Nagrzewnica - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2003-03-19 16:45:46, MAJCHAL pisze:
A może podczas jazdy konsola ci się porusza i wtedy puszcza/polużnia się uszczelka i dlatego cieknie. Jak ją zdjąłeś to już nie ma telepania i nic nie rusza i nie cieknie


Przeciez konsola nie dotyka nagrzewnicy jedyne powiazanie konsoli z nagrzewnica jest przez cięgna do regulacji powietrza.
  
 
czy nagrzewnica od caro plusa wejdzie do starej obudowy od caro?
  
 
Cytat:
2003-03-19 16:45:46, MAJCHAL pisze:
A może podczas jazdy konsola ci się porusza i wtedy puszcza/polużnia się uszczelka i dlatego cieknie. Jak ją zdjąłeś to już nie ma telepania i nic nie rusza i nie cieknie



Majchal - przecież ten rocznik (95) ma już zawor w komorze silnika. Jedynie co, to puściła nagrzewnica, ewentulanie któraś z rurek (ale to rzadkość).
  
 
Cytat:
2003-03-19 23:34:35, bajashi pisze:
czy nagrzewnica od caro plusa wejdzie do starej obudowy od caro?



Odpowiedź znajdziesz TUTAJ !

-------------
FSO Auto Klub.
Są powody do dumy.

sprzedam Fiata Tipo:
http://motonews.pl/ads/?catid=1&subcatid=10&adid=275

  
 
myślałem o samej nagrzewnicy a nie nagrzewnicy razem z obudową.poprostu zamienić tą miedzianą na aluminiową pozostając przy starej obudowie
  
 
Też już o tym było gdzieś. Według mnie można tylko trzeba cośtam pouszczelniać chyba
  
 
Cytat:
2003-03-19 23:34:35, bajashi pisze:
czy nagrzewnica od caro plusa wejdzie do starej obudowy od caro?



O ile się orientuję to niestety ma inne rozmiary. (OLO sprawdzał). Mnie na złomowisku proponowali grzejnik od Uno - podobno jest tej samej wielkości.
  
 
A jak wyregulować tą linkę od zaworu nagrzewnicy pod maską, bo mi leci ciepłe zamiast zimnego i tam są takie dwie śrubki, nie wiem czy je dokręcić i wogóle jak ten zaworek działa bo jak sie rusza tą linką to tylko sie przesuwa sama linka...
  
 
Jak się rusza sama linka to wiadomo że że zawór nie jest otwierany ani zamykany.
A ja już kombinowałem na różne sposoby i ciągle leci gorące powietrze co w lato nie jest wskazane-można znieść jajo
  
 
Przesuwa Ci się sama linka, bo zaczepienie przy zaworku jest poluzowane. a zawór działa tak, że jak otwierasz to się wysuwa ten trzpień i na odwrót. Niestety często tak jest, że linka nie domyka go do końca(nawet troszeczkę) albo in będzie w środku juz nie trzymał i leci ciepłe. Czasem się da wyregulować, czasem nie i wtedy albo wymiana, albo na lato poprostu po każdforazowym otwarciu zaworu(i tak w lecie to żadkość) dopchnąć go do końca śrubokrętem i spokój. A jak wyregulować? Pokombinuj, poluzuj, zamknij wajche i dokręć. Powinno się udać. Jedną śrubkę masz która trzyma pancerz linki, a druga regulujesz przy trzpieniu od zawora. wogóle to ja bym najchętniej ten zawór wymienił na jakiś inny.
  
 
Sorki,że się wtrącam, ale mam pytanie a pro pos nagrzewnic i tych kijowych zaworkow. Ja u siebie, mysialem wymienic nagrzewnice bo byla peknieta, przy okazji wymienilem zawor (40 zl) i uszczelke. Poldek jest z 90 roku. Stary uklad przewietrzania.
Ale do sedna z moim pytaniem... Czy normalne jest ze podczas jazdy w upale, po wlaczeniu dmuchawy, z otworow wentylacyjnych leci "gorace" powietrze. Mimo ze zawor jest zamkniety?? Mam nadzieje ze nie ukamionujecie mnie za moje "ambitne" putanie.??Pozdrowki
  
 
Z tym ciepłam jest róznie. Ja całą zime miałem mróz w samochodzie. Nie wiem co jest zrąbane więc wymieniłam nagrzewnice, zawór nawet linke i nic. w końcu dałem sobie siana. Ten typ tak ma. Ostatnio gazownik stwierdził że mam coś spie..... z przewodami i w złym miejscu bierze płyn do parownika. Prawdopodobnie z tego powodu nie ma ciśnienia płynu w całym obiegu i nagrzewnica słabo działa.
  
 
Cytat:
2003-06-22 22:17:07, Ronaldo pisze:
Sorki,że się wtrącam, ale mam pytanie a pro pos nagrzewnic i tych kijowych zaworkow. Ja u siebie, mysialem wymienic nagrzewnice bo byla peknieta, przy okazji wymienilem zawor (40 zl) i uszczelke. Poldek jest z 90 roku. Stary uklad przewietrzania.
Ale do sedna z moim pytaniem... Czy normalne jest ze podczas jazdy w upale, po wlaczeniu dmuchawy, z otworow wentylacyjnych leci "gorace" powietrze. Mimo ze zawor jest zamkniety?? Mam nadzieje ze nie ukamionujecie mnie za moje "ambitne" putanie.??Pozdrowki



Odpowiedź jest prosta: kupiłeś nowy niedobry zawór. U mnie jeśli jest zamknięty to ciepłe się nie pojawia. W skrajnym upale może przez chwilę lecieć z nawiewów ciepłe powietrze - to jest to co było w wentylacji i się nagrzało od słońca. Ale zaraz powinno lecieć zimne.
  
 
Jak zawór jest sprawny,to znaczy się całkiem zamyka,to nie ma bata,musi lecieć zimne.
  
 
Hej, a moze ktos mi powiedziec jak podlaczyc weze do nagrzewnicy. Ztn. ktory do zaworu, a ktory do krocca od nagrzewnicy. Bo u mnie troche to poplatane i mialem problem z oryginalnymi przewodami, i nie jestem pewien co do mojego podlaczenia. Moze, podlaczylem na odwrot?Szukalem w ksiazce, ale tam tylko napisali "podlaczyc przewody" ale nie ktory gdzie
A mysleliscie o przekladce nagrzewnicy od nowego poldiego, i czy to jest konieczne przy wymianie deski na nowsza(po 93r).No i jeszcze na cos wpadlem, ostatnio, wymienialem uszczelke i zawor nagrzewnicy w UNIe i musze wam powiedziec, ze warto sie zastanowic nad przekladka tego elementu z UNA, bo wymiary ma podobne, a jakosc chyba lepsza, tylko kto znajdzie cos takiego i za ile..
  
 
1. Węże od nagrzewnicy. Ten z bloku silnika idzie do zaworu, a ten z tej rurki co idzie wzdłuż silnika do nagrzewnicy.
2.Nagrzewnica jest prawie identyczna we wszystkich Poldka z wyjątkiem Plusa. Nowsze różnią się tylko tym, że posiadają zamiast miejsca na zawór rurkę.
3. Nagrzewnicę od Uno polacali mi w Zomisie, bo podobno wymiary i podłączenie analogiczne, a wydajność dużo większa. Ja jestem teraz w trakcie montażu nagrzwnicy od Łady. Przymierzałem się do tego od zimy i własnie wszedłem w "fazę produkcyjną"
  
 
Z tym leceniem zimnego to jest różnie. Jedyny moment kiedy można to sprawdzić to jak jest chłodno. Każdy wie, że jak jest upał 30 stopniowy to i tak poleci ciepłe. Proponuje wam sprawdzić jak to dmucha wieczorem na nagrzanym silniku. Jeśli okaże sie, ze leci ciepłe przy ustawie na zimne tzn, ze zawór się nie domyka ale nie koniecznie musi to byc wina zaworu, tylko złego zamocowania linki. Kto ma plusa wie o co chodzi. Jeśli się w plusie nie wepnie takiego plastiku przy lince w obudowe nagrzewnicy to wtedy nie zamyka się zawór do końca.
  
 
Mebig, ale w plusie jest jak w oplach: nie ma zworu, obieg płynu jest cały czas przez nagrzewnice, a tylko powietrze jest odpowiednio kierowane. Mówię Wam, jak docisniecie do końca zawór, to nie ma prawa lecieć ciepłe nawet w upały.
  
 
To + z ta nowa nagrzewnica tez maja jakies jazdy z ogrzewaniem
to ja mysalem ze tylko stare mialy PIE......LONY ZAWOREK
  
 
Nie wiem, nie zagłebiałem się jak zbudowana jest nagrzewnica, wiemn tylko że jak źle wepnie się linkę od tego cięgna to może lecieć ciepłe bo nie przełącza sie do końca tak jak powinno.