Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Gump C+1.6 gli, Fiat 125p Sierpc | 2004-01-20 14:22:04 Aha zapomniałem dodać że mam Caro 1.6 GLI i z nim takie przygody. |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-03-23 00:25:45 Zalezy co uwazasz za glosne dzialanie, bo toto lubi wyc, szczegolnie na 2 biegu. Wentylator bardzo latwo zdemontowac i wtedy sprobowac np. przesmarowac silniczek Silolem. Mozna zobaczyc, czy nie haczy o nagrzewnice (czasem jak sie zle posklada to haczy i jest bardzo glosny). Generalnie to nic innego nie przychodzi mi do glowy, jak Ci dalej nie bedzie odpowiadac to skontaktuj sie z kims, kto ma 125p i porownaj, bo to wrazenie subiektywne Aha, przy demontazu uwazaj na metalowe spinki, czasem lubia sie zlamac i podczas montazu wciskaj je tylko wtedy, gdy gora obudowy idealnie zachodzi na dol i nic na sile... |
MarcinRadeckiPTK Lubin | 2006-11-27 08:42:38 Kupiłem ostatnio rovera w plusie i mam problem z temperaturą jak w jednym z tematów ale do tego dochodzi inny problem brak ciepłego powietrza kompletny pojawia sie ono dopiero po przejechaniu około 20 kilometrów ale tylko w zakresie obrotów silnika od 3.5 tysiąca w górę na postoju totalna lodówa co jest grane pomocy ?????????? Nagrzewnica ma drożność bo sprawdzałem autko ma Lpg bardzo dziwne na wysokich ma ciepłe a jak jade powoli tak 80 km/h to niema ??????? POMOCY ZBLIŻA SIĘ ZIMA Marcin Radecki@227 PTK |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2006-11-27 10:18:26 A jak działa pompa wodna. Moze ona już nie wyrabia. Inna sprawa to może masz zapowietrzony układ chłodzenia. niektórzy posiadacze poldoroverów mają niemałe problemy z odpowietrzaniem tych silników. jak nagrzewają się poszczególne węże.
Moja propozycja zlać cały płyn i na nowo zalać najlepiej coś świeżego. Jeśli wejdzie tyle samo to być moze problem tkwi gdzie indziej... niz w zapowietrzeniu. |
MarcinRadeckiPTK Lubin | 2006-11-27 14:47:46 a i jeszcze wtedy tez niemiałeś ciepłego powietrza objawy takie jak u mnie? |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2009-12-05 22:12:32 Do przeczyszczenia wystarczy od komory silnika odpiąć wejście i wyjście z nagrzewnicy. Podłączyć np. wąż ogrodowy pod ciśnieniem i płukać raz w wejście raz w wyjście. Jeżeli chcesz wymontować piecyk/nagrzewnicę cała to czeka Cię więcej roboty bo musisz zdemontować cała deskę rozdzielczą środkowy tunel, górę i schowek. Z opisu widzę, że masz plusa to mogę Ci podesłać kilka fotek jak to wygląda po demontażu deski. |
Pawel_W Polonez Caro Plus Warszawa | 2009-12-08 22:16:26
A podeślij. Będę wdzięczny. A z tym płukaniem nagrzewnicy wężem ogrodowym spróbuję na początek. Tylko trochę mi szkoda, bo niedawno zalewałem Borygo. A co do objawów - zauważyłem, że po włączeniu ogrzewania znacznie osłabia się nadmuch. Zastanawiam się, czy to właśnie nagrzewnica jest zapchana, ale między żeberkami - kurzem, a nie rurki z płynem chłodzącym. Mój mail: pawelek_79@poczta.onet.pl |
marcij Miłośnik FSO Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2009-12-08 22:24:06
To normalne. W plusie powietrze jest kierowane przez nagrzwenice dopiero po wlaczeniu ogrzewania. |