Jaki płyn do chłodnic ? - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ja sie nie kłuce,po prostu nie naleze do ludzi ,ktorzy nie potrafia przyznac sie do błedu.Moze faktycznie nie mam racji
  
 
To ja znowu pozwolę sobie odesłać na naszą stronę do działu Warto Wiedzieć

Dane techniczne poloneza

------------
Нас не догонят...
Мы убежим, все будет просто.

  
 
Ile plynu wejdzie do ukladu zalezy jak duzo zostalo w ukladzie staregoplynu. Troche zawsze zostanie.
  
 
No więc Panowie weszło 5.5 literka.

A swoją drogą słyszałem że Petrygo reaguje z aluminium, czy macie podobne doświadczenia?
  
 
czyli jednak nie jem za duzo maselka i pamiec mam OK.Chociaz to pamietam
  
 
co myslicie o plynie do chlodnicy SHELLA??
  
 
Jedynie o nim słyszałem. Ponoć nie ma rewelacji, ale też nie jest zły. Ponoć cena jest wyższa od Petrygo, więc po co przepłacać skoro Petrygo jest bardzo dobry
  
 
Jeżdze od dawna na koncentracie GLIKOSHELL rozcienczanym słabiej niż fabryka przykazuje ( ale z premedytacją - ponieważ zawsze na jesieni robie generalne płukanie slaufem okładu chłodzenia i zawsze troche tej wody zostanie.... a tak wymiesza sie z gestszym koncentratem i bedzie ok - co do właściwości - latem chłodzi rewelacujnie a zima zero problemów
chłodnica starego typu ( DF)
  
 
Moze ktos wie jakim plynem fabryka zalewala Polonezy po 98 roku.
Bo ostatnio w serwisie yslyszalem ze byl to koncentrat Mobila.
Dodam ze plyn w ukladzie mial lekko zoltawy kolor.
A tak wogole zamierzam teraz wymienic plyn i co bysie polecili?
Borygo vs Petrygo
A moze cos z wyzszej polki?
  
 
Cytat:
2004-10-11 22:20:08, Gsi_Rulez pisze:
Borygo vs Petrygo



Borygo stosuje się wyłącznie do starego typu układów chłodzenia...
Petrygo - chłodnice aluminiowe itp.
  
 
Cytat:
2004-10-11 22:35:46, Nomad pisze:
Borygo stosuje się wyłącznie do starego typu układów chłodzenia... Petrygo - chłodnice aluminiowe itp.


Boryga ani do starego ani do nowego ukladu sie nie leje.
Kup cokolwiek na bazie glikolu. Najwazniejsza jest regularna wymiana.
  
 
Górna część chłodnicy w Caro 1.6 powinna być gorąca gdy silnik ma jaką temperaturę? MAm termostat 88 stopni i gdy dotknąłem chłodnicę i węże od chłodnicy przy temp 75 to były gorące.

Termostat do wymiany?
  
 
Moze i skusze sie na to Petrygo w Tesco jest teraz po 18zl za 5 litrow...
Wiec cena jest chyba atrakcyjna.
A odnosnie glikolu to wydawalo mi sie ze Borygo tez chyba na nim jest
  
 
No właśnie jak to jest jedni Borygo polecają a drudzy je przeklinają? O co chodzi? Ja swojego jak kupowałem był zalany Borygiem różowym i jak ostatnio zmieniałem płyn to też zalałęm go Borygiem i wszystko jest OK. Jakby coś miało być nie tak z Borygiem to by już dawno wyszło bo Poldek ma już 16 latek i niemały przebieg (dokładnie nie wiem bo od kilku miesięcy nie działa prędkościomierz )
  
 
Od kilku lat stosuje w swoim zabytku Petrygo, Przedtem było Borygo.
  
 
Ja stosuje Dynagel i wcześniej w tym aucie stosował je mój Ojciecspokojnie mogę polecić
  
 
Ja zalewam Daewoo plyn do chlodnic i nie narzekam.
  
 
Cytat:
2004-10-11 22:52:33, mati_lecha pisze:
Górna część chłodnicy w Caro 1.6 powinna być gorąca gdy silnik ma jaką temperaturę? MAm termostat 88 stopni i gdy dotknąłem chłodnicę i węże od chłodnicy przy temp 75 to były gorące. Termostat do wymiany?


No chlodnia powinna byc ciepla przy 88 stopniach tak wiec pewnie termostat umarl. Dobrze ze sie nie zamknal na amen Przerabialem wymiane w zeszlym tygodniu. Nie powiem zeby to bylo to co tygrysy lubia najbardziej. A jesli chodzi o plyn to ja uzywam Glixolu. Dobry i tani
  
 
Moj poldek rocznik 98 był fabrycznie zalany różowym płynem (czyt. borygiem). Potem zalałem zielonym i w zasadzie mnie to nie robiło różnicy, chociaż podobno zielony jest lepszy i tym mam zalany teraz...
  
 
Cytat:
2004-10-11 22:20:08, Gsi_Rulez pisze:
Moze ktos wie jakim plynem fabryka zalewala Polonezy po 98 roku


Było to na 80% borygo takie różowe