[OGÓLNE] podświetlenie zegarów?? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hehe zawsze ubolewałem ze w mk7 jest podswietlenie od gory... i nie mozna podswietlic od dolu samych cyferek
 
  
ja widziałem te zegary które podświetlił liked i robią wrażenie
  
 
Dzięki Fazz jeżeli chcesz to mogę Ci pomóc zrobić takie, żaden problem
  
 
mk v7 ma chyba takie jak ja i dalo sie przerobic zeby swiecily same cyferki
  
 
NO tu sie udaly linki
W linkach sa przerobione przeze mnie zegary - sorry za nienajlepsze fotki ale cos mi tak reka latala ( a moze aparat zepsuty )



[ wiadomość edytowana przez: borys_82 dnia 2003-11-26 21:59:20 ]

[ wiadomość edytowana przez: borys_82 dnia 2003-11-26 22:03:56 ]
  
 
naprawde super Ci to wyszło Gratuluje kawał dobrej roboty
 
  
no ja bym tez powiedzial ze calkiem niezle te tarcze wygladaja
ale te zdjecia to jakbys robil nie w garazu tylko na jakies dziurawej autostradzie przy 399km/h ))
  
 
Ten aparat jest do ......... - cholernie wrazliwy.

Postaram sie zrobic (duzo bardziej) wyrazniejsze - tylko nie bijcie
  
 
hehe i zorb od razu kokpitu bo tam tez duzoo swiecidelek
 
  
ale co kokpit?? fotke?
Tak sa tylko podswietlone (oczywiscie ze na niebiesko ) przelaczniki od nawiewu i wszystko co swiecilo i bylo mozna zostalo zmienione na niebieskie.

Teraz czas na podswietlenie fury na zawnatrz
  
 
No to macie nieco bardziej wyrazne

  
 
A co mi tam pochwalę się dzis przyszły zegary od Panthalera ( sprzedaje na allegro ) na reklamach i próbkach wyglądały ładnie i cena umiarkowana. Dziś zakładam jak bedzie po wszystkim to zapodam jakąś fotke.
  
 
Borys napisz jak zrobiłeś podświetlenie zegarów od spodu w mk7
  
 
W jaki sposób wyjąłeś obrotomierz i prędkościomierz z obudowy zegaór, dziasiaj odkręciłem te 3 śruby ale tam dalej cosik trzyma , nie chcę na siłę brać. A diody połączyłeśszeregowo , czy każdą oddzielnie (+rezystor)??
  
 
Rozbiera sie obudowe zegarow i odkreca te 3 sruby trzymajace zegary. Potem musisz tylko wyciagnac (z mala sila) bo trzymaja tylko styki od obrotomierza i wskaznikow paliwa. Podwaz to srubokretem czy czyms innym i ladnie wychodzi.

Kazda dioda poprzez opornik (1K) jest podlaczona do zrodla pradu. Nie polecam szeregowego podlaczania bo bedziecie to drugi raz robili (tak jak i ja). Jest latwiej zrobic takie szeregowe podlaczenie ale im wiecej odbiornikow wlaczycie (wentylator+swiatla+ cos jeszcze) i podswietlenie bedzie coraz slabiej swiecilo!!

OTO CALA TAJEMNICA Zegary bedzie mozna podziwiac w Lodzi
  
 
dzięki? a ile diód wwaliłeś i ile one kosztują , chyba nie są drogie
  
 
3zł sztuka a jest ich cos kolo 20-25 niebieskich (nazwa sklepowa to: dioda niebieska jasna) i kolo 10 czerwonych jezeli dobrze pamietam. Pod kazda cyfra jest przyjamniej jedna dioda.
  
 
Witam
Mam pytanko do tych, którzy zmieniali zegary. Czy ktos z Was wyjmował przy wymianie wskazówki i czy nie było potem probelmu ze skalibroawniem liczników? Mam escorta 1,6 EFI z 91' roku. Podswietlenie udalo mi sie już zrobić, ale nie wiem, czy zdejmować wskazówki czy rozcinać nowe plansze zegarów. Proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam
  
 
Witam
Czy ktoś kto zmieniał tarcze zegraów moze mi podpowiedzieć, czy zdejmował wskazówki, czy tez rozcinał nowe tarcze? Jak bylo potem z kalibracją zegarów? Czy wskazywały prawidłowo? Mi sie podświetlenie udało w 100% . tylko mam problem z nowymi tarczami zegarów. Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
  
 
Nio udało mi się wreszcie tarcze ząłożone fotka ( dla zainteresowanych ) jest w profilu. Jednocześnie nadmieniam,ze z ich zaożeniem nie było większych kłopotów.