Brak mocy 1.4 D4D Auris I 2007 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2020-06-15 23:20:47, Grzegorz3736788 pisze:
Turbina z gruszką , komplet Toyoty , uszczelki Elring , nowy olej , filtry https://images89.fotosik.pl/383/3995c28ce5262e55.jpg https://images89.fotosik.pl/383/3cd58e303004038f.jpg


No to masz nowa turbine i co bys tam chciał regulować??? nic przy niej nie krec musi dzialac szukaj dalej przyczyny

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Mechanik który diagnozował samochód stwierdził ze auto na obciążonym silniku daje niedostateczną dawkę paliwa , stąd brak mocy , jak on to określił „ mało paliwa= mało spalin=mały cug na turbo „ i stawia na przytarta pompę wtryskową lub listwę wysokiego ciśnienia
Pytanie moje jest takie ( ponieważ tylko taki egzemplarz maja na stanie u mnie w Bydgoszczy w razie jak by trzeba było faktycznie wymienić pompę ) czy pompa wysokiego ciśnienia o numerze 2210-33040 jest zamienna z pompą o numerze 22100-0W020 ? Niby ci co regenerują pompy twierdzą ze to ta sama pompa tylko nowszy rok produkcji ...
  
 
Cytat:
2020-06-18 19:41:38, Grzegorz3736788 pisze:
Mechanik który diagnozował samochód stwierdził ze auto na obciążonym silniku daje niedostateczną dawkę paliwa , stąd brak mocy , jak on to określił „ mało paliwa= mało spalin=mały cug na turbo „ i stawia na przytarta pompę wtryskową lub listwę wysokiego ciśnienia Pytanie moje jest takie ( ponieważ tylko taki egzemplarz maja na stanie u mnie w Bydgoszczy w razie jak by trzeba było faktycznie wymienić pompę ) czy pompa wysokiego ciśnienia o numerze 2210-33040 jest zamienna z pompą o numerze 22100-0W020 ? Niby ci co regenerują pompy twierdzą ze to ta sama pompa tylko nowszy rok produkcji ...


Jak cos ma inny nr części to jest inne i nie pasuje.
Przewaznie sa inne wyprowadzenia lub mocowania lub charakterystyka.
A ile się naszukam jak ktoś cos zalozyl bo wlazło czytaj pasowalo a później wszyscy rozkladaja rece

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Mechanik który diagnozował samochód stwierdził ze auto na obciążonym silniku daje niedostateczną dawkę paliwa , stąd brak mocy , jak on to określił „ mało paliwa= mało spalin=mały cug na turbo „ i stawia na przytarta pompę wtryskową lub listwę wysokiego ciśnienia
Pytanie moje jest takie ( ponieważ tylko taki egzemplarz maja na stanie u mnie w Bydgoszczy w razie jak by trzeba było faktycznie wymienić pompę ) czy pompa wysokiego ciśnienia o numerze 2210-33040 jest zamienna z pompą o numerze 22100-0W020 ? Niby ci co regenerują pompy twierdzą ze to ta sama pompa tylko nowszy rok produkcji ...
  
 
Turbina z gruszką , komplet Toyoty , uszczelki Elring , nowy olej , filtry
https://images89.fotosik.pl/383/3995c28ce5262e55.jpg
https://images89.fotosik.pl/383/3cd58e303004038f.jpg
  
 
Cytat:
2020-10-01 19:35:58, Grzegorz3736788 pisze:
Turbina z gruszką , komplet Toyoty , uszczelki Elring , nowy olej , filtry https://images89.fotosik.pl/383/3995c28ce5262e55.jpg https://images89.fotosik.pl/383/3cd58e303004038f.jpg

Tylko nie krec przy tej turbinie bo nie dojdziesz do ladu.
znaczy diagnoza z dupy wzieta ,
Raczej bym pompy nie ruszal.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam serdecznie,

nie zakładam nowego wątku, bo wygląda na to, że mam podobny problem. Auris 1.4.d4d 177000km nie ma mocy. Nie chcę kombinować, za bardzo lubię moją toyotkę. Chciałbym, żeby ją dobrze zdiagnozować, naprawić i dalej cieszyć się kilometrami.
Jestem z Opola i mam pytanie, czy jest ktoś w okolicy Opola (może ASO?) kto potrafi przeprowadzić poprawną diagnozę i naprawę?
Jeżeli lepiej umawiać się na wizytę w Katowicach - będzie mi również bardzo miło.

Wesołych Świąt
  
 
Obecnie toyota 1,4 d4d. Po zakupie miesiąc jak żyleta aż zaczęło ją przytykać coraz mocniej...W końcu przy dociskaniu gazu rozwaliło intercooler który był cały zaolejony. Intercooler wyrwał zaś zderzak...mechanik naprawił zderzak założył nowy osprzęt i autko jak żyleta znów było. Minęły trzy lata znów mam te same objawy. Zaczynam od czyszczenie wewnętrznego (benzyna ekstrakcyjna) intercoolera później jego wymiany...Może komuś pomoże. Powodzenia
  
 
Witam na forum. Jestem posiadaczem od nowości corolli 1,4 d4d e12 2006r, mam również problem ze spadkiem mocy. Diagnostyka w aso nic nie pokazała. Jedyna ich rada to podmiana "organów z innego samochodu". Przejście w tryb awaryjny następuje po rozgrzaniu silnika i pod obciążeniem (podjazd, jazda na wyższym biegu).Jeżeli jadę na niższych biegach i utrzymuję obroty ponad 2000 i tzw. pulsacyjnie operuję gazem to samochód daje jakoś radę. Płynna, równa jazda około 90km i przechodzi w tryb awaryjny( mocno dymi na czarno) Nie wyskakuje żaden błąd. Po zgaszeniu silnika i odczekaniu ok.5 min można jechać dalej. Sytuacja powtarza się. Stan taki potrafię wywołać. Została wymieniona turbina na regenerowaną( w aso stwierdzili iż nie doładowuje)ale to było w maju, czyściłem przepływomierz i egr. W przeszłości stan taki występował sporadycznie. Przebieg 234tyś.Może ktoś miał taki przypadek. Może coś doradzi ekspert Bigelektron. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2022-01-31 17:31:52, mojatoya pisze:
Witam na forum. Jestem posiadaczem od nowości corolli 1,4 d4d e12 2006r, mam również problem ze spadkiem mocy. Diagnostyka w aso nic nie pokazała. Jedyna ich rada to podmiana "organów z innego samochodu". Przejście w tryb awaryjny następuje po rozgrzaniu silnika i pod obciążeniem (podjazd, jazda na wyższym biegu).Jeżeli jadę na niższych biegach i utrzymuję obroty ponad 2000 i tzw. pulsacyjnie operuję gazem to samochód daje jakoś radę. Płynna, równa jazda około 90km i przechodzi w tryb awaryjny( mocno dymi na czarno) Nie wyskakuje żaden błąd. Po zgaszeniu silnika i odczekaniu ok.5 min można jechać dalej. Sytuacja powtarza się. Stan taki potrafię wywołać. Została wymieniona turbina na regenerowaną( w aso stwierdzili iż nie doładowuje)ale to było w maju, czyściłem przepływomierz i egr. W przeszłości stan taki występował sporadycznie. Przebieg 234tyś.Może ktoś miał taki przypadek. Może coś doradzi ekspert Bigelektron. Pozdrawiam


Zawor egr trzeba naprawic.
Moj nr na priv

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam. Czyszczenie egr pomogło. Objawy utraty mocy ustąpiły. Samochód nie przechodzi w tryb serwisowy pod obciążeniem. Chcę podziękować Bigelektronowi za cenne wskazówki jak poprawnie powinno wyglądać czyszczenie zaworu egr żeby było skuteczne. Chcę podkreślić że dysponuje On ogromnym doświadczeniem i wiedzą, którą w sposób tak otwarty dzieli sią z potrzebującymi pomocy. Czapki z głów.