Bład P1340 Corolla e12 1.4VVTI POMOCY!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć mam problem z Corolka 1,4VVTI LPG obecnie kod błędu to P1340, Ale może zacznę od początku, zaczęło się od wypadania zapłonu na 3 cylindrze okazało się że wypalone są gniazda zaworowe, więc auto poszło do znajomego mechanika. Silnik po szlifowaniu głowicy, dotarte gniazda zaworowe na 3 cylindrze, nowa uszczelka nowe śruby oleje płyny itd., czyszczenie przepustnicy. Po poskładaniu i uruchomieniu silnik pracował normalnie ale na następny dzień szarpał obroty falowały tak jakby pracował na 3 cylindrach dopiero po osiągnięciu temp 88 stopni i załączeniu wentylatora silnik się uspokajał i pracował normalnie. Co ciekawe po ponownym uruchomieniu silnika znowu pracuje niestabilne falują obroty silnik się trzęsie mimo ciepłego silnika, dopiero gdy ponownie załączy się wentylator znowu pracuje spokojnie. Czesto przy próbie ponownego uruchomienia ciepłego silnika, silnik od razu gaśnie. W zasadzie (chyba) prawie wszystkie ważne czujniki zostały podmienione (czujnik położenia wału , czujnik wałków, czujnik temp cieczy, przepływomierz). Czy ktoś potkał się z takim przypadkiem nie wiem co jeszcze mógłbym sprawdzić? Ogólnie załamka
Moje auto to Corolla e12 2003 1,4vvti Lpg 300tys km

Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki
  
 
Cytat:
2020-01-30 23:31:05, czesiekhydraulik2891 pisze:
Cześć mam problem z Corolka 1,4VVTI LPG obecnie kod błędu to P1340, Ale może zacznę od początku, zaczęło się od wypadania zapłonu na 3 cylindrze okazało się że wypalone są gniazda zaworowe, więc auto poszło do znajomego mechanika. Silnik po szlifowaniu głowicy, dotarte gniazda zaworowe na 3 cylindrze, nowa uszczelka nowe śruby oleje płyny itd., czyszczenie przepustnicy. Po poskładaniu i uruchomieniu silnik pracował normalnie ale na następny dzień szarpał obroty falowały tak jakby pracował na 3 cylindrach dopiero po osiągnięciu temp 88 stopni i załączeniu wentylatora silnik się uspokajał i pracował normalnie. Co ciekawe po ponownym uruchomieniu silnika znowu pracuje niestabilne falują obroty silnik się trzęsie mimo ciepłego silnika, dopiero gdy ponownie załączy się wentylator znowu pracuje spokojnie. Czesto przy próbie ponownego uruchomienia ciepłego silnika, silnik od razu gaśnie. W zasadzie (chyba) prawie wszystkie ważne czujniki zostały podmienione (czujnik położenia wału , czujnik wałków, czujnik temp cieczy, przepływomierz). Czy ktoś potkał się z takim przypadkiem nie wiem co jeszcze mógłbym sprawdzić? Ogólnie załamka Moje auto to Corolla e12 2003 1,4vvti Lpg 300tys km Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki


Swiece denso nowe czy stare lub innej marki?
Przepustnica na linke czy elektroniczna? .
Odepnij sonde pierwsza czy pomoze.
Jakie jest cis sprezania po naprawie?
Jakie zostaly ustawione luzy zaworowe?
Ile obr ma na biegu jalowym po zagrzaniu?
Czy napewno rozrzad jest na znaki?
Czy zawor Ocv olejowy zostal wyjety z glowicy zanim
Zaczeli odkrecac sruby glowicy???
I teraz sie skoncentruj jak chcesz uzyskac pomoc to potrzebuje odpowiedzi na wszystkie pytania powyzej.



-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2020-01-31 20:29:07, Bigelektron pisze:
Swiece denso nowe czy stare lub innej marki?
świece denso K16TT ok 4tys km
Przepustnica na linke czy elektroniczna?
linka
Odepnij sonde pierwsza czy pomoze.
sonda odpinana bez zmian, sonda była również podmieniana ze sprawnego auta też bez zmian
Jakie jest cis sprezania po naprawie?
1. 11,38
2. 11,03
3. 11,72
4. 11,38

Jakie zostaly ustawione luzy zaworowe?
luz ustawiony na max wartość 0,35 i 0,25
Ile obr ma na biegu jalowym po zagrzaniu?
670-720
Czy napewno rozrzad jest na znaki?
rozrząd ustawiony na znaki
Czy zawor Ocv olejowy zostal wyjety z glowicy zanim Zaczeli odkrecac sruby glowicy???
tak zwór został wyjęty
I teraz sie skoncentruj jak chcesz uzyskac pomoc to potrzebuje odpowiedzi na wszystkie pytania powyzej.




Chyba tyle , przypomniałem sobie że auto też potrafi się zdławić nawet jak jest zagrzane gdy powoli się toczę drugi bieg wciskam gaz i nic auto nie jedzie dopiero redukcja na 1 bieg pomaga (wcześniej takie objawy nie występowały)

[ wiadomość edytowana przez: czesiekhydraulik2891 dnia 2020-02-04 18:32:28 ]
  
 
Cytat:
2020-02-04 18:13:39, czesiekhydraulik2891 pisze:
Chyba tyle , przypomniałem sobie że auto też potrafi się zdławić nawet jak jest zagrzane gdy powoli się toczę drugi bieg wciskam gaz i nic auto nie jedzie dopiero redukcja na 1 bieg pomaga (wcześniej takie objawy nie występowały) [ wiadomość edytowana przez: czesiekhydraulik2891 dnia 2020-02-04 18:32:28 ]


Liche to cisnienie slabo krecil czy ktos zapomnial gaz wdepnac??
Ale chociaz rowne.
Dobra spruboj odkrecic te dwie srubki na krzyzak i zdjac uzwojenie z zaworka isc tego pod przepustnica.
Po zdjeciu uzwojenia wirnik powinien sie obracac lekko.
Lekko znaczy jak nim zakrecisz to sam powinien jeszcze
pare obrotow wykonac.
Jak chodzi z oporem to trzeba wyjac przepustnice odkrecic i wyczyscic.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cześć, odkręciłem zawór ISC i rzeczywiście chodził z dużym oporem, rozmontowałem przepustnicę aby go wyczyścić i po przeczyszczeniu chodził bez żadnych oporów. dodatkowo przeczyściłem kanaliki w tym zaworze, przepustnica była czysta. Po złożeniu wszystkiego do kupy odpaleniu auta po ok 6km pojawiły się błędy: P0123 ; P1345 a po wykasowaniu ponownie P0123 i P1345. Auto dalej chodzi jak wcześniej, wyczuwalne jest delikatne drganie również podczas przyspieszania a gdy zdejmiesz nogę z gazu potrafi mocniej przyszarpać. Na ciepłym raz odpali innym razem wcale no chyba że dodasz gazu.
  
 
Cytat:
2020-02-11 21:47:52, czesiekhydraulik2891 pisze:
Cześć, odkręciłem zawór ISC i rzeczywiście chodził z dużym oporem, rozmontowałem przepustnicę aby go wyczyścić i po przeczyszczeniu chodził bez żadnych oporów. dodatkowo przeczyściłem kanaliki w tym zaworze, przepustnica była czysta. Po złożeniu wszystkiego do kupy odpaleniu auta po ok 6km pojawiły się błędy: P0123 ; P1345 a po wykasowaniu ponownie P0123 i P1345. Auto dalej chodzi jak wcześniej, wyczuwalne jest delikatne drganie również podczas przyspieszania a gdy zdejmiesz nogę z gazu potrafi mocniej przyszarpać. Na ciepłym raz odpali innym razem wcale no chyba że dodasz gazu.


No to go jeszcze raz wyjmij znowu bedzie chodxil z oporem.... Trzeba go plukac np w nafcie lub wd40 stale nim krecac jak bakiem przez okolo 15minut lub dluzej. A na koncowa plukanke dac pare kropel oleju. P
Jak za krotko pluczesz to po wyschnieciu srodka dalej jest smola i sie klei.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cześć dawno nie zaglądałem, ale praca, inne obowiązki grzebanie w toyocie. Bigelektron dzięki za wskazówki i zainteresowanie ale zawór ISC to nie było to ale przynajmniej zaznajomiłem się z budową przepustnicy . postanowiłem sprawdzić na chybił trafił czujnik zmiennych faz rozrządu, zresztą błąd P1342 też się pojawiał i okazało się że czujnik się rozsypał. Wyjąłem tylko część natomiast końcówka główki oraz sprężynka zostały w bloku silnika pod pokrywą zaworów. Rozkręciłem pokrywę wyciągnąłem to co zostało z czujnika na szczęście elementy były tuż za otworem gdzie wchodzi czujnik i nie miały gdzie spaść. Wymieniłem czujnik przykręciłem pokrywę i auto śmiga aż miło . Bigelektron jeszcze raz dzięki za zainteresowanie tematem

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2020-03-10 23:36:10, czesiekhydraulik2891 pisze:
Cześć dawno nie zaglądałem, ale praca, inne obowiązki grzebanie w toyocie. Bigelektron dzięki za wskazówki i zainteresowanie ale zawór ISC to nie było to ale przynajmniej zaznajomiłem się z budową przepustnicy . postanowiłem sprawdzić na chybił trafił czujnik zmiennych faz rozrządu, zresztą błąd P1342 też się pojawiał i okazało się że czujnik się rozsypał. Wyjąłem tylko część natomiast końcówka główki oraz sprężynka zostały w bloku silnika pod pokrywą zaworów. Rozkręciłem pokrywę wyciągnąłem to co zostało z czujnika na szczęście elementy były tuż za otworem gdzie wchodzi czujnik i nie miały gdzie spaść. Wymieniłem czujnik przykręciłem pokrywę i auto śmiga aż miło . Bigelektron jeszcze raz dzięki za zainteresowanie tematem Pozdrawiam


No to teraz wroc do mojego pierwszego posta odnosnie twoich problemow... Tak tam gdzie napisalem na koncu A teraz skup sie
Napisalem tam czy zawor olejowy ocv ten twoj czujnik ktory sie rzekomo rozlecial czy zostal zdemontowany zanim zaczeli odkrecac glowice bo jezeli nie to go skrzywili lub zepsuli bo to czeste jak majstry niemaja pojecia o robocie.
Odpowiedziales tak zostal wyjety...
No to jednak nie byl wyjety. Ten zawor nie moze i sie nie rozlatuje bo jest pancernej budowy. Jezeli sie rozlecial tzn ze go skrzywili nasadzajac klucz na srube glowicy bo on wystaje i musieliby krecic pod skosem.
Tak wiec wykonales sporo niepotrzebnych czynnosci niejako na wlasne zyczenie
To zreszta czeste gdy ktos nie sprawdza po kolei tego co pisze a mam w tym juz pewne doswiadczenie to pozniej wykona kupe niepotrzebnej pracy by zaczac od poczatku.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2020-03-12 21:18:00 ]