Łada się poci bo nie kręci się wentylator - problem? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przejżyj cały układ, może gdzieś jest przebicie jak Leszek pisze, albo może u. sterowania went. bo jeśli przepalił Ci się wentylator, to poważny prąd mógł pójść, albo jakieś dziwne spięcie...
  
 
Cytat:
2005-06-13 18:05:15, Leszek_Gdynia pisze:
A gdzieś po drodze do wentylatora albo czujnika na kablach nie masz przebicia, kabel nie jest nigdize przytarty? A ta kostka od wentylatora czysta? Nic nie zwiera?



Całego nie mogę prześledzić, ale wygląda na to, że wszystko jest oki. Już kostki nie ma tylko są podpięte dwa przewody na żywca
  
 
widze ze tez nie macie koncepcji... najgorsze jest to ze ten bezpiecznik nie zawsze sie wypala, on moze chodzic i tydzien i dwa, a czasem to jeden powrot do domu i wywalaze 2-3 bezpieczniki...
cholerka nie wiem co robic...
  
 
A jak ruszasz bezpiecznikiem (w momencie gdy masz przekręcony kluczyk ale auto nie zapalone) to słyszysz iskrzenie albo widzisz, zaraz koło blaszki ktura ma przewodzić prąd?. Bo jak tak mam i jak tylko znajdę czas to się tym zajmę. Ponadto ja tak mam już z 2 miesiące a dopiero odkryłem 3 dni temu, powód, ale nie wymieniam bezpieczników tylko go wyciągam i wkładam kręcę nim aż zadziała.
  
 
No i chyba juz wiem co sie stalo, jeden z magnesow z obudowy wentylatora sie odczepil i zaklinowal, co u spowodowalo ze wentylator stanoa, a caly czas byl prad tam podawany no i sie spalilo wszystko ani jeden z kabli ktore doprowadzaly prad do magnesow nie przezyl...
teraz mam nowy...ciekawe ile pociagnie...
  
 
hej. Czy moze mi ktos powiedzieć, jakeigo koloru dochodza kable DO WENTYLATORA i skad one idą. Pozmieniałem kiedyć w swojej ładzie podłączenie wentylatora a chciałbym powrócic do podłaczenia fabrycznego (z przekaźnikiem), niestety nie moge znaleźć oryginalnych przewodów które szły od skrzynki do wentylatora.
  
 
Nikomu sie nie chce zajrzeć pod maske? Ok, dzięki
  
 
no mnie sie chce, ale chyba to nic nie da
  
 
Cytat:
2005-12-02 14:23:14, Yanosik pisze:
Nikomu sie nie chce zajrzeć pod maske? Ok, dzięki

jutro zerkne bo nie mam łady pod okiem stoi w garazu u ojca na zakładzie
  
 
Arsen o cie jasna kurtka ojca wywaliłes z garazu?I on na to zezwolił?
  
 
no przecie widziałes ze jak czerwona miałem to tez jego stała na zewnatrz jedynie jak moja była popsuta to stawała po za garazem
  
 
jano jak narazie nie bardzo miałem kiedy do łady sie dorwac ale zaraz sprawdze ino powiedz mi dokładni o które ci sie rozchodzi? te co ida do termostatu? i chodzi ci o to gdzie one idchodza?? czy te co do czujnika i dzie idza??
nie wiem czy o to ci chodziło ale wszystko idzie po bezp nr 10


[ wiadomość edytowana przez: arsen dnia 2005-12-06 22:03:46 ]
  
 
Chodzi mi dokładnie o te co idą od wentylatora.
  
 
Siemanko! Nie radze przemieniacna fabryczna (z wlacznikiem w chlodnicy?) nic nie daje. Ja mam tak nawet nowy wlacznik kupilem i wogole wentylatora nie wlacza Zmoich obserwacji wynika za ten wlacznik jest w zlym miejscu tam gdzie jest najchlodniejszy plyn i moze dlatego. Ale sprawdze ktore to kable.

Pozdro
  
 
Witam!
Mógłby mi ktoś napisać w jaki sposób jest podłączony wentylator w 2107?
Rozumiem, że + jest podłączony na stałe a termik w chłodnicy działa na zasadzie zwarcia masy?
I tak - wentylator mam dobry - działa podłączony na krótko do akumulatora.
Kiedy wypinam kabelki od termika i zwieram to nic się nie dzieje.
Bezpiecznik i przekaźnik także mam w porządku.

Co w pierwszej kolejności należałoby sprawdzić i w którym miejscu masa dochodząca do termika powinna być połączona z karoserią?

Pozdrawiam
  
 
Ja bym sprawdził na tej kostce, co się zapina wiatrak, czy jest masa i 12V. Możesz np. sprawdzać żaróweczką, jak nie masz miernika.


Powinno to działać na zasadach, jak piszesz.

[ wiadomość edytowana przez: A13 dnia 2020-03-12 21:52:26 ]