocne zdjecia

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Panowie mam chyba to samo.
Wymienione swiece, wymienilem uszczelke pod pokrywa bo byl wyciek, nowe sondy.
Na gazie bez bledow, na paliwie kuleje i od razu wypadanie zaplonow na 4cylindrze.
Wtryski benzynowe wymieniane w tamtym roku.
Powoli juz rece opadaja.
  
 
[quote]
2021-04-23 20:53:09, mielony22 pisze:
Panowie mam chyba to samo. Wymienione swiece, wymienilem uszczelke pod pokrywa bo byl wyciek, nowe sondy. Na gazie bez bledow, na paliwie kuleje i od razu wypadanie zaplonow na 4cylindrze. Wtryski benzynowe wymieniane w tamtym roku. Powoli juz rece opadaja.
[/quote a po wymianie wtryskow bylo dobrze???

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
[/quote a po wymianie wtryskow bylo dobrze???
[/quote]
Wymienial je poprzedni wlasciciel.
Jak bralem autko od niego takich problemow nie bylo.
Wymieniane jakies 40tys km temu.
Sugerujesz sprawdzenie ich???
  
 
Cytat:
2021-04-27 14:29:30, mielony22 pisze:
[/quote a po wymianie wtryskow bylo dobrze???

Wymienial je poprzedni wlasciciel. Jak bralem autko od niego takich problemow nie bylo. Wymieniane jakies 40tys km temu. Sugerujesz sprawdzenie ich???
[/quote]
Do myjki z nimi. Tam nie powinno byc gazu bo przy wtrysku bezposrednim wtryski sa uszkadzane bo niema przeplywu paliwa ktore schladza kiedy pracuje na gaxie

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2021-04-30 13:38:16, Bigelektron pisze:
Wymienial je poprzedni wlasciciel. Jak bralem autko od niego takich problemow nie bylo. Wymieniane jakies 40tys km temu. Sugerujesz sprawdzenie ich???

Do myjki z nimi. Tam nie powinno byc gazu bo przy wtrysku bezposrednim wtryski sa uszkadzane bo niema przeplywu paliwa ktore schladza kiedy pracuje na gaxie
[/quote]

Dotrysk paliwa jest caly czas. Autko spala ok 1.5l /100km benzyny.
Ale ok wezme pod uwage Twoja sugestie.
  
 
Cytat:
2021-05-06 18:05:55, mielony22 pisze:
Do myjki z nimi. Tam nie powinno byc gazu bo przy wtrysku bezposrednim wtryski sa uszkadzane bo niema przeplywu paliwa ktore schladza kiedy pracuje na gaxie

Dotrysk paliwa jest caly czas. Autko spala ok 1.5l /100km benzyny. Ale ok wezme pod uwage Twoja sugestie.
[/quote]
Zagrzej silnik az sie wlaczy wenyylator i zmierz cis sprezania

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2019-04-15 22:33:37, Bigelektron pisze:
Masz whatsupa to przesle ci zdjecie na co spojrzec.


Dzień dobry. Mam praktycznie takie same problemy z ave jak kolega Dudi.
Poratował by mnie Pan również zdjęciami na co spojrzeć ??
  
 
Cytat:
2019-04-15 17:13:57, Dudi_1991 pisze:
Noo to już nie wiem co począć...


Kolego udało się rozwikłać zagadkę? Bo mi już tylko podmiana pompy paliwa przychodzi do głowy. Reszta przejrzana i powymieniana
  
 
Cytat:
2024-12-24 13:56:23, radwsk pisze:
Kolego udało się rozwikłać zagadkę? Bo mi już tylko podmiana pompy paliwa przychodzi do głowy. Reszta przejrzana i powymieniana


A co sie dzieje dokladnie??



-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2024-12-25 01:35:22, Bigelektron pisze:
A co sie dzieje dokladnie??


Wypadanie zapłonów na pierwszym cylindrze. Oczywiście na zimnym silniku. Nasilające się w miarę obciążenia silnika, na prostej da się jechać do rozgrzania, ale jak pod górkę albo jak trzeba zwolnić i przyspieszyć to masakra. Auto mam od 7 lat . Jak kupiłem to przez rok próbowałem z tym walczyć. Potem zapomniałem. W tym roku remont bo uszczelka puściła (dmuchała w układ chłodzenia ) po remoncie trochę szarpała ,ale jak to posiadacze tego silnika stwierdziłem że przecież to normalne. Niestety w miarę spadków temperatury objawy się nasilają do wręcz irytujących. Czytałem we wcześniejszych wpisach że pisał Pan że może to być spowodowane zbyt dużym splanowaniem głowicy i chcę się upewnić
  
 
Cytat:
2024-12-25 15:18:01, radwsk pisze:
Wypadanie zapłonów na pierwszym cylindrze. Oczywiście na zimnym silniku. Nasilające się w miarę obciążenia silnika, na prostej da się jechać do rozgrzania, ale jak pod górkę albo jak trzeba zwolnić i przyspieszyć to masakra. Auto mam od 7 lat . Jak kupiłem to przez rok próbowałem z tym walczyć. Potem zapomniałem. W tym roku remont bo uszczelka puściła (dmuchała w układ chłodzenia ) po remoncie trochę szarpała ,ale jak to posiadacze tego silnika stwierdziłem że przecież to normalne. Niestety w miarę spadków temperatury objawy się nasilają do wręcz irytujących. Czytałem we wcześniejszych wpisach że pisał Pan że może to być spowodowane zbyt dużym splanowaniem głowicy i chcę się upewnić

A jest tam gaz/??

a probowales przelozyc swiece i fajkocewke na inny cylinder?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
[quote]
2024-12-30 18:23:24, Bigelektron pisze:
A jest tam gaz/?? a probowales przelozyc swiece i fajkocewke na inny cylinder?

Witam
Gazu nie ma, nie było i nie będzie.
Oczywiście po remoncie poszły nowe świece (oryginały DENSO), cewki zamieniane miejscami. Wszystkie sondy nowe DENSO. Czyszczony przepływomierz i przepustnica. VVTI sprawne ( gaśnie na teście )
Po wymianie sond błędy katalizatora na obu bank. nie pamiętam nr ale coś że za dużo tlenu. katalizator czysty, drożny.
W skład remontu wchodziło w skrócie.
Pierścienie , planowanie i uszczelniacze w głowicy , kpl rozrząd , trzy wtryski wymienione na regenerowane (jeden został, podobno sprawny tylko nie wiem na którym cylindrze).
Odpala normalnie, na jałowym chodzi tak jak zwykle . Podczas jazdy czkawka praktycznie do całkowitego nagrzania silnika. w przedziale do 3000 rpm. To co teraz napiszę może brzmieć dziwnie, ale wydaje mi się że przy czknięciach przygasają światła mijania.
Jak pojeżdżę i się rozgrzeje wszystkie objawy ustępują. Silnik pracuje cichutko i bez zarzutów. Wręcz można by postawić monetę w pionie
No i tak to wygląda a mi pomysłów brakuje .
  
 
Cytat:
2024-12-31 13:18:24, radwsk pisze:
[quote] 2024-12-30 18:23:24, Bigelektron pisze: A jest tam gaz/?? a probowales przelozyc swiece i fajkocewke na inny cylinder? Witam Gazu nie ma, nie było i nie będzie. Oczywiście po remoncie poszły nowe świece (oryginały DENSO), cewki zamieniane miejscami. Wszystkie sondy nowe DENSO. Czyszczony przepływomierz i przepustnica. VVTI sprawne ( gaśnie na teście ) Po wymianie sond błędy katalizatora na obu bank. nie pamiętam nr ale coś że za dużo tlenu. katalizator czysty, drożny. W skład remontu wchodziło w skrócie. Pierścienie , planowanie i uszczelniacze w głowicy , kpl rozrząd , trzy wtryski wymienione na regenerowane (jeden został, podobno sprawny tylko nie wiem na którym cylindrze). Odpala normalnie, na jałowym chodzi tak jak zwykle . Podczas jazdy czkawka praktycznie do całkowitego nagrzania silnika. w przedziale do 3000 rpm. To co teraz napiszę może brzmieć dziwnie, ale wydaje mi się że przy czknięciach przygasają światła mijania. Jak pojeżdżę i się rozgrzeje wszystkie objawy ustępują. Silnik pracuje cichutko i bez zarzutów. Wręcz można by postawić monetę w pionie No i tak to wygląda a mi pomysłów brakuje .


Wyjmij zaworek z pompy wysokiego cisnienia taki scv 2 pinowy kolo regulatora i zdejmij gumowy oring i skontroluj czy nie jest splaskaczony gdzies na obwodzie jezeli tak dobierz inny ale benzynoodporny musi byc,

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2025-01-19 20:47:26, Bigelektron pisze:
Wyjmij zaworek z pompy wysokiego cisnienia taki scv 2 pinowy kolo regulatora i zdejmij gumowy oring i skontroluj czy nie jest splaskaczony gdzies na obwodzie jezeli tak dobierz inny ale benzynoodporny musi byc,


Cześć. Trochę pokombinowałem i efekty są jak poniżej. Wyjąłem zawór i okazało się że uszkodzona jest taka plastikowa podkładka jedna z dwóch. Ułamało się jakieś pół cm przez co oring wypychał się ku górze i podejrzewam przepuszczał. Przełożyłem zawór ze starej pompy bo kiedyś już wymieniałem pompę . Jakby trochę pomogło , ale nie byłem pewny czy ten zawór jest sprawny. Dobrałem do tego pierwszego oring i przełożyłem te plastikowe podkładki . Zamontowałem . Jeżdżę już kilka dni i takie mam mieszane uczucia. Jest powiedział bym tak z 40% poprawy . Jednego dnia lepiej drugiego trochę gorzej.Jest jakiś sposób sprawdzenia czy ten zawór jest sprawny ?? Może jakieś czyszczenie bądź regulacja ?