Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bajashi Łochów | 2003-03-19 23:34:35 czy nagrzewnica od caro plusa wejdzie do starej obudowy od caro? |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-03-19 23:41:02
Majchal - przecież ten rocznik (95) ma już zawor w komorze silnika. Jedynie co, to puściła nagrzewnica, ewentulanie któraś z rurek (ale to rzadkość). |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-03-19 23:42:10
Odpowiedź znajdziesz TUTAJ ! ------------- FSO Auto Klub. Są powody do dumy. sprzedam Fiata Tipo: http://motonews.pl/ads/?catid=1&subcatid=10&adid=275 |
bajashi Łochów | 2003-03-19 23:53:43 myślałem o samej nagrzewnicy a nie nagrzewnicy razem z obudową.poprostu zamienić tą miedzianą na aluminiową pozostając przy starej obudowie |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-03-20 00:08:44 Też już o tym było gdzieś. Według mnie można tylko trzeba cośtam pouszczelniać chyba |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-03-20 00:31:22
O ile się orientuję to niestety ma inne rozmiary. (OLO sprawdzał). Mnie na złomowisku proponowali grzejnik od Uno - podobno jest tej samej wielkości. |
pablo_fso Miłośnik FSO R.I.P. Polonez Atu p ... Wola | 2003-06-22 19:56:46 A jak wyregulować tą linkę od zaworu nagrzewnicy pod maską, bo mi leci ciepłe zamiast zimnego i tam są takie dwie śrubki, nie wiem czy je dokręcić i wogóle jak ten zaworek działa bo jak sie rusza tą linką to tylko sie przesuwa sama linka... |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-06-22 20:19:48 Jak się rusza sama linka to wiadomo że że zawór nie jest otwierany ani zamykany.
A ja już kombinowałem na różne sposoby i ciągle leci gorące powietrze co w lato nie jest wskazane-można znieść jajo |
Patryk_153_PTK Vauxhall Omega ELITE Zabrze/Gillingham | 2003-06-22 20:22:25 Przesuwa Ci się sama linka, bo zaczepienie przy zaworku jest poluzowane. a zawór działa tak, że jak otwierasz to się wysuwa ten trzpień i na odwrót. Niestety często tak jest, że linka nie domyka go do końca(nawet troszeczkę) albo in będzie w środku juz nie trzymał i leci ciepłe. Czasem się da wyregulować, czasem nie i wtedy albo wymiana, albo na lato poprostu po każdforazowym otwarciu zaworu(i tak w lecie to żadkość) dopchnąć go do końca śrubokrętem i spokój. A jak wyregulować? Pokombinuj, poluzuj, zamknij wajche i dokręć. Powinno się udać. Jedną śrubkę masz która trzyma pancerz linki, a druga regulujesz przy trzpieniu od zawora. wogóle to ja bym najchętniej ten zawór wymienił na jakiś inny. |
Ronaldo Miłośnik FSO Polonez Atu+ 1.4GTI ... Poznań | 2003-06-22 22:17:07 Sorki,że się wtrącam, ale mam pytanie a pro pos nagrzewnic i tych kijowych zaworkow. Ja u siebie, mysialem wymienic nagrzewnice bo byla peknieta, przy okazji wymienilem zawor (40 zl) i uszczelke. Poldek jest z 90 roku. Stary uklad przewietrzania.
Ale do sedna z moim pytaniem... Czy normalne jest ze podczas jazdy w upale, po wlaczeniu dmuchawy, z otworow wentylacyjnych leci "gorace" powietrze. Mimo ze zawor jest zamkniety?? Mam nadzieje ze nie ukamionujecie mnie za moje "ambitne" putanie.??Pozdrowki |
keen Miłośnik FSO Passat 94'; Komar 81 ... Ostrowiec Świętorzyski | 2003-06-22 22:28:38 Z tym ciepłam jest róznie. Ja całą zime miałem mróz w samochodzie. Nie wiem co jest zrąbane więc wymieniłam nagrzewnice, zawór nawet linke i nic. w końcu dałem sobie siana. Ten typ tak ma. Ostatnio gazownik stwierdził że mam coś spie..... z przewodami i w złym miejscu bierze płyn do parownika. Prawdopodobnie z tego powodu nie ma ciśnienia płynu w całym obiegu i nagrzewnica słabo działa.
|
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-06-22 22:47:46
Odpowiedź jest prosta: kupiłeś nowy niedobry zawór. U mnie jeśli jest zamknięty to ciepłe się nie pojawia. W skrajnym upale może przez chwilę lecieć z nawiewów ciepłe powietrze - to jest to co było w wentylacji i się nagrzało od słońca. Ale zaraz powinno lecieć zimne. |
Nabauab Miłośnik FSO Polonez, Tico i Room ... Stargard | 2003-06-22 22:49:51 Jak zawór jest sprawny,to znaczy się całkiem zamyka,to nie ma bata,musi lecieć zimne. |
Ronaldo Miłośnik FSO Polonez Atu+ 1.4GTI ... Poznań | 2003-06-22 23:19:16 Hej, a moze ktos mi powiedziec jak podlaczyc weze do nagrzewnicy. Ztn. ktory do zaworu, a ktory do krocca od nagrzewnicy. Bo u mnie troche to poplatane i mialem problem z oryginalnymi przewodami, i nie jestem pewien co do mojego podlaczenia. Moze, podlaczylem na odwrot?Szukalem w ksiazce, ale tam tylko napisali "podlaczyc przewody" ale nie ktory gdzie
A mysleliscie o przekladce nagrzewnicy od nowego poldiego, i czy to jest konieczne przy wymianie deski na nowsza(po 93r).No i jeszcze na cos wpadlem, ostatnio, wymienialem uszczelke i zawor nagrzewnicy w UNIe i musze wam powiedziec, ze warto sie zastanowic nad przekladka tego elementu z UNA, bo wymiary ma podobne, a jakosc chyba lepsza, tylko kto znajdzie cos takiego i za ile.. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-06-22 23:36:25 1. Węże od nagrzewnicy. Ten z bloku silnika idzie do zaworu, a ten z tej rurki co idzie wzdłuż silnika do nagrzewnicy.
2.Nagrzewnica jest prawie identyczna we wszystkich Poldka z wyjątkiem Plusa. Nowsze różnią się tylko tym, że posiadają zamiast miejsca na zawór rurkę. 3. Nagrzewnicę od Uno polacali mi w Zomisie, bo podobno wymiary i podłączenie analogiczne, a wydajność dużo większa. Ja jestem teraz w trakcie montażu nagrzwnicy od Łady. Przymierzałem się do tego od zimy i własnie wszedłem w "fazę produkcyjną" |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2003-06-22 23:37:49 Z tym leceniem zimnego to jest różnie. Jedyny moment kiedy można to sprawdzić to jak jest chłodno. Każdy wie, że jak jest upał 30 stopniowy to i tak poleci ciepłe. Proponuje wam sprawdzić jak to dmucha wieczorem na nagrzanym silniku. Jeśli okaże sie, ze leci ciepłe przy ustawie na zimne tzn, ze zawór się nie domyka ale nie koniecznie musi to byc wina zaworu, tylko złego zamocowania linki. Kto ma plusa wie o co chodzi. Jeśli się w plusie nie wepnie takiego plastiku przy lince w obudowe nagrzewnicy to wtedy nie zamyka się zawór do końca. |
Patryk_153_PTK Vauxhall Omega ELITE Zabrze/Gillingham | 2003-06-22 23:42:43 Mebig, ale w plusie jest jak w oplach: nie ma zworu, obieg płynu jest cały czas przez nagrzewnice, a tylko powietrze jest odpowiednio kierowane. Mówię Wam, jak docisniecie do końca zawór, to nie ma prawa lecieć ciepłe nawet w upały. |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-06-22 23:43:09 To + z ta nowa nagrzewnica tez maja jakies jazdy z ogrzewaniem
to ja mysalem ze tylko stare mialy PIE......LONY ZAWOREK |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2003-06-22 23:46:50 Nie wiem, nie zagłebiałem się jak zbudowana jest nagrzewnica, wiemn tylko że jak źle wepnie się linkę od tego cięgna to może lecieć ciepłe bo nie przełącza sie do końca tak jak powinno. |